tää tapaus nyt ei ollut ehkä paras ulosajo, vaikka auto tyylikkäästi kyntikin ojanpohjaa hangessa, mutta kun haettiin iso 4-veto maasturi millä hinattiin pois, niin alkoi tapahtua just kun sain pitoa maasturin renkaisiin ja auto lähti tulemaan nätisti ojasta, niin kaveri päätti jostain kumman syystä raottaa hinattavan auton ovea. sinnehän se ovi sitten repeytyi irti saranoiltaan hankeen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Paras ulosajo
Collapse
X
-
Ei minä mut ajoin kun kaveria hakemassa kimulin luota - ja tuli suht "äkkilähtö" kun sitä meteliä..
=> pihalta vetäsin Urku auki ja vinosta risteyksestä - suoraan penkkaan ja syvälle hankeen.
Pakkohan oli sen tytön isää pyytää apuun kun oltiin "ei missään" vaikka likka oli kyydissä -
traktorilla iskä veti ylös ja lopulta me kaikki naurettiin
PS. Paljos teillä, mulla äkkiä laskien 16 kertaa pitkäksiLast edited by tsbmw; 05-12-2011, 17:56.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Luisukulma hieman liian suuri ja kapea tie, siihen jäi kahden penkan väliin poikittain toinen etufillari ojassa.
Ei sillä hetkellä naurattanut kun piti ojan puolelta kaivaa lumet pois keulan alta, ja sitähän oli siellä yli metri.Last edited by micke_; 05-12-2011, 20:28.E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Ulosajo se kai tämäkin, ei kyllä sillon naurattanu.
Joskus maaliskuun liukkailla oltiin isäukon kanssa T3 portterilla matkassa nevalla ja jäätiin jumiin kun yritettiin kääntää ympäri T-risteyksen kohdalla niin nokka putos pehmoseen penkkaan. Aikamme yritettiin heijata ja toinen kopissa. Lopulta seniori keksi laittaa pakin silmään ja tuli ittekkin nokasta työntämään, arvatahan sopii että tietysti se lähti liikkeelle ja äijä yritti kauhialla vauhdilla koppiin takasin. Siinä vaiheessa kun oli vasta toinen nahkasaapas sisällä niin Portteri oli jo perse edellä isossa laskuojassa ja ukolla toinen jalka oven välissä. Luonnollisesti myös peräluukku auki ja toistakymmentä öljypönttöä ja ripakopallinen työkaluja pitkin poikin ojanpohjaa. Niin, nauratti siinä hetkessä kun kaivurikin melkein vieressä mutta arvatkaapa oliko minkään valtakunnan kettinkiä. Herkkua pistellä 1½ kilometriä umpihangessa kännykän valossa kääntöpaikalta hakemaan kettinkiä ja sitten vielä takasinBMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Peltoautolla tapahtuneita ulosajoja en laske kun osa on ollut vähän tahallisiakin mutta tien päällä olen ajanut oikeastaan pari kertaa ulos. Kolmisen vuotta sitten talvella ajoin isän transportterin yhdessä mutkassa metsään kun jarrutus meni vähä liian pitkäksi. Mitään ei autosta hajonnut ja neliveto kaivoi itsensä takaisin tielle kun laitto molempien päiden lukot päälle..
Viime kevät talvella ajoin bemarin vähäsen ojaan kun olin kääntämässä autoa ympäri suoralla tiellä. James Bond käännös ei jostai syystä sitten onnistunutkaan niin kuin yleensä:think
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Nuke View PostOli satanut "vähän" lunta viimetalvena... Tiellä oli yksi ajoura käytössä, vastaantulija ei väistänyt yhtään niin oli pakko väistää ite.
"Pfffst Pfffst"MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
No en tiedä parhaimmasta, mutta nuorena poikana kun oli kankkusen pää, mutta omat kädet tuli hieman pyöräytettyä kaverin starlettia.
Onneks oli edes jonkinlaiset kaaret, muuten ei kyllä tässä oltais. 3-4 krt katon kautta ympäri hieman himmeet muistikuvat.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Comment