Meidän ajanlaskua mitataan jKr. ajassa (ok, nykyään sanotaan eaa). Jos viilataan pilkkua, niin eikö se vuosi pitäs alkaa kristuksen syntymästä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
R171 SLK 230K -99
W202 230C -96
Triumph Daytona 955i -03
ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
ex e38 740 -95 Ascotgrün
ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau
-
-
Originally posted by bimmerE34 View PostMeillä emäntä syö kellogs rice krpschaissea. Niitä riisitautisten muroja siis.
Miksi niissä ei tule enää pimeässä hohtavaa lusikkaa tai semmosta jalkapalloilija hologrammia mukana?
Miksi ei Sittistä enää tehdä?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostTää melkee ansaitsis "Nostalgia-topicin" tännekkin foorumille.
Miksi ei Sittistä enää tehdä?
Nostalgia topic! Laita sinä peltonen pystyyn ku et niitä taloja siellä kuitenkaa piirtele vaan hengaat foorumilla tappamassa työaikaasi
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by S^X View PostKuka tää kristus on jos hän on joskus ollut olemassa ?e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
R171 SLK 230K -99
W202 230C -96
Triumph Daytona 955i -03
ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
ex e38 740 -95 Ascotgrün
ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau
Comment
-
-
Originally posted by bimmerE34 View PostTai niitä peukalonpään kokoisia omena läkeroleja mitä syötiin pentuna kun katottiin jaana pelkosta ja TILT.TV:tä ja far outia!!!
Nostalgia topic! Laita sinä peltonen pystyyn ku et niitä taloja siellä kuitenkaa piirtele vaan hengaat foorumilla tappamassa työaikaasi
Vihreät Ufotkin on kadonnu kaupoista..
Noita vedettiin kakarana ihan simona..E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Seuraa erittäin hölmö kysymys, haluan vaan varmistuksen asiaan
Eli olen menossa huomenna ostamaan autoa, jonka nykyinen haltija on hankkinut rahoituksella ja auton omistaja on siten rahoitusyhtiö. Pitääkö kauppaa tehdessä tehdä mitään erityisiä lappuja että auton omistajuus siirtyy rahoitusyhtiöltä minulle, vai riittääkö normaali rekisteriotteen ilmoitusosan täyttäminen? Entä onko tuossa mitään vaaraa että myyjä vois jotenkin siirtää osamaksut auton mukana minulle?
Comment
-
-
Originally posted by Ämmyskä View PostSeuraa erittäin hölmö kysymys, haluan vaan varmistuksen asiaan
Eli olen menossa huomenna ostamaan autoa, jonka nykyinen haltija on hankkinut rahoituksella ja auton omistaja on siten rahoitusyhtiö. Pitääkö kauppaa tehdessä tehdä mitään erityisiä lappuja että auton omistajuus siirtyy rahoitusyhtiöltä minulle, vai riittääkö normaali rekisteriotteen ilmoitusosan täyttäminen? Entä onko tuossa mitään vaaraa että myyjä vois jotenkin siirtää osamaksut auton mukana minulle?VOOORT
K7 gsx-r 1000 rata
Comment
-
-
Originally posted by eri-ernesti View PostEipä sillä myyjällä oo sitä ilmotusosaa ku se on sillä rahotusyhtiöllä. Ite ku ostin sigun rimpulan niin edellisellä omistajalla oli nordea rahotuksella. Maksoin sillon nordealle koko paskan ja ilmotusosa tuli sitten postissa myöhemmin vasta meikäläiselle.
Comment
-
-
Originally posted by Ämmyskä View PostJaahas että tälleen...teittekö sitten pelkästään luovarit autosta, vai jäikö sulle mitään mustaa valkosella että auto on vaihtanut omistajaa?
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostRahoitusyhtiöltä pitää sen auton "omistajan" kysyä lupa siihen auton myymiseen. muuten ei onnistu.. ei sitä voi tosta noin vaan ostaa toiselta pois..kaveri juurikin myi auton eikä onnistunu ilman rahoituyhtiön lupaa.
EDIT: Soitin Santander-yhtiöön, josta tämä rahoitus on otettu. Kertoivat, että heidän puolestaan haltija voi myydä vapaasti auton, ei tarvitse heiltä mitään sen kummempia lupia. Eli haltija maksaa auton loppuvelan, toimittaa kauppasopimuksen kopion Santanderille ja he lähettävät rekkarin ilmoitusosan minulle.Last edited by Ämmyskä; 05-08-2011, 09:19.
Comment
-
-
Originally posted by Ämmyskä View PostErinomaista tietoa, olipa hyvä että tuli kysyttyä tästä asiasta!
EDIT: Soitin Santander-yhtiöön, josta tämä rahoitus on otettu. Kertoivat, että heidän puolestaan haltija voi myydä vapaasti auton, ei tarvitse heiltä mitään sen kummempia lupia. Eli haltija maksaa auton loppuvelan, toimittaa kauppasopimuksen kopion Santanderille ja he lähettävät rekkarin ilmoitusosan minulle.
Ja se turha kysymys:Mistä saadaan nurmikkoon siemeniä? Eihän ruoho kuki!! tai no kukkiihan "ruoho" kyllä mutta piharuoho
Comment
-
Comment