Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaita halvalla briteistä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostMillä koodilla ne löytyi? Ilmeisesti mikään Camskillin koodi ei toimi Suomen DHL:n seurantasivulla? Camskillin lähettämän seurantasivun tracking id -kohdassa ei lue mitään koodia. Tänään siellä on Due Date, joten ehkäpä ne jostain ilmestyy...Mercedes-Benz V250cdi Bluetec W447 -15
Ex:
Toyota Land Cruiser J150, Executive 7p. -10
BMW 530d xDrive A F11 -11
BMW X5 M-Sport individual E70 -08
Mercedes-Benz E270cdi S211 -03
BMW 530dA touring E39 -02
BMW 525 tdsa Touring E34 -94
Toyota avensis 2.0TD wagon -99
Audi 100 2.8 V6 -91
Nissan micra 1.0 -86
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostSehän tuossa tosiaan on hienoa että rahtikirjan numero muuttuu siinä vaiheessa kun lähetys siirtyy DHL:lle ja uutta numeroa ei saa mistään. Siinä vaiheessa kun seurannassa lukee "partner scan" lähetys varmaan kuitenkin löytyy DHL:ltä jos soittelee perään.
Ite oon kaks kertaa soitellu sinne ja jommalla kummalla on löytyny renkut. Antaavat vielä dhl:n oman seurantakoodin ni voit seurata lähetystä dhl:n sivuilta
Sawo Connection - Normaalisti kännissä ja alasti
ALV 0% connection
BMW E91 330xd
Ex:
BMW F31 318dA
BMW E61 525dA LCI
BMW E36 318is coupe
BMW E36 316 Touring -98 "YrRyKkÄ"
BMW E30 316
BMW E34 520
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMillä koodilla ne löytyi? Ilmeisesti mikään Camskillin koodi ei toimi Suomen DHL:n seurantasivulla? Camskillin lähettämän seurantasivun tracking id -kohdassa ei lue mitään koodia. Tänään siellä on Due Date, joten ehkäpä ne jostain ilmestyy...Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostMeinaatko että kuski ensin jättää lapun ja tulee sitten uudestaan jonain päivänä katsomaan olenko täyttänyt lapun ja jättänyt sen oveen? Juu ei.
Btw..Olen vaan sattumoisin tällä hetkelle kyseisessä puljussa alihankkijalla töissä..Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View PostVoi morjes.. Kuski käy laputtamassa,,kun et ole kotona.. Kyseissä lapussa on asiakaspalvelun numero johon voit soittaa,,että renkaat saa jättää seuraavana päivänä ja jätät sen lapun täytettynä missä on valtakirja vaikka siihen sun ulko-ovees kiinni. Vai miksi sun pitää sinne faksata se lappu??
Btw..Olen vaan sattumoisin tällä hetkelle kyseisessä puljussa alihankkijalla töissä..
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostEnkä varmasti jätä oveen lappua millä pystyy lunastamaan mun renkaat.Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostNo tuolla vaivalla sen jo faksaa ja faksata se pitää koska lapussa niin sanotaan. Enkä varmasti jätä oveen lappua millä pystyy lunastamaan mun renkaat. Onhan siinä numerokin mihin voi soitella ja jonotella jos on aikaa harrastaa. Faksaaminen ei ollut mikään ongelma kunhan ensin löysin faksin.
-Soitto aspaan, käskee tuoda renkaat ja että valtakirja on ovessa tms.
-Kotiin tullessa nostaa renkaat sisään.
Ei sillä lapulla niitä voi lunastaa, henkkareita pitäisi näyttää jos rahtikirjan numeron perusteella haluaisi hakea renkaita terminaalista...
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View PostHaha Meinaatko että joku tulee sillä sun valtakirjalla hakemaan ne sun renkaat terminaalista.. Eikös se valtakirja tarkota sitä että renkaat saa jättää johonkin sovittuun paikkaan.. joo eiköhän lopeteta tää OT kylväminen..
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostKyllä meinaan. Ei olisi mikään ihme. Toisekseen se DHL:n kuski ei tule katsomaan onko lappu ovessa vai ei.
Eikä se kuski tule sinne sun ovelle uudestaan niin kauaan kunnes olet sopinut aspan kanssa mitä tehdään.. eli joko uusi jakoaika tai saa jättää valtakirjaa vastaan.. V**tu ihme merkonomi.Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View PostOnko sulla asian ymmärtämisessä ongelma?? Sillä valtakirjalla sä et pysty hakemaan terminaalista yhtään mitään,vaan henkkareilla saat tavaras.
Eikä se kuski tule sinne sun ovelle uudestaan niin kauaan kunnes olet sopinut aspan kanssa mitä tehdään.. eli joko uusi jakoaika tai saa jättää valtakirjaa vastaan.. V**tu ihme merkonomi.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostEi siinä mitään vaikeaa ole. Se vaan ei toimi noin. Mitäs sä ihmeen v**un merkonomi tiedät mun mahdollisuudesta esim. jättää lappuja oviin? Tiedätkö missä mä asun? Olet olettanut jotain mutta oletit väärin.Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Comment
-
Comment