Originally posted by Jonski|
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by teropa View PostJos sulla on noita sinun vertailun numeroarvoja, autojen speksiä (co2, massat, kulutukset ym) sekä sun ajomäärää, niin pistäppä mulle joko tänne tai privaan, ja kattelen noilla mun laskureilla, mitä sieltä tulee ulos.
edit: tarkistin omaan eilentehtyyn exceliin ristiin noilla mun esimerkeillä, ja täsmälleen samat luvut tulee sentilleen ulos tuosta autoliiton laskurista. En edes tiennyt että tuommonen on olemassa. Autoliitolla ei vaan ole 2012 muutoksia vielä mukana
.
TeroCode:V40 T4 E39 530d Touring Ensirekisteröintivuosi 2001 2001 Auton kokonaismassa kg 1800 2335 Kulutus l/100km 8.9 7.3 Polttoaineen hinta €/l 1.604 1.349 CO2-päästöt g/km 212 192 Yhdistetty kulutus automerkit.fi tiedoista
Noissa ei tosin ole noita 2012 muutoksia vielä ollut mukana. Jos Tero jaksat katsella niillä sun laskureilla mitä tuo vuoden vaihteen jälkeen olisi? Ajot näyttäisi olevan vähintään 30000km vuodessa ja Volvoon tankkaan 98:a.
Edit: Ajosta tosin suurin osa on Turunväylää välillä Nummela-Helsinki.Last edited by Rikardo; 11-09-2011, 09:59.ex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
-
Nyt osu otsikko oikeeseen... En sitten päässy kaupoille asti tänään. Auto oli kyllä katottu läpi, kokeiltu, ja hintakin sovittiin molempia miellyttäväksi... Myyjä ei vaan jaksanu tänään tehdä sitten kauppoja loppuun (suomeksi: antaa tilinumeroa ja ilmoitusosaa matkaan. Kumpikin käytti jopa samaa pankkia...)
Ei siinä... Enhän mä voi tietysti ketään pakottaa autoansa myymään. Sen verran jäi kyllä kismittämään, että taisi kiinnostus kadota omastakin puolesta.-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by blacase View PostMiks ois pitäny? En äkkiseltään myyjää moittis tossa, auton ja ilmoitusosan saa rahaa vastaan. Mikset ottanu rahaa tai nettipankkitunnuksia mukaan, ei kai sillon ois ollu mitään ongelmaa?
Nettipankillahan kaupat onnistuu vaikkapa kännykällä, kuten olen itse yhden E39:n "raadon" maksanut kaupanteon yhteydessä...M6 E63
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKaikkee sitä kuulee, että pitäs oikee auto antaa luovarin kera ostajalle, jolta ei saa rahaa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Silloin kun tuli auton kauppaamista harrastettua niin uskomattoman moni tulee hakemaan, siis hakemaan autoa viikonloppuna mukanaan vain tuulen pyyhkimä pehva. Sitten hämmästellään paikanpäällä monen sadan kilometrin jälkeen, niin rahaa tai pankkitunnuksia, mitä ne on... kun automaatissakin on se nostoraja :thinkElämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by wuoma View PostJoo, en kyllä antaisi itsekään edes 100€ hintaista autoa JA ilmoitusosaa kelleen mukaan ilman maksua :O
Nettipankillahan kaupat onnistuu vaikkapa kännykällä, kuten olen itse yhden E39:n "raadon" maksanut kaupanteon yhteydessä...W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostYmmärsikö jätkät nyt jotain väärin? Mieshän oli maksamassa autoa tilisiirrolla, mutta myyjä ei ollut tarpeeksi viehkeällä tuulella tuohon hommaan samana päivänä, illalla? Mitä tekemistä tuossa on ilmaiseksi antamisen kanssa?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostSilloin kun tuli auton kauppaamista harrastettua niin uskomattoman moni tulee hakemaan, siis hakemaan autoa viikonloppuna mukanaan vain tuulen pyyhkimä pehva. Sitten hämmästellään paikanpäällä monen sadan kilometrin jälkeen, niin rahaa tai pankkitunnuksia, mitä ne on... kun automaatissakin on se nostoraja :think
Omalle kohdallekin noita osunut. Tullaan jostain toiselta puolelta suomea katsomaan autoa, lyödään kaupat lukkoon ja aletaan siinä vaiheessa vasta miettimään lähintä automaattia
Eräskin sälli tuli vuosia sitten hakemaan Oulusta junalla yhtä autoa, jota kaupittelin. Sovin hakevani asemalta, joka oli ok. Päästiin auton viereen ja hyvä oli, niin piti lähteä kuskaamaan vielä automaatille. Automaatilla oli sitten nostoraja ja soppa valmis. Ei siinä, asennetta ostajalla kyllä oli, kun oli sullonut uuden akunkin reppuunsa, mutta yksinkertaisesta auton ostamisesta voi tulla hyvänä päivänä kokonaisen päivän homma.
En vaan ymmärrä miten vaikeaa voi olla ottaa fyrkat mukaan, kun lähdetään autokaupoille. Itsellä on AINA käteiset mukana ja sen pitäisi olla kaikille itsestään selvää. Usein lisäksi porukka luulee, että jokaisen ihmisen naapurissa on automaatti.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Post+1
Omalle kohdallekin noita osunut. Tullaan jostain toiselta puolelta suomea katsomaan autoa, lyödään kaupat lukkoon ja aletaan siinä vaiheessa vasta miettimään lähintä automaattia
Eräskin sälli tuli vuosia sitten hakemaan Oulusta junalla yhtä autoa, jota kaupittelin. Sovin hakevani asemalta, joka oli ok. Päästiin auton viereen ja hyvä oli, niin piti lähteä kuskaamaan vielä automaatille. Automaatilla oli sitten nostoraja ja soppa valmis. Ei siinä, asennetta ostajalla kyllä oli, kun oli sullonut uuden akunkin reppuunsa
En vaan ymmärrä miten vaikeaa voi olla ottaa fyrkat mukaan, kun lähdetään autokaupoille. Itsellä on AINA käteiset mukana ja sen pitäisi olla kaikille itsestään selvää.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostNäin miekin tuon ymmärin. Myyjä vain rupes empimään viime metreillä raskiiko myyvä vai ei...
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEns kerralla sitte käteistä kaveriksi, niin ei jää ainakaan rahan siirrosta kiinni...W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Comment