Nyt on tullut tilattua tuolta velipojalle 4xNankang 17" (28.4.), kaverille 2xNankang 19" (5.5.) ja itselle 2xKumho (8.5.) renkaita tuolta. Nyt nähdään kuinka toimitusajat vaihtelee
Tilauslomakkeessa luki etteivät hyväksy matkapuhelinnumeroa vaan pitää olla lankapuhelinnumero korttitiedoissa, muuten eivät toimita . Noh, eihän sellaista edes Suomessa ole enää kellään. Täytyy mennä Vianorille jos ei briteille kännykkänumero kelpaa.
Siihen voi laittaa minkä tahansa numeron. Ainakin minä olen laittanut ja hyvin on kelvannut. Lähetyslistassa on kuitenkin ollut se kännynumero.
Nyt tosin euroiksi muutetut hinnat nousseet selkeästi kun Kreikan hässäkän takia euron arvo on tipahtanut...
Tilauslomakkeessa luki etteivät hyväksy matkapuhelinnumeroa vaan pitää olla lankapuhelinnumero korttitiedoissa, muuten eivät toimita . Noh, eihän sellaista edes Suomessa ole enää kellään. Täytyy mennä Vianorille jos ei briteille kännykkänumero kelpaa.
Toimii käynnykkänumerolla. Jopa ilmoitin niille maililla, että pistin gsm-numeron, koska kellään ei Suomessa ole enää lankapuhelimia ja noteerasivat vain jotain "asia tiedossa ja ok".
Mutta on turha odottaa, että siihen numeroon tulee yhteydenottoja toimitettaessa. Mulla oli ainakin osoitelapussa maatunnus "FI" painettu puhelinnumeron kolmen viimeisen numeron päälle, jotta ei olisi kuriirin ollut mahdollistakaan soitella perään.
BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013) VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012) BMW E46 323i -98 (2008-2011) Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008) Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005) Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Mutta on turha odottaa, että siihen numeroon tulee yhteydenottoja toimitettaessa. Mulla oli ainakin osoitelapussa maatunnus "FI" painettu puhelinnumeron kolmen viimeisen numeron päälle, jotta ei olisi kuriirin ollut mahdollistakaan soitella perään.
Ite oon tehnyt kolme tilausta Camskilliltä ja joka kerta on lähetti soittanut ennen toimitusta. Tosin en oo edes huomannut katsoa miten puhelinnumero on paketissa ollu kirjattuna... Voihan se tosiaan olla, että niillä jolla toimitus on tökkinyt niin on toi puhelinnro. ollu huonosti..?
Tänään yritin tilata Camskillistä takarenkaiksi Nankang NS-2 255/40R17-koossa mutta tuli samantien sähköpostiin viestiä, että näitä ei löydy varastosta eikä tietoa koska saavat lisää. Peruin sit tilauksen ja pistin rengas-onlinestä tulemaan samat vajaa parikymppiä kalliimmalla. En tiedä sit oisko pitänyt kysellä camskillistä vaikka jotain kumhoja tilalle tms.
Vittu mikä pulju! 4 sähköpostia lähetetty eikä viittitä vastata ollenkaan. Saatanan urpot! Otan kohta suoran lennon tuonne ja pommitan turpaan jokaista apinaa.
Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Vittu mikä pulju! 4 sähköpostia lähetetty eikä viittitä vastata ollenkaan. Saatanan urpot! Otan kohta suoran lennon tuonne ja pommitan turpaan jokaista apinaa.
Itellä oli ongelmaa viime vuonna sähköpostien kanssa.
Syyksi paljastui että yksikään sähköposti, jonka olin lähettänyt Luukku.com :min osoitteesta ei mennyt perille jostain syystä.
Siihen loppui luukku.comin käyttö! Gmail on toiminu tähän asti hyvin.
''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Itellä oli ongelmaa viime vuonna sähköpostien kanssa.
Syyksi paljastui että yksikään sähköposti, jonka olin lähettänyt Luukku.com :min osoitteesta ei mennyt perille jostain syystä.
Siihen loppui luukku.comin käyttö! Gmail on toiminu tähän asti hyvin.
Kyllä ne mulle vastasi viimeistään seuraavana päivänä kun tilaamaani tuotetta ei ollut varastossa ja käytiin keskustelua mitä otan tilalle.
Nyt oli pojjaat vastannu mutta vastaus oli että ei ole ongelmaa 4 vuotta vanhassa renkaassa!?!? 5 vuotta on heillä rajana että siitä vanhempaa ei myydä..:think
Eli vaikka hinnat on halpoja niin firmassa ei taida olla kuin runkkareita hommissa.
Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Ovatko lähiaikoina tulleet paketit toimitettu myös DPD:llä? Camskilliltä saadun seurantalinkin mukaan tilaamani renkaat on Suomessa ja suomalaisella partnerilla mutta DPD:n seuranta ei kyseistä lähetystä tunnista. Ei löytynyt myöskään matkahuollon eikä postin seurantasivujen kautta.
Mistäs ihmeestä noita renkaita pitäisi nyt alkaa tiedustella, kun Camskillistä saadun seurantasysteemin mukaan tänään on koitettu aamupäivällä toimitusta, mutta mitään kuriirifirman nimeä ei ole tiedossa. DPD:lle soitin eivätkä löytäneet mitään lähetystä tuolla numerolla
Comment