Originally posted by Mörökölli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakettiautoksi muutettu henkilöauto -> penkit kiinni ja ratsia
Collapse
X
-
e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
R171 SLK 230K -99
W202 230C -96
Triumph Daytona 955i -03
ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
ex e38 740 -95 Ascotgrün
ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau
-
-
Originally posted by r.w. View PostEi ne vyöt siihen liity, vaan se, että auto on rekisteröity 2-paikkaiseksi pakuksi ja kun pulttaat vanhan takapenkin tilalle kaksi lastenistuinta, on se todellisuudessa 4-paikkainen.
Tuo mitä sanot on kyllä 2-paikkaisessa aivan totta.
Comment
-
-
Aika iso vaiva 400e tähden?.. eikös E39 farkulla esim ole vero 200e ku muutetaan pakettiautoksi.. taino "monikäyttö ajoneuvoksi" nykypäivänä ... 41e kk:dessa käyttövoima veroa onhan se vittumaista toki mutta pidemmänpäälle aika sama.. vaikka itsekkin varallisesti olen rajoittunut ei se mailmaa kaada kuuta taivaalta pudota?
vielä lisätäkseni autolla takapenkkien käyttöarvo on aika +-0.5 :\ siellä kulkee tavaroita ei ihmisiä..
mutta kaipa pihille suomalaiselle tuokin raha on kallista...sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by Jistad View PostEn tiedä saako vai eikö saa, mutta minä en ainakaan kuskaa omia enkä muittenkaan kersoja jos niille ei ole vöitä. Omalla hengellä voi leikkiä, mutta ei toisten.
Exami toi myös esille tuon "viitsimiskysymyksen". Jos ei olisi perhettä, voisi ihan hyvin ajellakin veronkiertopakulla. Nyt kun sitä kapasiteettiä tarvitaan reilummin, niin tuollainen kikkailu vaan tuntuu turhalta pelleilyltä, minun mielestä siis. Jos se 300-500€ on ylitsepääsemätön, niin kannattaisi varmaan harkita jotain muuta tapaa liikkua. Eikä taaskaan sitten tarvitse ottaa herneitä
Pointti oli lähinnä tuo mikä Jistad jo totesikin. Over and out.
Cortinasta mulla ei ole tietoa, koska minulle särähti korvaan vain tuo patenttiratkaisu.Last edited by ka00z; 07-08-2009, 11:31.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Jottei aivan paskanpuhumiseksi mun osalta menis tämä threadi, niin lainataan hieman ajatuksia arvon matka-autoilijoilta.
Millaisilla dieseleillä yleisesti teette (pitkät) työmatkat?
Budjetti luokassa varmaankin w124/s124 on kova sana, mutta miten bemarin m41d17 esimerkiksi? Ja onko muita kuin tuttu-ja-turvallinen VAG 1.9tdi.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOlikos tuollaisessa tapauksessa niin ettei lapsille saanut sitten olla turvaistuimia kun ei ole vöitäkään?...
Laskua (mutten tiedä paljonko) jokatapauksessa tiedossa mikäli ratsiassa etupenkkien takaa löytyy matkustaja tai takapenkki (tai molemmat)
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostJottei aivan paskanpuhumiseksi mun osalta menis tämä threadi, niin lainataan hieman ajatuksia arvon matka-autoilijoilta.
Budjetti luokassa varmaankin w124/s124 on kova sana, mutta miten bemarin m41d17 esimerkiksi? Ja onko muita kuin tuttu-ja-turvallinen VAG 1.9tdi.G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostJottei aivan paskanpuhumiseksi mun osalta menis tämä threadi, niin lainataan hieman ajatuksia arvon matka-autoilijoilta.
Budjetti luokassa varmaankin w124/s124 on kova sana, mutta miten bemarin m41d17 esimerkiksi? Ja onko muita kuin tuttu-ja-turvallinen VAG 1.9tdi.
Comment
-
-
Budjetti luokassa varmaankin w124/s124 on kova sana, mutta miten bemarin m41d17 esimerkiksi? Ja onko muita kuin tuttu-ja-turvallinen VAG 1.9tdi.-> E92 325i -07
ex: E53 X5 3.0d -04 Sport
Comment
-
-
Originally posted by 525 TD View PostMutta eihän pakettiautoksi rekisteröiminen edellytä takaturvavöiden poistoa
Laskua (mutten tiedä paljonko) jokatapauksessa tiedossa mikäli ratsiassa etupenkkien takaa löytyy matkustaja tai takapenkki (tai molemmat)
Comment
-
-
Originally posted by Armas P View PostAjoa vuodessa 20-60tkm/a, alla 525d e60. Säästöllä ei merkitystä, jos haluaisin säästää, ajaisin kyllä ihan jollain muulla.
Perheessä on ihan eriaikaan ja eri suuntiin työmatkat, niin tämän takia saattaa olla äkillinen tarve kahdelle autolle. Sen kakkoskulkineen ei tarvitse nyt välttämättä olla mikään Porsche ajollensa, puhdas työauto siis.
Ja ylempään kommenttiin bensakoneesta, kaikki "turha" raha menee kyllä aivan varmasti lapsosiinLast edited by ka00z; 11-08-2009, 14:45.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Comment