Häkkisen rekkaenglanti on kyllä hauskan kuuloista Oli kyllä tosi hyvä jakso tämäkin! Mutta kyllä 2. jakso oli parempi. Kaikinpuolin kyllä tähän asti oon erittäin tyytyväinen uuteen kauteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peltone View PostAi juma ku äsken Maxilta tuli Top Gear, aivan loistava! Ei voinu ku nauraa
Toi Hammond laitettii ajaa Renault F1:stäe34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Uusin jakso oli kyllä pirun hyvä, suurimmaks osaks kiitos Suomipätkän!
Asiallisesti tosiaan kerrottiin Suomesta, mikä ei sinänsä ole yllättävää kun "tekijänä" oli May, oikea mies noihin hommiin. Mayn päähine ja tumput vaikutti kyllä alussa joltain vitsiltä, mutta ei niistä mitään tullutkaan. Itselle tuli myös yllätyksenä miten tönkköä englantia se Häkkinen vääntää Mutta onneksi vain ääntämisen osalta, sanavarasto oli kunnossa ja vastaukset tuli selvästi.
Mitä finalgearin puolelta oon lueskellu kommentteja kyseisestä jaksosta niin Suomipätkä tuntu uppoavan ulkomaalaisillekkin, ei juuri huonoa sanottavaa löytynyt. Yllätyin myös kuinka suuri arvostuksen ja suosion kohde Häkkinen on monelle ulkomaalaiselle, ehkä siitä syystä etten itse juuri formuloita ole seurannut. Myös paikallinen ajokortin suorittaminen aiheutti ihmetystä muualla, osa tuntuu nyt kuvittelevan että täällä kaikki ovat rallikuskeja.
Comment
-
-
Oli todella hyvä jakso suomi jätkä jees, ja tuo rellun viritys oli kanssa hyvä. Helposti paras jakso tähän mennessä. Mun mielestä tuo 2.jakso on ollut kauden huonoin. siinä ei periaatteessa ollut mitää erikosta.Kokovartalokyrpä
Nyt ajossa:
BMW X5 E45 M-Sport -20
BMW X5 Sport package -07
EX: Pirusti Pemareita
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostMä en ainakaan hävennyt Häkkisen englantia mitenkään, jopa hyvin puhui ja tosiaan sanavarasto hallussa myös.
katsokaa jotain vanhoja ralli-keihäänheitto-pätkiä niin siellä sitä enklantia kuulee.E30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
-
Häkkinen ymmärtää ja osaa englantia kyllä hyvin, mutta se ääntäminen onkin sitten toinen juttu. Hyvinhän sillä tuntu vielä tuo auto pysyvän lapasessa. Ja ehkä mainioin pätkä tuo uusin top gear mitä suomesta pystytty kuvana antamaan. Kerrankin jauhettiin jotain hyvää suomalaisista Ei sitä ainaista doping kohua.Kovvoo hommoo
Comment
-
-
Originally posted by Blindi View PostYllätyin myös kuinka suuri arvostuksen ja suosion kohde Häkkinen on monelle ulkomaalaiselle, ehkä siitä syystä etten itse juuri formuloita ole seurannut.
harmi kun ura on lopahtanut. Jotenkin ei Räikkösen persoona vedä niin että osaisi olla sen puolella kovinkaan voimakkaasti. Häkkinenhän on taas julkisuudessa hyvinkin sympaattisen oloinen.
Comment
-
-
Originally posted by [Raver] View Post"yes" "yes" "yes" "yes" "yes" "yes"
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostNoh mutta Häkkisellähän oli huumorintaju kohdallaan ja välillä vinkkasi vielä kamera miehelle että nyt captain slowta viedään toisaalta kun ehkä 5 prosenttia kuvatusta matskusta päätyy ohjelmaan niin siitähän saa editoitua mitä haluaa.E30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostOlitko se sinä joka kiilas e36:lla Jamesin penkkaan?Last edited by zekelius; 25-11-2008, 13:29.:: www.aurium-music.net ::
Comment
-
-
Originally posted by Marko.K View PostLöytyskö tää jakso netistä jostain ku ite en kerenny tota kattomaanReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Marko.K View PostLöytyskö tää jakso netistä jostain ku ite en kerenny tota kattomaan
Siitä 2 ensimmäistäE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment