Kyseistä autoa olen hankkimassa, ajettu 300000km, automaatti ja kone/laatikko ohjelmoitu, että millaisiin vikoihin voi ja kannattaa varautua vai jätänkö hannkkimatta?:think
ei välttämättä huoleton mutta kunnossa olevana tarjoaa kyllä takuulla rahalle vastinettahae vaan hieno auto pois mikäli hyväkuntoinen
No nyt on peli haettu himaan ja ihan tyytyväisin mielin,
Siistissä kunnossa on ja hyvin ne osaa kyllä puunata autot myyntikuntoon saksassa. Pientä ylläriä löyty, mut ei suurempaa.
Ihan marginaalisesti löytyy ruostetta kaarista ja sieltä konepellin saumasta, hyvin kyllä saa paikattua VIELÄ ja pienellä työllä. Maalarireissu tulossa siis, onneks on tuttuja. Toinen juttu, alusta on epämukava kovemmissa saksan nopeuksissa, pomppii vähän ja hakee... katsastuksessa tosin sanoi että ei ole vikaa. Kyllä se on silti laitettava joku kunnon alustasatsi tilaukseen. Jarrulevyt lopussa mut kai se kuuluukin olla kun ei oo vielä vaihdettu. :think
Eli tommosta pientä jumppaa olis luvassa, mut tosi huipun auton saa varmasti ja vielä pienellä työllä.
Harmi kun jäi halvat oluet ostamatta kun olivat pistäneet sataman viinakaupan kiinni just puol tuntia ennen ku tultiin sinne.
Noniin, eli tarkotus olis parin vuoden tauon jälkeen palata Bemari kantaan! Saa japsi riittää nyt. Tähtäimessä olis diesel bemari, ja mielessä ollut 320d e46, pahemmin en mitään juuri tästä löytänyt foorumilta. Saisko porukalta vähän tietoo, esim. tyyppivikoja, muita ei niin toivottuja ominaisuuksia, ja mitä kaikkee halutaankin kertoa! Huonoja/hyviä kokemuksia kuunnellaan mielellään! Odotan innolla jo, että taas sais Bemarin alle parin vuoden tauon jälkeen
Onko jakopää ketjulla?? Tuntuuko 300 000km missään tälle autolle??
Toivottavasti kerkee ajaa Münchenistä sinne pohjoispuolelle travemundiin 10 tunnissa.. 3 aikaan tiistaiyönä lähtis lautta sieltä stadiin ja n. 4-5 aikaan maanantai-iltapäivänä oltais myyjän mukaan kaupat saatu päätökseen ja paperihommat hoidettua. Onhan siinä toki autobaana alla.
Taisit keretä?
Yleensä tuolla pääsee tarvittaessa n. 150 km/h keskinopeuteen jos on kovapäinen kuski ja autolla uskaltaa ajaa sen 200 kokoajan kun rajoitukset sen sallii (Munchen-Travemunde/Rostock -välillä).
Ja tauot päälle.
Mutta mutta. Helposti varsinkin to/pe joutuu ruuhkaan klo 16-18 korvilla. Viimeksi Hampurin edustalla mentiin 15 km ja 3h. Onneksi ei ollut kiire...
Eikä ruuhkan kiertäminen välttämättä onnistu, enimmillään oltiin liki puoli tuntia paikallaan, sitten ajettiin joku sata metriä ja taas seisoo...
Ei sitä kokematta ymmärrä ;-(
No niin voisi ehkä työntää jonnekkin tyhmien kyssäreiden osastolla, mutta jos nyt täältä hakis mielenvahvistusta. Hieman puskan takaa tulis tällänen mahdollisuus hakea E46 vm 2003. korimallin 330CI avoauto Saksasta.
Kaverin Saksalaisella vaimolla on NAIS! ystävä joka ajaa tollasella autolla ja on vielä ainut omistaja. Ja nyt myymässä autoaan.
Auto on muuten lähes täydellinen mutta tuo SMG-loota hieman vieroksuttaa, jos sellasta pääsis jonnekkin testaamaan olis aivan loistavaa. Netistäkin on lueskellu paljon ja on hehkuttajia ja kammoajia.
Muutenkin auto on hyvin "erikoinen". Se on tehty melkein M3 näköiseksi.
Metallihohto musta, on Tupla-Tupla putket, Etupellit jossa ilmanotot ja M3 takaspoileri. Kovakatto ja Navigointilaitekkin löytyy ja nahkapenkit ja tiettu M-sport paketti. Autolla ei ole ajettukkaan kuin 50.000 km.
Hinnankin sais rustattua kuulemma hyvin ystävälliseks.
Lähinnä siis tuo SMG-vaihteisto arveluttaa. Mielenkiintoiseks siinä lootassa tekee sen että eukkokin osais varmaan sillä ajaa kun laittaa automaatti-ominaisuuden päälle eihän se toki automaattia vastaa mutta toiminee samalla periaatteella? Ite oon aina ajellu manuaalilla ja eukko automaatilla joten oliskohan tossa molemmille sopiva kompromissi?
Onko noi kuinka vikaherkkiä noi laatikot ja löytyykö täältä suomesta edes niiden osaajia jos tulee häikkää, veikkaan että paikallinen bmw-pulju ei oo edes koskaan moista nähnyt.
Eli mielenvahvistusta tai jotain vastaavaa tässä haetaan.
Eikö tuo vaihteisto ole SSG, m3 on SMG. Eli toinen on manuaali jonka kytkintä käytetään automaattisesti (smg) ja ssg perus automaatti jossa nuo rattiläpyskät.
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
No niin voisi ehkä työntää jonnekkin tyhmien kyssäreiden osastolla, mutta jos nyt täältä hakis mielenvahvistusta. Hieman puskan takaa tulis tällänen mahdollisuus hakea E46 vm 2003. korimallin 330CI avoauto Saksasta.
Kaverin Saksalaisella vaimolla on NAIS! ystävä joka ajaa tollasella autolla ja on vielä ainut omistaja. Ja nyt myymässä autoaan.
Auto on muuten lähes täydellinen mutta tuo SMG-loota hieman vieroksuttaa, jos sellasta pääsis jonnekkin testaamaan olis aivan loistavaa. Netistäkin on lueskellu paljon ja on hehkuttajia ja kammoajia.
Muutenkin auto on hyvin "erikoinen". Se on tehty melkein M3 näköiseksi.
Metallihohto musta, on Tupla-Tupla putket, Etupellit jossa ilmanotot ja M3 takaspoileri. Kovakatto ja Navigointilaitekkin löytyy ja nahkapenkit ja tiettu M-sport paketti. Autolla ei ole ajettukkaan kuin 50.000 km.
Hinnankin sais rustattua kuulemma hyvin ystävälliseks.
Lähinnä siis tuo SMG-vaihteisto arveluttaa. Mielenkiintoiseks siinä lootassa tekee sen että eukkokin osais varmaan sillä ajaa kun laittaa automaatti-ominaisuuden päälle eihän se toki automaattia vastaa mutta toiminee samalla periaatteella? Ite oon aina ajellu manuaalilla ja eukko automaatilla joten oliskohan tossa molemmille sopiva kompromissi?
Onko noi kuinka vikaherkkiä noi laatikot ja löytyykö täältä suomesta edes niiden osaajia jos tulee häikkää, veikkaan että paikallinen bmw-pulju ei oo edes koskaan moista nähnyt.
Eli mielenvahvistusta tai jotain vastaavaa tässä haetaan.
suosittelen vahvasti.
itsellä leluna perhepiirissä z4 tuolla samalla yhdistelmällä 3.0 tekniikka ja smg vaihteistolla. ja on todella helppo ja hyvä käyttää kun vertaa normaaliin manuaalilaatikkoiseen. seuraava auto tulee itselläkin vaihdettua niin ehdottomaksi vaatimukseksi tulee tuo smg loota. on se vaan niin kätevä
-Official member of BTCF-Sauna Team-
-Official Member of BTCF-Jusauksen allasteam-
nyk alla: e39 525 tds -99
ex kulkineet:
e34 530 iA -94, e36 325 -92, chevrolet camaro -97, e38 735 iA -97, e39 523 iA -98,
e34 535 -92, porche 928 -74, e32 750 -91, Mb w124 300 CE -90, e32 730 -88, e32 730 -89
e32 735 -88,
yms mitä ei nyt tarkemmin muista
3vuotta/70tkm kyseisellä laatikolla olevaa autoa ajaneena suosittelen sitä varauksetta. Ainoa ihmeellisyys mikä tuli vastaan oli se että pari kertaa laatikko vaihtoi 2-->3 vaihtaessa nelosen ja kerran 4-->vapaalle. Automaattitoiminto tuossa laatikossa on mielestäni huono joten "manuaalipuolta" tuli käytettyä mutta tuota oppii varmasti käyttämään vaikkei olisi ajanut sitä ennen kun polkupyörällä.
Comment