LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Osaisiko joku sanoa, että paljonko tuollaiseen E39 M5 mahtaa tulla veroja jos ulkomailta sellaisen tuottaisi? Itse en noilta tullin sivuilta saanut oikein selvää vastausta.
Osaisiko joku sanoa, että paljonko tuollaiseen E39 M5 mahtaa tulla veroja jos ulkomailta sellaisen tuottaisi? Itse en noilta tullin sivuilta saanut oikein selvää vastausta.
Vuosimallista kiinni. kokonaismassa/päästöt
Eikö ne 10k-20k väliin mene. EDIT näköjään allekin päästään
Siinä yksi verotettu 2000 mallinen ja veroa 6263e Toinen 2000 vuotinen 7049e Kolmas ja neljäs -99 mallinen 5892 veroa ja 2001 vuotiseen 10591e
ette te cityihmiset ymmärrä *khihiihihhhihiihihiiii*
En mä ihan keskustassa asu, tai edes lähiössä, mutta en nyt ihan maallakaan, kai. En kuitenkaan selityksestä "*khihiihihhhihiihihiiii*" -pääse ihan perille ideasta. :think
En mä ihan keskustassa asu, tai edes lähiössä, mutta en nyt ihan maallakaan, kai. En kuitenkaan selityksestä "*khihiihihhhihiihihiiii*" -pääse ihan perille ideasta. :think
Comment