Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Janza182 View Post
Täytyy ottaa kuvaa kunhan saan käsiini vanteet.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostSaman tyyliset kyllä, mutta keskikuppi on tuollainen iso muovinen lätkä mikä on esimerkiksi aikaisemmin postaamassani kuvassa.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostSaman tyyliset kyllä, mutta keskikuppi on tuollainen iso muovinen lätkä mikä on esimerkiksi aikaisemmin postaamassani kuvassa.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Tuossa kun purin tuota (E34) sähkö penkkiä. Sellaisena se siis ainakin myytiin että E34:sta peräisin. Silmään sattui punainen tarra penkin rungossa jossa lukee että se on BMW E32 sähköinen penkki muistilla(toki saksaksi se kai oli vai englanniksi).. Wtf? Sitten penkin istuin osan alla oli jemmassa paperilappunen jossa mainittu vähän sitä sun tätä mutta tärkeimmät silmiin pistävät oli että 540i ja Buffalo Anthrazit. Oliko tuo paperilappu vain kulkeutunut jotenkin sinne vai onko nämä oikeasti nyt kuitenkin 540i E34 penkit? Entä tuo Buffalo Anthrazit..? Onko se näiden kuosi/väri? Mulle se vaan on musta nahka.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostTuossa kun purin tuota (E34) sähkö penkkiä. Sellaisena se siis ainakin myytiin että E34:sta peräisin. Silmään sattui punainen tarra penkin rungossa jossa lukee että se on BMW E32 sähköinen penkki muistilla(toki saksaksi se kai oli vai englanniksi).. Wtf? Sitten penkin istuin osan alla oli jemmassa paperilappunen jossa mainittu vähän sitä sun tätä mutta tärkeimmät silmiin pistävät oli että 540i ja Buffalo Anthrazit. Oliko tuo paperilappu vain kulkeutunut jotenkin sinne vai onko nämä oikeasti nyt kuitenkin 540i E34 penkit? Entä tuo Buffalo Anthrazit..? Onko se näiden kuosi/väri? Mulle se vaan on musta nahka.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostSamoja etupenkkejä on käytetty E34/E32, joten tuskin noissa merkinnöissä mitään ihmeellistä on.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostEtsitty on jo, ei löydy.
Täytyy ottaa kuvaa kunhan saan käsiini vanteet.
ix---xi
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostSaako mistään apupoljinsettiä jota varten ei tarvitse porailla reikiä lattiaan?
Vai onko mun pelkoni turha, sigun E30:sella tarkoitus opetella ajamista opetusluvalla.
Jos kiinnostaa niin mulla on myytävänä opetuspoljin + kolmio + peilisetti, kysy privallaEi riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostSaa toki, sehän on vaan kiinnittäjästä kiinni miten sen laittaa. Jarrupolkimen(kuskipuolelle) alle tarvii kuitenkin yksi reikä porata.
Jos kiinnostaa niin mulla on myytävänä opetuspoljin + kolmio + peilisetti, kysy privallaMB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
Comment