Itse olen tilannu nykyään tavarat ulkomailta työpaikalle, koska täälä on aina päiväsaikaan joku ottamassa vastaan tavaroita. Ei tarvi säätää kuriirien kanssa.
Sama vika, ja duunissahan nuita romuja on hyvä aina jonninaikaa säilöä
DPD:lle soitin, ja olivat kuulemma eilen yrittäneet renkaita toimittaa... Hauska homma, kun olin itse koko päivän kotona, eikä täällä ketään näkynyt .
Noh, huomenna uusi yritys. Jospa vaikka tajuaisivat sitten soittaa, jos eivät perille löydä tjsp.
No niin! Tänään löysi rahtari oikean osoitteen, ja Kumhot odottelevat vanteille laittoa .
Tyytyväinen olen kyllä toimintaan. 24.4. laitoin tilauksen, eli vajaa 2 viikkoa meni toimituksessa. Jos hinnat (tai punnan kurssi) pysyy samana, tilaan kyllä uudelleenkin tuolta.
Kumpikos noista täytyy valita kun menee Baskettiin (katsomaan ostoskoria) kun valittavana on joko
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) VAT Numero - Renkaat - Auto/Van)
tai
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van)
?
DPD:llä kyllä palvelu toimii, siitä pitää antaa plussat. Soittelin asiakaspalveluun ja lupasi selvittää asiaa, palaili noin tunnin päästä ja ilmoitti että Matkahuolto soittaa huomenna ja toivottavasti toimittaa myös samana päivänä.
Renkaat seurannan mukaan on autossa 4.5.2009 eteenpäin.
Näköjään ei oikein noihin kotiosoitteisiin toimittelut pelaa, mutta DPD tuntuu onneksi paikkaavan noita hyvin.
Mulla pelas homma kuin rasvattu. Tilasin 20.4 Toyon R888 renkaat, 23.4 ilmoittivat sähköpostilla että nyt on renkaat lähteneet matkaan ja ilmoittivat samalla tracking koodin. Maanantaina 4.5 soittivat Matkahuollosta että tuletko hakemaan vai tuodaanko kotiovelle. Renkaat oli pakattu kahteen pahvilaatikkoon, 2 rengasta/laatikko.
Kumpikos noista täytyy valita kun menee Baskettiin (katsomaan ostoskoria) kun valittavana on joko
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) VAT Numero - Renkaat - Auto/Van)
tai
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van)
?
laita vaan hankook... on halvempi ja luultavasti myös parempi.
Tilasin tuolta hetki sitten renkaat normaalisti ja Michael niminen kaveri laittoi sähköpostia,että Hankookin 245/35R17 kumi on loppunut ja ehdotti tilalle Falkenia..laitoin takaisin että käy,mutta että ottaisin mielelläni eteenkin samaa merkkiä..ja lisäksi laitoin että minähän olen jo maksanut kumit kun kyseli lisää rahaa.Eilen tuli sitten tälläinen viesti:
you havent , as we dont authorise the payment until we dispatch the tyres,(the money is still pre-authorised) I can alter the payment here before authoising it for the new amount
regards
Michael
..Miten toimisitte?Kannattaisiko odottaa Hankookkia vai sumplia nuo Falkkenit?
Tänään tuli sitten luottokorttilasku renkaista. Oli kiva positiivinen yllätys kun hinta olikin reilut 19 euroa pienempi kuin ostoskorin hinta sivulla Kaikki se on kotia päin
Comment