Kerran olen tuolta tilannut, kaikki tavarat tulivat ja oli mitä pitikin, mutta ei ihan sovitussa ajassa. Sähköposteihin vastailivat ja muutenkin asiallinen palvelu. Tilaan toistekkin, vaikka vähän kestikin tavaran toimittaminen.
tuolta paskasta en tilaa myöskään minä enää mitään. Osia tilasin ja lupasivat 7 päivään toimittaa. 5 viikon päästä alkoi hermo jo mennä odotteluun ja lopulta osasivat vastata postiin että on niitä ja laitetaan tulemaan. Meni reilu viikko ja osat tuli. Siis osa niistä. 8kpl tilasin ja postissa tuli 2kpl mukana kuitti jossa kyllä luki 8kpl. Nyt eivät osaa postiin vastata enää joten saavat ensi viikolla hyvän joulumielen karjuvasta asiakkaan puhelusta. Että kyllä se raha ennakkoon kelpaa mutta mitä sitten. Turha kenenkään perustella ja puolustella tuota firmaa nimimerkillä ensimmäinen ja viimeinen tilaus
Turha kenenkään perustella ja puolustella tuota firmaa nimimerkillä ensimmäinen ja viimeinen tilaus
Kuinka niin on turha puolustella? Tässähän keskustellaan asiakaskokemuksista, palvelun laadusta ja toimituksista, eikä siitä onko joku sun tilaus mennyt päin vittua vai ei. Helpointahan se on olla tilaamatta, jos tuntuu että on liikaa huonoja asiakaskokemuksia.
Kuinka niin on turha puolustella? Tässähän keskustellaan asiakaskokemuksista, palvelun laadusta ja toimituksista, eikä siitä onko joku sun tilaus mennyt päin vittua vai ei. Helpointahan se on olla tilaamatta, jos tuntuu että on liikaa huonoja asiakaskokemuksia.
Jätkä vaan ipisee.. Totuushan se, on heillä kussee tuo tuo toimitus..?! Jännä vaan kun niin monella, vai onko se sattumaa..?!
Jätkä vaan ipisee.. Totuushan se, on heillä kussee tuo tuo toimitus..?! Jännä vaan kun niin monella, vai onko se sattumaa..?!
Ootko miettinyt sitä että harva jolla hyviä kokemuksia kyseisestä paikasta kirjoittaa sitä nettiin..toki taas ne joilla mielestään huonoja kokemuksia usein kirjoittavat. Jos kaikki joilla on hyviä kokemuksia kirjoittaisi siitä tähän ketjuun niin veikkaisin että murto-osalla olisi niitä huonoja kokemuksia.
Toinen asia joka kannattaa huomioida on se että moni tuote on tilaustavaraa ja ulkoisista syistä toimitukset viivästyvät...lakkoja, lumimyräkkää, luonnonkatastrofeja yms. Kaikki ne vaikuttaa toimitusaikaan..jos tuotteelle luvataan keskimäärin 7 päivän toimitus ja stten jossain päin matkan varrella onkin lentokenttä kiinni tms niin tavarat kiertää lähetäjälle takaisin ja sihen ei schmiedmann suomi voi millään vaikuttaa.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Mulla ihan hyvät kokemukset. Tilasin kopallisen osia sieltä ja kaikki toimi asiallisesti. Parin osan toimitus kesti neljä viikkoa mutta ei siinä mitään kun tiesin jo tilatessani että voi kestää. Maksoin osat myymälään ja samalla tuli myös molempien autojen varustelistat hommattua.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Itse tilannut muutaman hassun erän jarrulevyistä takalippaan mutta ei mitään autoa seisottavaa. Paketit tulleet parin viikon sisällä toimituksesta. Huomattavaahan on että 15 arkipäivää onkin sitten jo 3-4 viikkoa. Joka on ihan jumalaton odotusaika(vastaa jo Itellan Tampere-Tku nopeutta) Hinnan takia taidan tilata uudelleenkin sillä osat ovat olleet sitä mitä pitääkin. Firmassahan paketit liikkuavat hyvin ja lähtevät luvatusti eteenpäin.
Ex/Lancer Evolution 8 E46 -05 Coupe Diesel facelift Bawarian-sound-werks
Mä en käsitä tommosia toimitusaikoja. Nykymaailmassa 3-5pv Euroopan sisällä on ok toimituskaika. Viikonkin vielä kestää, mutta sen yli kaikki on liikaa. Ei tulis mieleenkään tilata osia liikkeestä, josta niitä saa odotella puoli kuukautta. Samat osat saa kuitenkin samaan hintaan tai jopa halvemmalla suoraan saksasta itse tilaamalla. Ei se metroautokaan niin kauheen hintanen paikka oo kuin luulis. Viime aikoina oon hakenut lähes kaikki osat sieltä. Käyttöhihnan kiristäjää en ottanut 248e hintaan... Saman sai ina merkkisenä ad:sta 115e:llä. Bemarin omakin osa on todennäköisesti inan valmistama. Millilleen samanlaisia olivat. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta alkuperäisosat ovat olleet ihmeen järkevän hintaisia.
Ootko miettinyt sitä että harva jolla hyviä kokemuksia kyseisestä paikasta kirjoittaa sitä nettiin..toki taas ne joilla mielestään huonoja kokemuksia usein kirjoittavat. Jos kaikki joilla on hyviä kokemuksia kirjoittaisi siitä tähän ketjuun niin veikkaisin että murto-osalla olisi niitä huonoja kokemuksia.
Toinen asia joka kannattaa huomioida on se että moni tuote on tilaustavaraa ja ulkoisista syistä toimitukset viivästyvät...lakkoja, lumimyräkkää, luonnonkatastrofeja yms. Kaikki ne vaikuttaa toimitusaikaan..jos tuotteelle luvataan keskimäärin 7 päivän toimitus ja stten jossain päin matkan varrella onkin lentokenttä kiinni tms niin tavarat kiertää lähetäjälle takaisin ja sihen ei schmiedmann suomi voi millään vaikuttaa.
Niimpä, vittu kun noita myrskyjä ja lakkoja on koko vuoden!!
Ite oon tuolta kerran tilannu, ja toiste en tilaa. piste!!
Kuinka niin on turha puolustella? Tässähän keskustellaan asiakaskokemuksista, palvelun laadusta ja toimituksista, eikä siitä onko joku sun tilaus mennyt päin vittua vai ei. Helpointahan se on olla tilaamatta, jos tuntuu että on liikaa huonoja asiakaskokemuksia.
elä sinä itke siellä.
jos toimitus ei pelaa niin se ei silloin pelaa ja sitä kai sitä suotta puolustelemaan ja inttämään että homma pelaisi kuten junan vessa.
ja viestissä laitoin että oli laitimmaine kerta kun tilasin ja sinunlainen riukuturpa alkaa heti ulisemaan jos joku haukkuu tuota firmaa.
Hyvin on mulle toiminut. Kalliimmat/isommat osat voi ottaa vaikka bussiennakolla jos hirvittää maksaa isompia summia.
Tuo on hyvä ominaisuus, kun asiakastietoihin voi laittaa auton runkonumeron, niin tulee aina oikeat osat... ainakin tähän asti tullut
Hinnatkin kohdallaan/kilpailukykyiset.
Olen monesti miettinyt, että mikä vittu näitten eräiden "tuningkauppojen" toiminnassa kiikastaa. Onko sillä puolella kilpailu niin kovaa, että pyritään toimitusajoilla kilpailemaan, jotka muodostuu kuitenkin katteettomiksi? Ei voi olla mahdollista, että 7 päivän toimitusaika muuttuu 5 viideksi viikoksi.
Jep kyllä pari viikkoa suomen sisällä tilauksesta on todellakin liikaa, liikaa se on silloinkin vaikka tavara ois siellä tanskan varastolla. Toimitus kusee thats it.
jos toimitus ei pelaa niin se ei silloin pelaa ja sitä kai sitä suotta puolustelemaan ja inttämään että homma pelaisi kuten junan vessa.
ja viestissä laitoin että oli laitimmaine kerta kun tilasin ja sinunlainen riukuturpa alkaa heti ulisemaan jos joku haukkuu tuota firmaa.
Hah mikä friikki! Pitäiskö sun hankkia jotain pohjaa elämälle, niin ei tarvis missään foorumilla huudella ja soittaa suutansa? Otan osaa, jos sun osien tilaus on mennyt päin vittua, mutta alalla työskentelevien onneksi on meitä normaaleja ihmisiä, jotka osaa käsitellä asioita ihan rauhallisesti ja fiksusi.
Homman nimi on se, että jäbä on tilannut jonku ruuvin, jota ei ole ollut hyllyssä tai muuten vaan on sattunut joku fiba. Ton perusteella sitten keksit, että koko firmassa ei mikään kamojen toimitus onnistu! Kumma juttu, et meillä muilla näyttää onnistuvan aika hienosti (mm. itse olen asioinut useampaan otteeseen ko. mestan kanssa ja aina olen ollut tyytyväinen), niin on sitten varaa PUOLUSTELLA.
Niin että ei sillä ole mitään väliä mikä vitun lafka on kyseessä, vaikka tilaisit saksasta itelles persesuristimen, ni ei se tee siitä lafkasta paskaa, jos juuri sun toimitus ei nyt sattunut menemään ihan nappiin..
Suomeksi: jäbällä on yks asiakaskokemus koko firmasta, jonka on mennyt vituiksi - hirvee itku ja parku jossain foorumilla ja sitten ei voida sulattaa pätkääkään sitä, että meillä muillahan homma näyttää toimivan varsin hyvin..
Kuten sanoin, mulla on ko. mestasta ainoastaan hyviä kokemuksia ja jopa niin hyviä, että voin ihan avoimesti kirjottaa siitä tänne foorumille ja kampittaa tollasten urpojen paskoja argumentteja..
Hah mikä friikki! Pitäiskö sun hankkia jotain pohjaa elämälle, niin ei tarvis missään foorumilla huudella ja soittaa suutansa? Otan osaa, jos sun osien tilaus on mennyt päin vittua, mutta alalla työskentelevien onneksi on meitä normaaleja ihmisiä, jotka osaa käsitellä asioita ihan rauhallisesti ja fiksusi.
Homman nimi on se, että jäbä on tilannut jonku ruuvin, jota ei ole ollut hyllyssä tai muuten vaan on sattunut joku fiba. Ton perusteella sitten keksit, että koko firmassa ei mikään kamojen toimitus onnistu! Kumma juttu, et meillä muilla näyttää onnistuvan aika hienosti (mm. itse olen asioinut useampaan otteeseen ko. mestan kanssa ja aina olen ollut tyytyväinen), niin on sitten varaa PUOLUSTELLA.
Niin että ei sillä ole mitään väliä mikä vitun lafka on kyseessä, vaikka tilaisit saksasta itelles persesuristimen, ni ei se tee siitä lafkasta paskaa, jos juuri sun toimitus ei nyt sattunut menemään ihan nappiin..
Suomeksi: jäbällä on yks asiakaskokemus koko firmasta, jonka on mennyt vituiksi - hirvee itku ja parku jossain foorumilla ja sitten ei voida sulattaa pätkääkään sitä, että meillä muillahan homma näyttää toimivan varsin hyvin..
Kuten sanoin, mulla on ko. mestasta ainoastaan hyviä kokemuksia ja jopa niin hyviä, että voin ihan avoimesti kirjottaa siitä tänne foorumille ja kampittaa tollasten urpojen paskoja argumentteja..
Kuin myös..mullakin vain positiivisiä kokemuksia kyseisestä lafkasta ja uskallan suositella sitä kaikille tutuille. Niinkuin aikaisemmin sanoin niin toimitukset voi usein viivästyä ulkoisista syistä joihin ei kukaan suomessa voi vaikuttaa mutta jotkut täällä foorumilla ei vaan sitä taida ymmärtää..ja pahoittelen jos masitaly takertui pariin esimerkkiin joissa mainitsin myrskyn tms. Mutta ne oli vaan esimerkkejä.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment