Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halpa z3 roadster 1998 1.9l ...projektiksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #16
    Originally posted by bemu2000 View Post
    vanhat 4 sylinteriset on ensinnäkin reilusti kapeammalla korilla, eikä näytä niin hyvältä ja kyllähän se kuutoskone kuuluu muutenkin Z3:een
    Joo , tiedän tämän. Katsantokannassa taitaa olla eroja. Itse voisin hyvin ostaa 4 pyttysen Zetan, toisaalta samaan tarkoitukseen kelpuuttaisin Miatan tai Elisen. Ihan mutkatiehupia varten, ja silloin teholla ei juuri ole merkitystä.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

      #17
      Originally posted by petrolhead View Post
      Joo , tiedän tämän. Katsantokannassa taitaa olla eroja. Itse voisin hyvin ostaa 4 pyttysen Zetan, toisaalta samaan tarkoitukseen kelpuuttaisin Miatan tai Elisen. Ihan mutkatiehupia varten, ja silloin teholla ei juuri ole merkitystä.
      Riippuu tosiaan vähän mitä hakee... Esim. Alppiteitä 2,8:lla kurvaillessa fiilikset oli aivan mahtavat kun vehje irtoaa mutkasta upeasti. Samaa fiilistä tuskin olisi saanu 4 mukisella. Mahtaakohan niissä olla edes lukkoperää?
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

      Comment

      • Sidi
        Bimmer Rookie
        • Apr 2008
        • 118

        #18
        Originally posted by bemu2000 View Post
        Riippuu tosiaan vähän mitä hakee... Esim. Alppiteitä 2,8:lla kurvaillessa fiilikset oli aivan mahtavat kun vehje irtoaa mutkasta upeasti. Samaa fiilistä tuskin olisi saanu 4 mukisella. Mahtaakohan niissä olla edes lukkoperää?

        kiihtyvyys
        Auton lasien tummennukset alk. 180€ pääkaupunkiseudulla. Kyselyt privaan

        Comment

        • Vilikki
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 6309
          • Raahe

          #19
          vähä sellanen "status" kysymys tuo kuutoskone joillekki, mut kaikki kai laittaa sellaisen auton kun itselle haluaa
          BMW e36 316i Turbo Compact

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            #20
            Originally posted by Vilikki View Post
            vähä sellanen "status" kysymys tuo kuutoskone joillekki, mut kaikki kai laittaa sellaisen auton kun itselle haluaa
            no ei se kyllä ole. kyllähän se mukavaa on kun on autossa voimaa, ihan sama mitä muut siitä ajattelee... perässä voi lukea vaikka 1.0i. pienikoneinen auto ostetaan yleensä vain sen takia, että sen saa halvemmalla ja kuluttaa vähemmän bensaa. ei se nyt sitä tarkoita, että tuo 4 mukinen huono on, mutta enemmän tai vähemmän budjetti vaihtoehto joka tapauksessa.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • Micce///M
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2008
              • 3552
              • Hämeenlinna

              #21
              Kyllä sen pikkukorin tunnistaa, vaikka ei olisikaan zetoista perillä. Käyttöautoksi nyt harva ostaa zetaa, niin bensankulutuksellakaan ei taida olla väliä. Ja se 2.8:n ajonautinto on varmasti ihan eri luokkaa kun nelosella, äänistä puhumattakaan Ja vielä kaikenlisäksi isommissa yleensä ruksailtu vähän enemmän ja parempia varusteita.

              Elikkä lyhykäisyydessään, makukysymys.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎