Jotenkin näyttäis oviraot heittelevän ja en yllättyis jos olisi kuljettajan puolelta maalailtu jossain kohtaa...
Nettiautosta bongailtua XLIII
Collapse
X
-
-
-
Vähän harvinaista löytää noilla kilsoilla kieltämättä.Originally posted by 325TI View Post
Mutta takaoven ovirako kyllä saa ajattelemaan että liekö joskus tämäkin osansa ajellessa saanut, vai onko nuo noissa kuin paljon pois kohdaltaan tehtaalta, vai puijaako kuva?
Comment
Comment