Taitavat nuo tulevaisuuden Bemarit olla myös yksiä sellaisia, mitkä eivät niin paljoa sytytä. Nyt on jo esitelty nelipyttynen turbokone, joka korvaa joitakin suoria kutosia. Vituttaa koko turbo muutenkin. Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty sellaista turboa, joka oikeasti kestäisikin pitkään, joten veikkaan, että tulevissa Bemareissa, missä on siirrytty turbojen käyttöön, tulee olemaan ongelmia niiden kanssa. Yksi paikka taas lisää, mikä voi hajota ja on vielä todennäköisesti kallis korjata.
Taitavat nuo tulevaisuuden Bemarit olla myös yksiä sellaisia, mitkä eivät niin paljoa sytytä. Nyt on jo esitelty nelipyttynen turbokone, joka korvaa joitakin suoria kutosia. Vituttaa koko turbo muutenkin. Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty sellaista turboa, joka oikeasti kestäisikin pitkään, joten veikkaan, että tulevissa Bemareissa, missä on siirrytty turbojen käyttöön, tulee olemaan ongelmia niiden kanssa. Yksi paikka taas lisää, mikä voi hajota ja on vielä todennäköisesti kallis korjata.
Mitähän mahdat tuolla tarkoittaa että "Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty sellaista turboa, joka oikeasti kestäisikin pitkään"? Monella automerkillä on turboja jotka kestää ajaa ja onhan kaikki kuorma-autot käytännössä kaikki turboja joilla ajellaan miljoonia kilometreja.
Comment