Ostanko seuraavaksikin projektiksi tutun ja turvallisen e34 kuningaskorimallin vai lähdenkö kokeilemaan vanhempaa viissatkua ja lääkitsen e28 kuumetta :think
Ainahan sitä voi mennä vieraissa käymään. Itse aloitin parilla kolmenelkulla, sitten käväsin vieraissa parin vuoden ajan ala`E38. nyt taas menny vanhalla suolalla neljättä vuotta. Joku tuoreempi versio vois olla tohon kylkeen kiva. Mutta ei kolmenelkusta koskaan voi kokonaan luopua...
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Ainahan sitä voi mennä vieraissa käymään. Itse aloitin parilla kolmenelkulla, sitten käväsin vieraissa parin vuoden ajan ala`E38. nyt taas menny vanhalla suolalla neljättä vuotta. Joku tuoreempi versio vois olla tohon kylkeen kiva. Mutta ei kolmenelkusta koskaan voi kokonaan luopua...
Itekki pohtinu jotaki executivea, kun puuttuu kokoelmasta facelifti keulanen :think Kolmenelkusta ei tosiaan voi luopua ja vaikka oonki kihloissa niin voin silti sanoa että talossa pysyy varmasti ainakin yks äMmä
E28 vaan polttelis, mutta siihen pitäs löytää m535i korisarja ei se muuten miltään näytä.
Tiedättekö miltä Kippari Kallesta tuntuu kun sillä on sellaset käsivarret?
Minä suurinpiirtein tiedän. Ei vaan tarvinnu pinaattia syödä. Paarman purema hoitaa tehtävät.
Enpä kyllä kehus tätä fiilistä. Ilmanko se Popeye irvistää aina.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ei vaan, siisti väri on. Tasan niin kauan kun on puhdas ja kiiltävä. Kuraisena tai pölyisenä näyttää kyllä niin pommilta, että hyvä kun omassa pihassa kehtaa pitää.
Comment