Taitavat nuo tulevaisuuden Bemarit olla myös yksiä sellaisia, mitkä eivät niin paljoa sytytä. Nyt on jo esitelty nelipyttynen turbokone, joka korvaa joitakin suoria kutosia. Vituttaa koko turbo muutenkin. Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty sellaista turboa, joka oikeasti kestäisikin pitkään, joten veikkaan, että tulevissa Bemareissa, missä on siirrytty turbojen käyttöön, tulee olemaan ongelmia niiden kanssa. Yksi paikka taas lisää, mikä voi hajota ja on vielä todennäköisesti kallis korjata.
Taitavat nuo tulevaisuuden Bemarit olla myös yksiä sellaisia, mitkä eivät niin paljoa sytytä. Nyt on jo esitelty nelipyttynen turbokone, joka korvaa joitakin suoria kutosia. Vituttaa koko turbo muutenkin. Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty sellaista turboa, joka oikeasti kestäisikin pitkään, joten veikkaan, että tulevissa Bemareissa, missä on siirrytty turbojen käyttöön, tulee olemaan ongelmia niiden kanssa. Yksi paikka taas lisää, mikä voi hajota ja on vielä todennäköisesti kallis korjata.
Mitähän mahdat tuolla tarkoittaa että "Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty sellaista turboa, joka oikeasti kestäisikin pitkään"? Monella automerkillä on turboja jotka kestää ajaa ja onhan kaikki kuorma-autot käytännössä kaikki turboja joilla ajellaan miljoonia kilometreja.
BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment