Announcement

Collapse
No announcement yet.

Renkaita halvalla briteistä

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • QUASIMODO
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2541
    • Pirkkala

Kumpikos noista täytyy valita kun menee Baskettiin (katsomaan ostoskoria) kun valittavana on joko
    Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) VAT Numero - Renkaat - Auto/Van)
    tai
    Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van)
    ?

Toimitus noin viikon?
    ja hyvin tullut perille?
    sigpic

Comment

• jsa014
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 1651
      • Turun Pallivaha

Originally posted by QUASIMODO View Post
      Kumpikos noista täytyy valita kun menee Baskettiin (katsomaan ostoskoria) kun valittavana on joko
      Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) VAT Numero - Renkaat - Auto/Van)
      tai
      Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van)
      ?

Toimitus noin viikon?
      ja hyvin tullut perille?
      Siellähän on auto/van ja 4x4 vaihtoehtoina? Ja niistä toi eka.
      Se kuitenkin joka antaa £48 kuluiksi.

Viikko pari menee, ja hienosto tuli perille.
      316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

Comment

• John Doe
        Bimmer Rookie
        • Dec 2005
        • 119

Jaahas. Renkaat tilailtu, ja aina silloin tällöin Interlinkistä katseltu, missä päin maailmaa mahtavat kulkea... Nyt tänään sitten ilmestynyt tämmöistä tekstiä:

04 May 2009 16:00 Kuusankoski Returned to Sender, Address Query
        04 May 2009 15:59 Kuusankoski Delivery Exception
        04 May 2009 15:56 Kuusankoski Unable to Deliver, Recipient Absent
        04 May 2009 09:08 Kuusankoski Unable to Deliver, Recipient Absent
        04 May 2009 03:48 Kuusankoski Out for Delivery
        04 May 2009 02:03 Kuusankoski Confirmed at Depot
        Osoitteet ja puhelinnumerot heillä luulisi olevan, että voi soittaa, jos jotain epäselvyyksiä tulee.

Muilla ollut vastaavia ongelmia? Mihinkäs sitä aletaan huomenna soittelemaan, ja asiaa selvittelemään?

Comment

• Jyle
          BTCF Member
          • Feb 2007
          • 1848
          • Espoo

Soitappa vaikka DPD.lle.. Ehkä siellä fiksuin palvelu..
          Bmw f11 530d -14 m-sport
          Bmw e39 M5 -00
          VW T-1 "Adolf" -71
          Ex. Bmw e39 540i
          Bmw e60 525i -04
          Ex.Bmw e34 525i -92
          Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96

Comment

• Panu.K
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2004
            • 824
            • Salo

Itselle tuli eilen renkaat tuolta. Eilen aamulla soitteli matkahuollon kaveri että koska voi tuoda kotiin. Aika jota tarjosi oli puoli 3, jolloin itse olin töissä. Sanoin suoraan että haen itse renkaat sieltä matkahuollosta niin sujuu helpoiten ja siellähän ne renkaat odottivat. Kaikin puolin homma toimi mielestäni aika hyvin. Suomessa renkaat tosin olivat jo viime viikon keskiviikkona. Kumma kun suomen sisällä 120km matkaan menee lähes yhtä kauan aikaa kuin englannista suomeen.
            Kulkuvälineet:
            Etsintä käynnissä
            ex BMW:t
            e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
            ex muun merkkiset:
            Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350

Comment

• Heguli 31
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 9986
              • KVLA

Originally posted by John Doe View Post
              Jaahas. Renkaat tilailtu, ja aina silloin tällöin Interlinkistä katseltu, missä päin maailmaa mahtavat kulkea... Nyt tänään sitten ilmestynyt tämmöistä tekstiä:

Osoitteet ja puhelinnumerot heillä luulisi olevan, että voi soittaa, jos jotain epäselvyyksiä tulee.

Muilla ollut vastaavia ongelmia? Mihinkäs sitä aletaan huomenna soittelemaan, ja asiaa selvittelemään?
              Minullakin kerran DPD:n kuski kävi kolme kertaa,ennenkuin osasi jättää yhteydenotto pyynnön postilaatikkoon.Tyhmästä päästä kärsii vain jakeluauton kuljettaja itse.

Comment

• John Doe
                Bimmer Rookie
                • Dec 2005
                • 119

Originally posted by Jyle View Post
                Soitappa vaikka DPD.lle.. Ehkä siellä fiksuin palvelu..
                DPD:lle soitin, ja olivat kuulemma eilen yrittäneet renkaita toimittaa... Hauska homma, kun olin itse koko päivän kotona, eikä täällä ketään näkynyt .
                Noh, huomenna uusi yritys. Jospa vaikka tajuaisivat sitten soittaa, jos eivät perille löydä tjsp.

Tuo on tosiaan ihme homma, miten tässä kotimaan liikenteessä menee kauemmin aikaa, kuin Britannia --> Suomi välillä.

Muuten kyllä kaikki sujunut hyvin, ja voi olla tyytyväinen Camskillsin toimintaan.

Comment

• Thuppu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2007
                  • 3626
                  • Seinäjoki

Originally posted by John Doe View Post
                  DPD:lle soitin, ja olivat kuulemma eilen yrittäneet renkaita toimittaa... Hauska homma, kun olin itse koko päivän kotona, eikä täällä ketään näkynyt .
                  Noh, huomenna uusi yritys. Jospa vaikka tajuaisivat sitten soittaa, jos eivät perille löydä tjsp.
                  Kiva homma ku meinaavat lähettää pakettia takaisin lähettäjälle ennemmin kuin että käyvät sen kotiovelle tuomassa. Voi olla, et jonku vetelän varastomiehen tai rahtarin kaffipaussi olis häiriintynyt niin pahasti että oli helpompi vaan merkata paketti palautettavaksi.

Onneksi täällä paikalliset rahtarit ovat 99% aina soittaneet hyvissä ajoin ennen kuin ovat ovella koputtamassa.
                  BMW 740iA "ALPINA"
                  BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                  Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                  Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

• Jyle
                    BTCF Member
                    • Feb 2007
                    • 1848
                    • Espoo

Originally posted by Heguli 31 View Post
                    Minullakin kerran DPD:n kuski kävi kolme kertaa,ennenkuin osasi jättää yhteydenotto pyynnön postilaatikkoon.Tyhmästä päästä kärsii vain jakeluauton kuljettaja itse.
                    Kumma juttu kun kaksi kertaa koitetaan toimittaa. Kolmas kerta sovitaan minne,milloin ja monelta. Se on kyllä totta,,että kuskeja on moneen lähtöön.. Itse kyllä koitan aina soittaa asiakkaalle etukäteen, mikäli numero löytyy paketista..
                    Bmw f11 530d -14 m-sport
                    Bmw e39 M5 -00
                    VW T-1 "Adolf" -71
                    Ex. Bmw e39 540i
                    Bmw e60 525i -04
                    Ex.Bmw e34 525i -92
                    Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96

Comment

• Exorcist
                      Wax on - Wax off
                      • Dec 2004
                      • 1806
                      • Riihimäki

Mites mites.. Itellä renkulit matkalla ja viimeinen interlinkin tiedon mukaan on:
                      04 May 2009 09:09 Finland Out for Delivery

Mitään tuon jälkeen ei ole kuulunut tai puhelin soinut. Mistä te noiden perään olette kyselleet?

Comment

• Masatus
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2006
                        • 867
                        • Haukipudas

Originally posted by Exorcist View Post
                        Mites mites.. Itellä renkulit matkalla ja viimeinen interlinkin tiedon mukaan on:

Mitään tuon jälkeen ei ole kuulunut tai puhelin soinut. Mistä te noiden perään olette kyselleet?
                        Oisko näin että kuriiri on yrittänyt tuoda renkaat mutta et ole ollut paikalla ja se on vienyt ne lähimpään postiin kuten minulla kävi kun tilasin rengas-onlinestä kummit. Jostakin syystä vaan ei minulle siitä ilmoitettu että renkaat on viety postiin, kun ei renkaita näkyny soitin siihen firmaan jonka sivuilta seurasin renkaiden liikkeitä seurankoodilla ja sieltä sanoivat että renkaat on postikonttorissa.

Comment

• iikka
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2003
                          • 2597
                          • Oulu

ite tilasin ja maksoin 16.4.2009 ja eipä oo vielä renkaita tai seurantakoodeja näkynny vaikka spostia on tullu laiteltua useempaan otteeseen! ja tänäänhän on jo 5.5.2009

eli ei mulla ainakaan vielä kovin positiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta!
                          Speed costs, how fast you wanna go?

Comment

• John Doe
                            Bimmer Rookie
                            • Dec 2005
                            • 119

Originally posted by Exorcist View Post

Minä soittelin ainakin tänään tuonne DPD:lle (Puh: 010 804 848), sieltä sitten kyselivät sitä Interlinkin "Parcel"-numeroa ja sen perusteella etsivät paketin.
                            Last edited by John Doe; 05-05-2009, 23:18.

Comment

• jrbeemer
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2002
                              • 1844
                              • Muurame

Mulla homma toimi niinkuin pitikin. Tilauksen saapuminen vain kesti hieman mutta välissä olikin päästäinen. Mulle soitti rahtijamppa puhelimeen ja sanoi renkaita olevan tulossa. Sanoin että en oo vielä kotona että nakkaa neljän jälkeen. No siinä uutta puhelinsoittoa odotellessa ovikello soi ja kaverit toivat mulle renkaat tänne viidenteen kerrokseen asti Hyvä palvelu Kovalaisen kuljetuksella

E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
                              Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
                              Myydään E6x LCI M-Sport ratti
                              http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466

Comment

• MakeJ
                                BTCF Member
                                • Jun 2005
                                • 323
                                • Hml

Itse olen tilannu nykyään tavarat ulkomailta työpaikalle, koska täälä on aina päiväsaikaan joku ottamassa vastaan tavaroita. Ei tarvi säätää kuriirien kanssa.
                                E60 535dA LCI -07 M-sport
                                E39 530dAT -99 "M-sport"

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎