Nettiautosta bongailtua XLIII

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ritariässä
    BTCF Member
    • Jan 2006
    • 4085
    • Raisio

    #661
    Jotenkin näyttäis oviraot heittelevän ja en yllättyis jos olisi kuljettajan puolelta maalailtu jossain kohtaa...

    Comment

    • 325TI
      Bimmer Rookie
      • Aug 2021
      • 112
      • Vantaa

      #662
      https://www.nettiauto.com/bmw/325/15785017

      Alle 30tkm ajettu e90

      Comment

      • Jarger
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 4671
        • Finnland

        #663
        Originally posted by 325TI View Post
        Vähän harvinaista löytää noilla kilsoilla kieltämättä.
        Mutta takaoven ovirako kyllä saa ajattelemaan että liekö joskus tämäkin osansa ajellessa saanut, vai onko nuo noissa kuin paljon pois kohdaltaan tehtaalta, vai puijaako kuva?
        Negatiiviset kauppakokemukset:
        Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

        Comment

        Working...
        X