Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eri-ernesti
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2009
    • 241
    • Hämeenlinna / Mikkeli

Originally posted by Micce///M View Post
    No tota.. Ei muuta kun valitukseen mahdolliset sakot. Millä nimikkeillä tuli maininta paperille?

Kaikista hauskinta tässä koko sopassa oli se, että tämän panun ensimmäinen kommentti noustessaan volkkaristaan oli "tiesin heti kun näin tämän auton, että tästä lähtee kilvet". Ei siis edes kerennyt katsomaan koko autoa 5 metriä kauempaa, eikä rekisteriotetta.
    valvontailmoituksessa sanotaan:
    auton renkaat/vanteet tulevat korilinjan ulkopuolelle.

Juuri tällä tavalla oli käyny tälle kaverillekkin, että heti ku nous autosta pihalle ni homma oli selvä. Kilvet vittuun. Käsittämätöntä kyllä että tuommosia saa olla ees tuola hommissa. Luulis olevan pahempia rikollisiakin liikenteessä ku tämmösiä jolla tulee rengas kaaren yli.
    VOOORT
    K7 gsx-r 1000 rata

Comment

• Masander
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2010
      • 1398
      • Dingolfing

Missä mun powerflexit viipyy
      Last edited by Masander; 27-06-2011, 20:36.
      sigpic

Comment

• Tonton
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 9101
        • Raisio

tota rengasta ei tarvi otteelle merkata kun sen saa tyyppi numerosta selville, vaikka panu itse (katso topik renkaiden muutoskatsastus)
        tuskin tuo korilinjan ylityskään on laiton mutta tuo rengas on liian kapea tohon vanteelle
        sigpic
        M-B Vito -22
        Transit Custom -18
        Yamaha vx ho cruiser -22
        Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
        [email protected]

Comment

• ThemeJ
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 997
          • Turku/Raahe

Originally posted by Tonton View Post
          tota rengasta ei tarvi otteelle merkata kun sen saa tyyppi numerosta selville, vaikka panu itse (katso topik renkaiden muutoskatsastus)
          tuskin tuo korilinjan ylityskään on laiton mutta tuo rengas on liian kapea tohon vanteelle
          Mistähän ihmeen tyyppi_numerosta nyt on kyse ja mikä ihmeen korilinjan ylitys?
          Bmw E30
          Bmw 2000Touring Scrap
          Ex. Bmw E30 316
          Ex. Bmw E36

Comment

• Jansu
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2006
            • 315
            • Pori

http://i4.aijaa.com/b/00127/8247833.jpg

Kuten kuva kertoo niiin keulasta tarvis saada pudotettua. edessä on konin sportit ja kobran varmaan jotkut 30-50mm madaltavat jouset. Kuinka lyhyet jouset noille iskareille uskaltaa laittaa? Ö-pohjaan korkeutta noin 7,5-8cm.

E: Takana on myös konin iskarit, niin ei oo tasonsäätö käytössä. Mittaristossa vilkkuu välillä se niveauXXXXXX. Joten saako sitä virheilmoitusta nollattua?
            Last edited by Jansu; 27-06-2011, 21:51.
            -E34 525ia Touring
            -E36 323ia Touring ///M

Comment

• bmw911
              Bimmer Rookie
              • Sep 2010
              • 64
              • Tampere

Saisin halvalla normi kotiteatterisubin ja mietin jos sen lykkäis tonne auton konttiin humisemaan. Toimiiko semmoinen autossa?

Kertokaa tyhmälle, että mitä kondensaattori tekee poppivehkeiden yhteydessä?

Comment

• Gemmi
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2010
                • 3355
                • Espoo

Originally posted by bmw911 View Post
                Saisin halvalla normi kotiteatterisubin ja mietin jos sen lykkäis tonne auton konttiin humisemaan. Toimiiko semmoinen autossa?

Kertokaa tyhmälle, että mitä kondensaattori tekee poppivehkeiden yhteydessä?
                Tasaa jännitepiikit ja tarvittaessa luovuttaa hetkellisesti enemmän virtaa kun mitä akku pystyy luovuttaan, tai ainakin näin olen asian ymmärtäny:think

Comment

• Gemmi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2010
                  • 3355
                  • Espoo

Kuinkanopeeta piilareihin tottuu?, alkaa oleen kohta lasien hommaaminen edessä ja piilareita miettiny:think...

Comment

• bmw911
                    Bimmer Rookie
                    • Sep 2010
                    • 64
                    • Tampere

Originally posted by Gemmi View Post
                    Kuinkanopeeta piilareihin tottuu?, alkaa oleen kohta lasien hommaaminen edessä ja piilareita miettiny:think...
                    Itellä oli kolme vuotta silmälasit, mutta haittasi moottoripyöräilyä niin paljon, että hommasin piilarit. Tuntui heti kuin minulle tehdyiltä eikä niitä huomannut yhtään. Nyt on ollut piilarit 5 vuotta ja suosittelen! En ole käyttänyt silmälaseja pariin vuoteen.. Optikko on kehunut, että ei ole silmiä haitannut yhtään vaikka pidän linssejä kuukauden putkeen (kuukausilinssit) ja sinä aikana otan ne vain pari kertaa yöksi pois. Ei kovin oikeaoppinen tapa, mutta tuntuu sopivan mulle, laiska kun kerta olen niin silmätkin tottunut siihen

Silloin kun lähtee kuppia ottamaan niin täytyy ottaa silmätipat mukaan, kun joskus silmät kuivuu ryypätessä ja alkaa piilarit hiertämään. On vaivannut mua aina, ei johdu piilareista toi kuivuminen.

Suosittelen lämpimästi kuukausilinssejä! Ne päivälinssit on vittuimaiset kun pitää ottaa aina pois kun nukkuu (et voi esim. nukahtaa autoon tai ne jää luomien alle ja sattuu vitusti, koska ne kuivuu jos ei räpyttele ja tarttuu luomeen kiinni). Ja tulee kalliimmaksi käyttää päivälinssejä 24/7.

Mutta siis ekat pari päivää tuntuu tosi oudolta kun näkeekin yhtäkkiä täydellisesti!

Comment

• Gemmi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2010
                      • 3355
                      • Espoo

Originally posted by bmw911 View Post
                      Itellä oli kolme vuotta silmälasit, mutta haittasi moottoripyöräilyä niin paljon, että hommasin piilarit. Tuntui heti kuin minulle tehdyiltä eikä niitä huomannut yhtään. Nyt on ollut piilarit 5 vuotta ja suosittelen! En ole käyttänyt silmälaseja pariin vuoteen.. Optikko on kehunut, että ei ole silmiä haitannut yhtään vaikka pidän linssejä kuukauden putkeen (kuukausilinssit) ja sinä aikana otan ne vain pari kertaa yöksi pois. Ei kovin oikeaoppinen tapa, mutta tuntuu sopivan mulle, laiska kun kerta olen niin silmätkin tottunut siihen

Silloin kun lähtee kuppia ottamaan niin täytyy ottaa silmätipat mukaan, kun joskus silmät kuivuu ryypätessä ja alkaa piilarit hiertämään. On vaivannut mua aina, ei johdu piilareista toi kuivuminen.

Suosittelen lämpimästi kuukausilinssejä! Ne päivälinssit on vittuimaiset kun pitää ottaa aina pois kun nukkuu (et voi esim. nukahtaa autoon tai ne jää luomien alle ja sattuu vitusti, koska ne kuivuu jos ei räpyttele ja tarttuu luomeen kiinni). Ja tulee kalliimmaksi käyttää päivälinssejä 24/7.

Mutta siis ekat pari päivää tuntuu tosi oudolta kun näkeekin yhtäkkiä täydellisesti!
                      Kiitokset tästä vastauksesta. Helpottaa taas kummasti ku tietää mitä lekurilta kysellä .

Comment

• nekholm
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2007
                        • 860
                        • Porvoo

Ei kestä kauan tottua niihin, se lähinnä kestää että opit että et laita silmää kiinni kun sormi tulee kohti
                        VW Passat 1.4 TSI -12
                        Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95

Comment

• Maniver
                          BTCF Member
                          • Apr 2005
                          • 1953
                          • Helsinki

Laaseri poissuljettu vaihtoehto? Itse en vastaavassa tilanteessa muuta vaihtoehtoa ajattelisikaan.
                          F20 125

Comment

• nekholm
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2007
                            • 860
                            • Porvoo

Maksaa niin pirusti vaan.. Vaikka kyllähän rahaa menee piilolinsseihinkin.
                            VW Passat 1.4 TSI -12
                            Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95

Comment

• eri-ernesti
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2009
                              • 241
                              • Hämeenlinna / Mikkeli

Itse kävin tutkimuksissa laseria varten. Siinä mitataan sarveiskalvon paksuus jolla voidaan valita leikkaustapa jne. Itelle ois maksanu 1200e / silmä. Mielestäni ei todellakaan mahdoton hinta...
                              VOOORT
                              K7 gsx-r 1000 rata

Comment

• Gemmi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2010
                                • 3355
                                • Espoo

Syksyllä vasta meen lekuriin, nii kartottelen ny vähän vaihtoehtoja valmiiks . itte tullu vaan huomattua toi näkökyvynheikentyminen, vittumaista koittaa risteyksessäki lukee tien-nimee ku ei nää tarkasti tarpeeks kauas, saatika sitten vauhdissa. muuten kyllä näkee vielä ihan hyvin.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎