Originally posted by MakeJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaita halvalla briteistä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by John Doe View PostDPD:lle soitin, ja olivat kuulemma eilen yrittäneet renkaita toimittaa... Hauska homma, kun olin itse koko päivän kotona, eikä täällä ketään näkynyt .
Noh, huomenna uusi yritys. Jospa vaikka tajuaisivat sitten soittaa, jos eivät perille löydä tjsp.
Tyytyväinen olen kyllä toimintaan. 24.4. laitoin tilauksen, eli vajaa 2 viikkoa meni toimituksessa. Jos hinnat (tai punnan kurssi) pysyy samana, tilaan kyllä uudelleenkin tuolta.
Comment
-
-
Onko näillä renkailla muuta eroa kuin merkki?..ja hinta?
ja..
Kumpikos noista täytyy valita kun menee Baskettiin (katsomaan ostoskoria) kun valittavana on joko
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) VAT Numero - Renkaat - Auto/Van)
tai
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van)
?Last edited by QUASIMODO; 06-05-2009, 16:22.sigpic
Comment
-
-
DPD:llä kyllä palvelu toimii, siitä pitää antaa plussat. Soittelin asiakaspalveluun ja lupasi selvittää asiaa, palaili noin tunnin päästä ja ilmoitti että Matkahuolto soittaa huomenna ja toivottavasti toimittaa myös samana päivänä.
Renkaat seurannan mukaan on autossa 4.5.2009 eteenpäin.
Näköjään ei oikein noihin kotiosoitteisiin toimittelut pelaa, mutta DPD tuntuu onneksi paikkaavan noita hyvin.
Comment
-
-
Mulla pelas homma kuin rasvattu. Tilasin 20.4 Toyon R888 renkaat, 23.4 ilmoittivat sähköpostilla että nyt on renkaat lähteneet matkaan ja ilmoittivat samalla tracking koodin. Maanantaina 4.5 soittivat Matkahuollosta että tuletko hakemaan vai tuodaanko kotiovelle. Renkaat oli pakattu kahteen pahvilaatikkoon, 2 rengasta/laatikko.I Believed I Would Die.
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostMitä tähän?
Card Address landline telephone numberOriginally posted by -Tate- View PostItse pistin lankanumero kohtaan porukoiden numeron kun itsellä ei ainakaan ole kuin kännykkä.
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostOnko näillä renkailla muuta eroa kuin merkki?..ja hinta?
ja..
Kumpikos noista täytyy valita kun menee Baskettiin (katsomaan ostoskoria) kun valittavana on joko
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) VAT Numero - Renkaat - Auto/Van)
tai
Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - Auto/Van)
?
laita vaan hankook... on halvempi ja luultavasti myös parempi.
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostLaitoin Hankookin..toivottavasti tulee perille.
Kaverille tilasin samassa tilauksessa Falkenit ja vaikka ikää oli alle 8kk, niin ne oli kivikovat.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Tilasin tuolta hetki sitten renkaat normaalisti ja Michael niminen kaveri laittoi sähköpostia,että Hankookin 245/35R17 kumi on loppunut ja ehdotti tilalle Falkenia..laitoin takaisin että käy,mutta että ottaisin mielelläni eteenkin samaa merkkiä..ja lisäksi laitoin että minähän olen jo maksanut kumit kun kyseli lisää rahaa.Eilen tuli sitten tälläinen viesti:
you havent , as we dont authorise the payment until we dispatch the tyres,(the money is still pre-authorised) I can alter the payment here before authoising it for the new amount
regards
Michael
..Miten toimisitte?Kannattaisiko odottaa Hankookkia vai sumplia nuo Falkkenit?sigpic
Comment
-
-
Tänään tuli sitten luottokorttilasku renkaista. Oli kiva positiivinen yllätys kun hinta olikin reilut 19 euroa pienempi kuin ostoskorin hinta sivulla Kaikki se on kotia päin
E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
Myydään E6x LCI M-Sport ratti
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466
Comment
-
Comment