Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • samuzz
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2006
    • 422
    • 017

    Originally posted by maXmauku View Post
    No okei okei, 328 tai 325 sitten.
    Älä nyt ala jännittää vaan osta kerralla se 330 & M-sportti hilppeillä niin ei tarvii heti kuukauden päästä olla vaihtamassa!
    RR Sport

    Ex.
    330D M-Sport | 320i | CL500 | 120d | Z3QP | 328i M-Tech Cabriolet | 328i M-Tech Coupè | A8 Quattro

    Comment

    • teropa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 3855
      • Oulu

      Originally posted by samuzz View Post
      Älä nyt ala jännittää vaan osta kerralla se 330 & M-sportti hilppeillä niin ei tarvii heti kuukauden päästä olla vaihtamassa!
      Samaa mieltä... kerralla mieluisa!

      Tero
      E60 520dA M-sport
      ---Ex
      E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
      E90 330iA, 325iA, 320dA
      E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
      E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

      PPL(A)

      Comment

      • j328
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 310
        • Vantaa

        Originally posted by maXmauku View Post
        No okei okei, 328 tai 325 sitten.


        Siinä ois kyllä nätti eikä tarviaisi olla heti "tuunaamassa". Himpun kalliimpi, mutta rahalle olisi vastinetta. Klubilaisia vissiin? Osaako joku kertoa autosta jotain pintaa syvemmältä?

        Toisaalta noihin mitä joitain olen katsellut, niin pitäisi heti ostella vannetta sun muuta, niin niihinkin menee äkkiä se tonni jos toinenkin.

        Tämä löytyisi pihalta ylimääräisenä. Hinnassa on toki neuvotteluvaraa jos käteistä on tarjolla...

        Comment

        • maXmauku
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2006
          • 847
          • hki

          No käteistähän löytyy mutta melkein haluisin sedan/touring linjan faceliftinä. Pistetään korvan taa, kun muuten oikein mielenkiintoinen.

          Sunnuntaina menen tuota MYM5:n coupee kattomaan Samun kaa. Katsotaan mikä siellä on vastassa.
          Last edited by maXmauku; 26-09-2008, 17:17.
          sigpic
          Flickr
          MatiasJurvanenPhotography Facebook page

          Kesä >E30 Cab 320i -89
          Talvi >Jeep Cherokee -03
          ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89

          Comment

          • jsa014
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2006
            • 1651
            • Turun Pallivaha

            noniin. Nyt on autonvaihdossa päästy siihen malliin, että Audi A6:n rinnalle on tullut E39 touring. Mutta, 530iAT vai 540iAT? Miten tuo 530iAT stepillä liikkuu, kun on tuohon 4-litraiseen tottunut, niin ei paljoa viitsisi tinkiä. Toisaalta tuo M54B30 kiinnostaisi koneena. Kulutuksella ei juuri väliä, eli sen puolesta kumpi vaan.
            316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

            Comment

            • maXmauku
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 847
              • hki

              Noniin, alkaa pikkuhiljaa autohommat selkenemään. Huomenna lähden hakemaan uuden menopelini Nurmijärveltä.

              Kyseessä on 325 Coupe M-sport II -02 topaasinsininen ja beiget sporttinahat. Autoa myy sen toinen omistaja ja sillä on päästelty menemään 130tkm. Auto tuotiin italiasta 3v sitten jolloin mittarissa oli n.30tkm. Ainoa huono puoli varustelistassa on perseenlämmittimien puute, mutta saa luvan kelvata, kun muuten on niin passeli omaan makuun.

              Eilen kävin auton tsekkaamassa nopeasti (n.30min) ja se vakuutti. Kunto vastasi kilometrejä ja autoa on pidetty siististi. Vielä katson auton läpikotaisin ja jos mitään uutta ei ilmene niin tuon sen kotiin.
              sigpic
              Flickr
              MatiasJurvanenPhotography Facebook page

              Kesä >E30 Cab 320i -89
              Talvi >Jeep Cherokee -03
              ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89

              Comment

              • maXmauku
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2006
                • 847
                • hki

                Noniin, tämäkin autonostoprokkis on lopussaan ja löytyi mieleinen peli.

                KLIK
                sigpic
                Flickr
                MatiasJurvanenPhotography Facebook page

                Kesä >E30 Cab 320i -89
                Talvi >Jeep Cherokee -03
                ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89

                Comment

                • jsa014
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2006
                  • 1651
                  • Turun Pallivaha

                  oho, todella hieno E46. Shöyruumiin mars
                  316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

                  Comment

                  • joko
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2004
                    • 1968
                    • Seinäjoki

                    Mitäs mieltä porukka on, täytyykö kiirehtiä autokaupoille kun olis tarjolla e60 530d -03 dynamic drive versio liki kaikilla varusteilla (nahat,webasto,kattoluukku jne), parisatkua ajettu. Väliä tahtois -97 e39 tds joka siistikuntoinen, ilmastoitu ja normi varustein sekä 17" aluilla semmosen hieman alle 20 tuhatta, miltä kuulostais?
                    Oma auto on ihan asiallisessa kunnossa että pakottavaa tarvetta ei ole vaihtaa, mm. uudet iskarit, mad.jouset, alustan puslia ja tukivarsia jne. Mielestäni kuitenkin väliraha on enempi kuin kohdallaan?
                    F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                    W906 319 sprinter - 14

                    Comment

                    • Bimer
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2007
                      • 359
                      • Hkää

                      Ois tuossa vaihtoehtona pari autoa, E36 318is ja E39 520i, alle 250tkm lykätty molemmat, ei ilmastointia. Hintaluokka pyörii suht samoissa. Molempia korimalleja käyny koeajamassa, E36 325iA ihan ok mutta olihan tuo E39 523iA aikalailla eri planeetalta ainakin ajoltaan, yksilö kun sattui olemaan vähän huonosti pidetyn oloinen niin jäi ostamatta.

                      Eli kannattaakohan suosiolla ostaa vaan tuo E39 vaikkakin on tuolla mopo-koneella? Myös tuo ilmastoinnin puute mietityttää, talvi tulossa joten siinä mielessä ei tarvetta, mutta sen jälleenmyynnin kannalta..?
                      Talvella: Ford Sierra iS
                      Kesällä: E92 335d

                      Comment

                      • K2Ri
                        BTCF Member
                        • Oct 2007
                        • 1829
                        • London, UK & Germany

                        Originally posted by maXmauku View Post
                        Noniin, tämäkin autonostoprokkis on lopussaan ja löytyi mieleinen peli.

                        KLIK

                        Onnea uudelle! Varsin hienon näköisen pelin olet kyllä löytänyt.
                        sigpic
                        BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

                        Comment

                        • jyrbba69
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2008
                          • 2394
                          • Kouvola

                          Itse ainakin tykkään ottaa vaikka vanhempaa koria, mutta paremmilla varusteilla ja moottorilla. Ulkonäkö voi olla huonompi mutta ajomukavuus varusteiden takia mukavampaa. Tosin kyllähän E39 > E36 kaikessa suhteessa, mutta välttäisin silti noin karvalakkimallia.
                          2015 AMG GTS
                          -----------------------------

                          www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
                          [email protected]

                          Comment

                          • JiiP
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2002
                            • 1734
                            • Tampere

                            Pitkällisen arvonnan jälkeen kun vaihtoehtoina oli käyny lähes kaikki BMW mallit '90 luvun alusta, niin tuli lopulta hommattua E32 740iA '92. Kyllä tuntu auton ostaminen vaikealta, paria räpsyä tuli käyty katsomassakin, mutta aina ei kulje puheet ja todellisuus samassa. Melkeen tuli myös sorruttua yhteen E36 325i M look-a-like pirssiin, mutta sitten järki voitti. No, katotaan koska tuon auton joku sähkövempele antautuu.

                            Saa tarjota: 17"/18" ALPINAn valsseja "takaveto" et:llä.
                            Official member of BTCF-Sauna Team
                            E46 316i -03
                            Ex:
                            E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85

                            Comment

                            • ka00z
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2006
                              • 1805
                              • Varsinais-Suomi

                              Originally posted by JiiP View Post
                              Pitkällisen arvonnan jälkeen kun vaihtoehtoina oli käyny lähes kaikki BMW mallit '90 luvun alusta, niin tuli lopulta hommattua E32 740iA '92. Kyllä tuntu auton ostaminen vaikealta, paria räpsyä tuli käyty katsomassakin, mutta aina ei kulje puheet ja todellisuus samassa. Melkeen tuli myös sorruttua yhteen E36 325i M look-a-like pirssiin, mutta sitten järki voitti. No, katotaan koska tuon auton joku sähkövempele antautuu.

                              Saa tarjota: 17"/18" ALPINAn valsseja "takaveto" et:llä.
                              Nyt voi ajella muutenkin kuin sunnuntaisin kirkkoon, kun Alpina sai kaverikseen "leppoisen" kulkupelin

                              Kuvia tulemaan vain
                              W124 voll, markalla pidemmälle

                              Comment

                              • Petteri75
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2005
                                • 2565
                                • Kirkkonummi

                                Originally posted by JiiP View Post
                                Pitkällisen arvonnan jälkeen kun vaihtoehtoina oli käyny lähes kaikki BMW mallit '90 luvun alusta, niin tuli lopulta hommattua E32 740iA '92.
                                Mielenkiintoinen kohde, itselläkin kävi aikoinaan mielessä mutta sitten "täysmoottoristen" hinnat tuntuivat ainakin silloin kilpailukykyisiltä. Jos on tuntumaa E34 540iA:han, niin onko kovasti erilainen peli ajella? Isompihan se on, mutta tuntuuko esim. painoero jossain?

                                OT-pahoittelu, ollaan hiljaa..
                                BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎