Tulipa eilen käytyä Raisiossa x-drive-tourin merkeissä kokeilemassa ensin X5 35d:tä ja sen perään 335cxia:ta.
X5 ei ihmeemmin säväyttänyt, eli keikkuva lulla, joka varmaan on maastureiden eliittiä, mutta huojuva meno ei ollut mieleeni, jos ajattelis omaan käyttöön moottoritieajoon. Suorituskyky oli samaa luokkaa kun omassa e61:ssä, joten se ei sillai mitään ihmeempää himoa herättänyt.
Toista oli toi 3-satku! Riisselin louskutukseen tottuneena moottorihan oli aivan jumalainen. Vääntöä alhaalta ja menoa ylhäältä. Aikoinaan tuli pari penarin bensakuutosta omistettua, eli käyntiäänteltä odotin nytkin paljon, mutta jotenkin "rouheammalta" tuon tuplaturbon käyntiääni kuulosti kuin mitä ehkä oletin. Enivei, ajamisen iloa löytyi ja niin iskä kuin 9-v pojukin oli sitä mieltä, että tämä peli rokkaa
Tosin täytyy taas pikkupemustakin sanoa, etten sitäkään ottaisi omaan pitkään ajooni, kun ahdashan se on, ja e61:n comfort-penkit vie kyllä mennen tullen kolmosen sporttipenkkejä. Mutta se moottori, se moottori. En kyllä yhtään ihmettele tuon myllyn ostaneita!
X5 ei ihmeemmin säväyttänyt, eli keikkuva lulla, joka varmaan on maastureiden eliittiä, mutta huojuva meno ei ollut mieleeni, jos ajattelis omaan käyttöön moottoritieajoon. Suorituskyky oli samaa luokkaa kun omassa e61:ssä, joten se ei sillai mitään ihmeempää himoa herättänyt.
Toista oli toi 3-satku! Riisselin louskutukseen tottuneena moottorihan oli aivan jumalainen. Vääntöä alhaalta ja menoa ylhäältä. Aikoinaan tuli pari penarin bensakuutosta omistettua, eli käyntiäänteltä odotin nytkin paljon, mutta jotenkin "rouheammalta" tuon tuplaturbon käyntiääni kuulosti kuin mitä ehkä oletin. Enivei, ajamisen iloa löytyi ja niin iskä kuin 9-v pojukin oli sitä mieltä, että tämä peli rokkaa
Tosin täytyy taas pikkupemustakin sanoa, etten sitäkään ottaisi omaan pitkään ajooni, kun ahdashan se on, ja e61:n comfort-penkit vie kyllä mennen tullen kolmosen sporttipenkkejä. Mutta se moottori, se moottori. En kyllä yhtään ihmettele tuon myllyn ostaneita!
Comment