Eli tilanne se että X5 4.4i -02 160 000km ajettu, ostettu autoliikkeestä x, jonka jälkeen ajettu noin 500km noin kuukaudessa. Tänä aika tehty öljynvaihtohuolto jne muuta pientä huoltoa autokorjaamossa.
Sit vanos pamahti paskaksi, ja nyt taistellaa siitä kuka maksaa?
Autoliikkeen mukaan on erikseen määritelty, mitkä osat ovat kuluvia ja mitkä eivät. Kuluvien osien hajoamista autoliikkeen ei tarvitse korjata. Alunperin epäiltiin jakopään kiristimien ja laahainten hajoamista ja ne eivät kuulemma ole kuluvia osia. Nyt kun selvis että vanos-yksikkö meni, se onkin sit muka kuluva osa. Kusetuksen makua?
Kysymys kuuluukin: Onko vanos kuluva osa?
Mielipiteitä kuullaan mieluusti.
Sit vanos pamahti paskaksi, ja nyt taistellaa siitä kuka maksaa?
Autoliikkeen mukaan on erikseen määritelty, mitkä osat ovat kuluvia ja mitkä eivät. Kuluvien osien hajoamista autoliikkeen ei tarvitse korjata. Alunperin epäiltiin jakopään kiristimien ja laahainten hajoamista ja ne eivät kuulemma ole kuluvia osia. Nyt kun selvis että vanos-yksikkö meni, se onkin sit muka kuluva osa. Kusetuksen makua?
Kysymys kuuluukin: Onko vanos kuluva osa?
Mielipiteitä kuullaan mieluusti.
Mitä nyt itse näiden nykyautojenkin kanssa olen pelannut niin kilometrimäärällä ei omien kokemusten mukaan ole auton luotettavuuden suhteen merkistä riippumatta minkän valtakunnan merkitystä . Samaa paskaa oli mittarissa sitten 50 tai 500tkm, tuurista kiinni kuinka pelaa ja kalliiksi tulee aina kun jotain hajoaa
Comment