Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Halpa z3 roadster 1998 1.9l ...projektiksi
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Originally posted by petrolhead View PostJoo , tiedän tämän. Katsantokannassa taitaa olla eroja. Itse voisin hyvin ostaa 4 pyttysen Zetan, toisaalta samaan tarkoitukseen kelpuuttaisin Miatan tai Elisen. Ihan mutkatiehupia varten, ja silloin teholla ei juuri ole merkitystä.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostRiippuu tosiaan vähän mitä hakee... Esim. Alppiteitä 2,8:lla kurvaillessa fiilikset oli aivan mahtavat kun vehje irtoaa mutkasta upeasti. Samaa fiilistä tuskin olisi saanu 4 mukisella. Mahtaakohan niissä olla edes lukkoperää?
kiihtyvyysAuton lasien tummennukset alk. 180€ pääkaupunkiseudulla. Kyselyt privaan
Comment
-
-
Originally posted by Vilikki View Postvähä sellanen "status" kysymys tuo kuutoskone joillekki, mut kaikki kai laittaa sellaisen auton kun itselle haluaa
Comment
-
-
Kyllä sen pikkukorin tunnistaa, vaikka ei olisikaan zetoista perillä. Käyttöautoksi nyt harva ostaa zetaa, niin bensankulutuksellakaan ei taida olla väliä. Ja se 2.8:n ajonautinto on varmasti ihan eri luokkaa kun nelosella, äänistä puhumattakaan Ja vielä kaikenlisäksi isommissa yleensä ruksailtu vähän enemmän ja parempia varusteita.
Elikkä lyhykäisyydessään, makukysymys.
Comment
-
Comment