Originally posted by alonap-1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autojen parkkipaikka naarmuttelusta...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ioni79 View PostKyllähän se vituttaa kun parkkis on täynnä ja siellä on näitä omaan napaan tuijottelijoita, köyhiä bemaristeja kalliiine eekolmekutosineen (tai eeneljäkutosineen, jos jotain ahdistaa vertaus), vieneet viimeisetkin paikat tuplaparkkeerauksella. Eikö se estä muita? Tai se, että viedään invapaikka sitä oikeasti tarvitsevalta?
Joten, ei ainakaan täällä vaasassa ole keltään ollut pois paitsi niiltä, joilla ei ole pokkaa laittaa autoa sinne minne haluaa ja itkevät tästä sitten INTTERNETISSÄ ja paikallislehtien TEKSTATEN palstalla, niille joilta löytyy pokkaaNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostEn ole vielä kertaakaan nähnyt kaupan parkkipaikkaa, jossa olis invapaikat täynnä tai yleensäkkään muutkaan parkkipaikat täynnä..
Joten, ei ainakaan täällä vaasassa ole keltään ollut pois paitsi niiltä, joilla ei ole pokkaa laittaa autoa sinne minne haluaa ja itkevät tästä sitten INTTERNETISSÄ ja paikallislehtien TEKSTATEN palstalla, niille joilta löytyy pokkaa
Yhtä naurettava aihe tämäkin, kuten paikallisessa lehdessä on monessa numerossa keskustelupalstalla väitelty siitä, kuinka rumia reput ovat keski-ikäisellä naisella - voi jeesus, ketä tuokin oikeasti kiinnostaa. Kukaan ei voi suoraan käydä siltikään sanomassa, että vittu kun on ruma reppu, vaan se pitää kirjoittaa johonkin lehteen, että näin perkele ruman repun sillä ja sillä dösässä.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostEn ole vielä kertaakaan nähnyt kaupan parkkipaikkaa, jossa olis invapaikat täynnä tai yleensäkkään muutkaan parkkipaikat täynnä..
Joten, ei ainakaan täällä vaasassa ole keltään ollut pois paitsi niiltä, joilla ei ole pokkaa laittaa autoa sinne minne haluaa ja itkevät tästä sitten INTTERNETISSÄ ja paikallislehtien TEKSTATEN palstalla, niille joilta löytyy pokkaa
Comment
-
-
Originally posted by Ioni79 View PostMissä olen sanonut naarmuttavani yhtäkään autoa?
Saathan pahoinpitely-syytteenkin helposti, jos kaksi potkii maassa makaavaa ja itse katsot vierestä + potkijat on vaikka tuttuja Ei tarvitse edes taputtaa. Sama, jos näet varkauden ja et ilmoita siitä -> olet rikoskumppani. Joten et taitaisikaan olla ihan täysi Reino RehellinenLast edited by Rockford; 16-01-2010, 00:36.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostSaivartelut kehiin. Minusta kommentti: "Itse en ole se ketä naarmuttaa, mutta annan tunnustukseni tekijälle, aplodit vieressä ja selkään taputuksen." on aivan sama, kuin tekisit itse, vai olenko väärässä?
Tunnen sisälläni mielihyvää, että joku rankasee näitä vässyköitä. Mutta en itse lähtisi tuhoamaan toisten omaisuutta. Asia ei niin paljoa vituta, niin kauan kun omat jalat ja kroppa muutenkin on kunnossa. Eri asia jos olisin invalidi.
Pahoinpitelysyytteisiin, bullshit! Jopa poliisi on useasti sanonut, että ei kannata mennä väliin tappeluihin.
Ja miksikään laupias samarialaiseksi en ole itseäni ikinä väittänytkään. Mutta osaan ajatella muitakin kuin itseäni.Last edited by Ioni79; 16-01-2010, 00:43.
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostKukaan ei voi suoraan käydä siltikään sanomassa, että vittu kun on ruma reppu, vaan se pitää kirjoittaa johonkin lehteen, että näin perkele ruman repun sillä ja sillä dösässä.
Tai niinkuin paikallisessa lehdessä viime viikolla:
"Sinä, joka oikaiset bussikaistaa pitkin, lopeta heti tai soitan poliisit paikalle.
Nimimerkillä Kansalaispoliisi"
^^
Luinka naurettavia nolifet voikaan ollaNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Ioni79 View PostVaasassa ei ole parkkikset täynnä, thanks for the information.Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostVässykkä? Vittuako siellä nimittelet. Ahdistaako noin paljon kun olet kyyrä?
"Ja miksikään laupias samarialaiseksi en ole itseäni ikinä väittänytkään. Mutta osaan ajatella muitakin kuin itseäni"
Viikon pähkinä: mitäpä luulet minun ajattelevan? Muita tietenkin. En minä itse tietääkseni omia kylkiäni monota tai jonkun muun. Muita tässä ajatellaan, joten äidinkielen-opettajan titteli olisi vielä suotavaa.Last edited by Rockford; 16-01-2010, 00:59.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Post...toisekseen, muistelen että tiesit kaiken H1N1-taudistakin, kun tuota topicia seurasin ym. juttuja. Jos sinnekin mielipiteensä sanoi, niin heti olit aukomassa päätäsi, että mielenkiintoista olisi nähdä mitä tällainen kaikesta kaiken tietävä ihminen oikeasti duunailee :think Olet jo osoittautunut: lakimieheksi, liikennepoliisiksi, poliisiksi, yhdessä topicissa sanoit palomies olevasi, h1n1-topicista jäi kuva, että olet lukenut lääkäri ja historian opettaja. Miehellä ainakin alat kohdallaan
Ja kaikenlisäksi "varakas"
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Postmitä tällainen kaikesta kaiken tietävä ihminen oikeasti duunailee :thinkNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
Comment
-
Comment