-kaikki karvalakit mallista riippumatta
-farmarit eivät jostain syystä sytytä jollei ole todella tarve
-M40 paitsi 518iA (siis automaatti) olisi perversio ainakin kokeilla millaista on kun BMW on äärimmäisen laiska.
-muutenkaan ei nelos koneet innosta
Compactilla voisi toki ajaa jos kuutosella eikä ole karvalakki.
Mitähän mahdat tuolla tarkoittaa että "Ei ole vielä tähän päivään mennessä keksitty sellaista turboa, joka oikeasti kestäisikin pitkään"? Monella automerkillä on turboja jotka kestää ajaa ja onhan kaikki kuorma-autot käytännössä kaikki turboja joilla ajellaan miljoonia kilometreja.
No ehkä vähän yleistin, mutta itselläni on ollut huonoja kokemuksia turboista. Ex B5 Passatista hajosi turbo 150 tkm kohdalla, kaverin E46 330d Bemarista petti turbo vuosi takaperin, tuttavan VW Touaregista hajosi toinen turbo ja maksoi hunajaa, kun auto oli sillä eksoottisemmalla V10 tuplaturbo dieselillä jne.
e36 on ihan kauheeta paskaa.. varsinki ku joku amis poika luulee tekevänsä siitä hieno levikkeillä ja kaikella muulla irtonaisella osalla joka sit ajanmittaan varisee pitkin katuja..
Ainii ja jotkut vielä sanoo että kaikki x sarjalaiset on jostain sieltä niin ette ole ajanut x6 johon itse rakastuin heti
SIPPImalli, a.k.a neekerimalli a.k.a suomimalli, a.k.a zippinetto . Jotenkin tottunu tässä 5 tuontiauton jälkeen ettei ihan millä tahansa kioskilla ajele. E34 nyt näyttäis olevan se suosikki, mutta melkein vois sanoa, että jos kiesi on täyteen ladattu varusteilla, niin malli kuin malli menisi.....X1 ja X3 on vähän sellasia "akkojen malleja", joten niihin suhtaudun varauksella.... Ja yksi asia mistä pidetään kiinni köyhyyteen saakka: Bensiinimoottori ja min: 2,5 litraa tilavuutta ! Mitä isompi kattila, sen parempi....
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
e36 on ihan kauheeta paskaa.. varsinki ku joku amis poika luulee tekevänsä siitä hieno levikkeillä ja kaikella muulla irtonaisella osalla joka sit ajanmittaan varisee pitkin katuja..
Ainii ja jotkut vielä sanoo että kaikki x sarjalaiset on jostain sieltä niin ette ole ajanut x6 johon itse rakastuin heti
Hieman nyt off-topikkia, mutta nuo interentin pikku pyöriäiset tämän poistakoot mikäli menee niin pahasti metikköön..
Ihan pakko kommentoida, että johan oli "argumentti"! Täysin typerää yleistämistä. Ensinnäkin itse olen ammattikoulun käynyt enkä silti laita autooni mitään mikä varisee pitkin katua. Eikös noita autoja nimenomaan rakennella irtonaisilla osilla?? Itseäni ei suuremmin myöskään ihastuta korimalli e36 mutta foorumilla näkynyt myös sellaisiakin yksilöitä jotka voisin ilomielen vaihtaa avovaimooni tai toiseen käteeni.
Ja korimalli jota en halua omistaa? Hmmm.. olen melko avoin kaikelle uudelle ja lisäksi melko kokeilunhaluinen. Ei tule heti mieleen mitään sellaista jolla en missään nimessä suostuisi ajamaan/omistamaan.
"The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it." -Dudley Moore Entiset:
e46 318
e46 328
e30 320
e34 525
Eipä mulla oikeen muuta ole kuin eeneljänkuuen wombat. Jotenki vaan niin jäätävän ruman näkönen että tuskin tulee koskaa omistettua, oli sitten millä koneella tahansa.. ja eipä toi 1-sarjakaan ole mikään erityinen ilmestys, pl. coupe.
e65/e66 7-sarja, toi on vaan niin käsittämättömän näköinen mursu.
Z3 Coupe, vähän samaa kuin 1-sarja. Näyttää lähinnä lenkkitossulta.
Samaa mieltä ollu z:sta, välillä tulee mieleen kenkä, välillä hessu hopon pää. Ei tarvi vissiin vielä vaivautua silti psykiatrille menemään kun en ole ainoa ...
Comment