Originally posted by bemu2000
View Post
Halpa z3 roadster 1998 1.9l ...projektiksi
Collapse
X
-
Joo , tiedän tämän. Katsantokannassa taitaa olla eroja. Itse voisin hyvin ostaa 4 pyttysen Zetan, toisaalta samaan tarkoitukseen kelpuuttaisin Miatan tai Elisen. Ihan mutkatiehupia varten, ja silloin teholla ei juuri ole merkitystä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
Riippuu tosiaan vähän mitä hakee... Esim. Alppiteitä 2,8:lla kurvaillessa fiilikset oli aivan mahtavat kun vehje irtoaa mutkasta upeasti. Samaa fiilistä tuskin olisi saanu 4 mukisella. Mahtaakohan niissä olla edes lukkoperää?Originally posted by petrolhead View PostJoo , tiedän tämän. Katsantokannassa taitaa olla eroja. Itse voisin hyvin ostaa 4 pyttysen Zetan, toisaalta samaan tarkoitukseen kelpuuttaisin Miatan tai Elisen. Ihan mutkatiehupia varten, ja silloin teholla ei juuri ole merkitystä.
Comment
-
Originally posted by bemu2000 View PostRiippuu tosiaan vähän mitä hakee... Esim. Alppiteitä 2,8:lla kurvaillessa fiilikset oli aivan mahtavat kun vehje irtoaa mutkasta upeasti. Samaa fiilistä tuskin olisi saanu 4 mukisella. Mahtaakohan niissä olla edes lukkoperää?
kiihtyvyys
Auton lasien tummennukset alk. 180€ pääkaupunkiseudulla. Kyselyt privaan
Comment
-
no ei se kyllä ole. kyllähän se mukavaa on kun on autossa voimaa, ihan sama mitä muut siitä ajattelee... perässä voi lukea vaikka 1.0i. pienikoneinen auto ostetaan yleensä vain sen takia, että sen saa halvemmalla ja kuluttaa vähemmän bensaa. ei se nyt sitä tarkoita, että tuo 4 mukinen huono on, mutta enemmän tai vähemmän budjetti vaihtoehto joka tapauksessa.Originally posted by Vilikki View Postvähä sellanen "status" kysymys tuo kuutoskone joillekki, mut kaikki kai laittaa sellaisen auton kun itselle haluaa
Comment
-
Kyllä sen pikkukorin tunnistaa, vaikka ei olisikaan zetoista perillä. Käyttöautoksi nyt harva ostaa zetaa, niin bensankulutuksellakaan ei taida olla väliä. Ja se 2.8:n ajonautinto on varmasti ihan eri luokkaa kun nelosella, äänistä puhumattakaan
Ja vielä kaikenlisäksi isommissa yleensä ruksailtu vähän enemmän ja parempia varusteita.
Elikkä lyhykäisyydessään, makukysymys.
Comment

Comment