kuinkahan ku motonetti kauppaa samoja jarrupaloja niin normi e34 kuin e34 m5:kin?? sopiiko muka?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
motonetin jarrupalat
Collapse
X
-
Tässä voisi muutenkin keskustella kokemuksista Motonetin jarrupaloista.
Entiseen Audiini ostin jarrupalat Motonetistä ja ne olivat melko sudet. Pöllysivät niin pirusti, että varsinkin etuvanteet olivat aina aivan mustana
Nyt sitten kiireessä päätin kokeilla nykyiseen bimmeriin myös Motonetin jarrupaloja ja toistaiseksi ovat toimineet hyvin, eivätkä ole pöllynneet pahemmin. Radallakin on noilla käyty ja ihan ok ovat sielläkin pärjänneet.
Laatuhan noissa vaihtelee laidasta laitaan eri ostokerroilla...F10 535d xdrive msport
Ex. e91 325xiA
Ex. e36 328i Coupé
Comment
-
-
mulla ainakin pölyää tosi paljon, etuvanteet aina sotkuset..
Takana erimerkkiset palat ja tietysti vähemmän rasittuvat.
Tykkimäen radalla toimi ainakin sen vähän mitä noissa nopeuksissa tarvi jarrutella.
Seuraavaksi hankin jotkut vähemmän pölyävät palat,noista irtoava tomu on semmosta rusehtavaa.E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostOnko Motonet alkanut valmistamaan jarrupaloja? Eli itse olen tähän asti ollut siinä luulossa että Motonet myy ja on myynyt kymmenien eri valmistajien paloja?. Eiköhän lähes kaikki tiedä, ettei Motonetilla ole tuotantoa missään maassa. Kannattaa kysellä tiskillä, mitä merkkiä ja kuka on maahantuoja.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Mulla oli edellisessä e46 muistaakseni motonetistä ostetut ABS merkkiset jarrupalat. edessä toimivat ihan ok mutta takana olivat vähän liian pienet ja kilisivät niin perkeleestiOlleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Ja tuskinpa monellekkaan asiakkaalle se tukkuliike juuri mitään kertoo.. Ajatuksia tosin saattaa herättää lähinnä se, mihin laatikkoon ne palat / levyt on pakattu. Esim. jos ja kun tehtaat ostavat tavaraa toisiltansaEli ota niistä sitten selvää, mikä on tarkka alkuperä :think
Minä olisin sitä mieltä, ettei kovin laaduttomia jarruosia juurikaan edes myydä..Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Comment
-
-
Originally posted by Pekka84 View PostMulla oli edellisessä e46 muistaakseni motonetistä ostetut ABS merkkiset jarrupalat. edessä toimivat ihan ok mutta takana olivat vähän liian pienet ja kilisivät niin perkeleestiex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostOnko Motonet alkanut valmistamaan jarrupaloja? Eli itse olen tähän asti ollut siinä luulossa että Motonet myy ja on myynyt kymmenien eri valmistajien paloja?Ja ei, Motonet ei valmista jarrupaloja vaan myy jarrupaloja joita valmistaa tyyliin Veljekset Kinnula Zimbabwesta ja Team Hugasaga Grönlannista.
Mulle ei Motonetistä ole tainnu kertaakaan osua käteen saman merkkisiä jarrupaloja. Aina ollut erilainen boksiTaisin tosiaan yhteen Mitsu Carismaan ostaa kanssa jarrupalat sieltä ja pöllyämisaste oli kanssa kamala. Toiseen mitsuun on myös jarrupalat ostettu sieltä ja eivät ole pöllynneet ollenkaan. Noh, pitää tästä lähin pistää merkille, että mitä siinä paketissa lukee. Taitaa aina joka kolmannet palat olla hyvät ja toiset eivät
Sellasen teorian olen jostain kuullut, että nuo tarvikepalat olisivat orkkiksiin verrattuna jäljestään varsin kovempaa ainetta ja kierrätyskamasta tehtyjä...?Last edited by Juggis; 01-10-2008, 01:35.F10 535d xdrive msport
Ex. e91 325xiA
Ex. e36 328i Coupé
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostJos tuolla kilisemisellä tarkoitat nyt tätä legendaarista vinkunaa niin itsellä tekee ihan samaa, tosin tulee mun mielestä edestä se. Merkki on sama, ei taida vaan tykätä Brembon levyistä.
Ollut nyt nuo palat autossa muutaman kuukauden ja ainakaan nuo kyseiset ei mielestäni pöllyä merkittävästi. Merkkiä en nyt tähän hätään muista.E91 320D M-Sport -05
E21 315 -83
E3 2800 -69
Ex-biilit:
E46 323i -99
2xE36 316 (sedan & compact)
E30 316 -89
Comment
-
Comment