Kerran.Bensapumpun virtajohto katkesi liitoksen juuresta tankin sisäpuolelta.No silloinkaan ei kyllä kävelty.Kaverin paja oli alle kilometrin päässä ja "hienosti" Rellu 19 perässä hinauksessa...
Ei oo mua vielä kertaakaan ja kohta viis vuotta on näitten kanssa tullu pyörittyä.
Ex-Coupe sen sijaan jätti ex-emännän kahdesti tielle.
Ekalla kerralla petti paisarin tiiviste ja nesteet valu tielle.
Tokalla kerralla exä oli startannu autoa ni ei ollu tapahtunu yhtään mitään.
No minä kauheella kiireellä paikalle starttaamaan ja lähti niinkuin ei ois mitään ikinä ollukaan.
Se on tää magic-touch..
Kerran olen joutunut. Sama vika kun monella muullakin todettu eli oli bensapumpun johto hankautunut sen verran pahasti ettei pumppu pyörinyt. Tämän vian takia oli auto pari kertaa sammunut aikaisemmin mutta vikaa en ollut löytynät.
kerran jätti, sano vaihelaatikosta yks osa ittensä irti. onneks pääsi puoleenväliin kotimatkaa ku jätti kakkosen silmään. sit pitiki soitella kaveri hinaamaan
2 kertaa laturin hiilet (vanha on vanha, kukaan niitä oo korjannu)
1 kerta koko laturin takia
1 bensa loppu (saatanan OBC:ta kannata uskoa)
1 virtalukko jäi jumiin (perkuleen E30:set)
+ ''useasti'' niin että on saatu vika väliaikaisesti korjattua ja nilkutettu kotia asti...
Kerran on tien varteen jääty bensan loppumisen takia, ennen niillä "Out of fuel"-viivoilla on päässyt vielä kymmenisen kilometriä, nytpä ei päästy. Jäin parin kilometrin päähän kotoa ja reilu kilometrin päähän bensa-asemasta. Eikun soittoa porukoille, jotka juuri edeltä menivät töihin. Auto hinaten tankille ja eikun matkaan. Olinpa muuten menossa YO-kirjoituksiin, joten meinasi vitutus ja kiire iskeä, mutta lopulta ehdinkin sitten ihan hyvin, kiitos tästä vanhemmille! Ei näemmä parikymppinenkään pärjää ilman vanhempien apua.
Ei nyt vielä ihan tienvarteen, mutta eilen kävi ihan hupaisa tapaus. "Sain" siis eilen tuon sigun e28:n itselle ja ajelin töihin, jolloin vähän jyrkemmän mutkan jälkeen auto nykäisi pari kertaa. Ajattelin, että vähän köhii vaan ja töihin päästiin. No, kotiin lähtiessä lähti käyntiin huonosti ja ei käynyt kaikilla pytyillä. Itsekeen jo naureskelin, että eipä tuo kauaa kestänyt. Tutkinta alkoi: kipinä tulee, otettiin yksi tulppa irti, joka näytti sen verran pahalta, että ei muuta kuin Motonetistä hakemaan uudet tulpat. Vaihdettin ne, mutta ei lähde käyntiin vieläkään. Tässä kohtaa ajattelin, että jääköön tähän. Sitten työkaveri tokaisee, että oletko varma että siellä on bensaa. No, kyllä siellä mittarin mukaan ainakin on...:think Ei perkele Kanisterilla hakemaan bensaa ja hetken starttailun jälkeen lähti tulille ja kotimatka saattoi alkaa. Tarinan opetuksena: Vanhassakin pommissa kannattaa ensin sulkea se kaikista yleisin tienposkeen jäämisen syy pois.
Ei ole kertaakaan jättänyt tielle.. ei edes parkkiruutuun. Ainankaan vielä. Bimmeri ollu vuoden mulla ajossa joten enemmän kuin tyytyväinen olen ollut Mutta nyt äkkiä puuta koputtamaan..
Comment