e87 120d? risuja/ruusuja

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kurvailija
    Bimmer Rookie
    • Jun 2008
    • 181
    • nurmijärvi/kiljava

e87 120d? risuja/ruusuja

ei google löytänyt mitään järkevää..
    on ollut kiikarissa pitemmän aikaa jo kyseinen malli,joten mielipiteitä/kokemuksia kaivataan
  • Epäuskollinen autoilija
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 365
    • Espoo

Originally posted by kurvailija View Post
    ei google löytänyt mitään järkevää..
    on ollut kiikarissa pitemmän aikaa jo kyseinen malli,joten mielipiteitä/kokemuksia kaivataan
    About 20 tuhatta on tullu tommosella ajeltua työn puolesta. Noista kilometreistä ei ole muuta, kuin positiivista sanottavaa. Moottori on sopivan tehokas ja auto on hyvä ajettava. Tuo auto jolla ajelin oli firman liisari, jolla ajoi minun lisäkseni pari muuta tyyppiä. Kaiken kaikkiaan tuolla autolla ajeltiin 40 tuhatta ja tuohon lukemaan mennessä ei ollut ainuttaaan ongelmaa/vikaa. Autoon tehtiin pelkästään perushuollot.

Perus varustuksella tuo auto on kohtuullisen askeettinen, joten kannattaa etsiä yksilö, jossa on hyvät varustelut. Nahkasisusta tuo jo paljon tuon auton sisäilmeeseen. Sportpenkit ovat myös todella hyvä varuste.
    Maserati 4200 Coupe GT
    Ford focus 1.6i
    ex:
    BMW 320d E90 -05
    Porsche boxster 986 2.5 -98
    VW Golf 1.6 -90
    BMW 850i -91
    Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
    BMW 316i E36 -91
    Nissan Sunny 1.3 -87
    Ford Scorpio 2.0i

Comment

• Convertible
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 2638
      • Turku

Hyvää vain, automaatti ehdoton..

F25 X3 35d
      E87 118i
      E46 330ti
      E46 M3
      E30 M3
      E30 M3 Convertible
      Z3 Roadster

Comment

• DWHLL
        Bimmer Rookie
        • Mar 2007
        • 189
        • Espoo

Originally posted by Convertible View Post
        Hyvää vain, automaatti ehdoton..
        Eipäs ole!
        Ihan kiva sitä on veivata manuaalillakin.

Itse olen nyt ajanut e81 120d:lla (LCI = 177hp) about 35tkm, ja olen myös ollut varsin tyytyväinen.
        Parhaita juttuja tossa autossa on ollut ajettavuus, ja sen lisäksi kulutus on tosi pientä suorituskykyyn nähden. Suorituskyky taas on ihan yleensä ihan riittävä, eli ohi pääsee sujuvasti, eikä pösökuskien kanssa tarvitse neuvotella siitä että kumpi menee ensin

Mikään varsinainen tilaihme toi ei ainakaan kolmiovisena ole, mutta kahden hengen autoksi aivan riittävä pidemmillekin matkoille. Ja toisaalta, parkkipaikkoja löytyy sitten vähän helpommin.

Varusteista voi olla aika montaa mieltä, mutta sporttipenkit ottaisin kyllä joka tapauksessa. Toinen selkeä heikkous perusvarustelussa on äänentoisto, eli perussysteemillä kuulee kyllä hyvin mitä radiossa soitetaan, mutta musiikin kuuntelusta pitäville suosittelen HiFi-pakettia tms. ratkaisua. Xenon-valotkin on ihan kivat.. Itse asiassa, vaikka itse tilasin varusteita aika reilusti, niin ei sinne mitään tarpeetonta tullut vaan kaikki on ollut kyllä rahansa arvoista.

Negatiivisia asioita ei hirveesti ole vielä tullut vastaan joitain pikkujuttuja lukuunottamatta. Esimerkiksi takaluukun avaaminen merkistä on pain in the ass kuraisella kelillä.
        ------------
        f25 X3 30d M-sport -11 Carbonschwartz
        e91 325d -07 Alpinweiß

ex:
        e39 528i Touring -99 Cosmosschwartz
        e81 120d M-sport -08 LeMans blau
        e46 328Ci -99 Cosmosschwartz
        e36 320i coupé -95 Daytonaviolett

Comment

• kurvailija
          Bimmer Rookie
          • Jun 2008
          • 181
          • nurmijärvi/kiljava

no on suomen maalta ainakin yksi ehdokas löytynyt http://www.nettiauto.com/bmw/120/2653609
          tuosta hinta/laatu suhteesta voi olla montaa mieltä,mutta suht edulliselta vaikuttaa "suomi" autoksi.
          itse en ole vielä perehtynyt noihin saksan hintoihin,millä hinnalla pitäisi auto saksasta saada jotta kannattaa lähteä hakemaan?

Comment

• Convertible
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2003
            • 2638
            • Turku

no on suomen maalta ainakin yksi ehdokas löytynyt http://www.nettiauto.com/bmw/120/2653609
            tuosta hinta/laatu suhteesta voi olla montaa mieltä,mutta suht edulliselta vaikuttaa "suomi" autoksi.
            itse en ole vielä perehtynyt noihin saksan hintoihin,millä hinnalla pitäisi auto saksasta saada jotta kannattaa lähteä hakemaan?
            Saksasta saa vähemmän ajetun ja paremmin varustellun alk. hp. 13k verot 4k. Lisäksi tuulilasista näkee vielä läpi.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...&usedCarSeals=
            Last edited by Convertible; 24-08-2009, 11:07.
            F25 X3 35d
            E87 118i
            E46 330ti
            E46 M3
            E30 M3
            E30 M3 Convertible
            Z3 Roadster

Comment

• Epäuskollinen autoilija
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2005
              • 365
              • Espoo

Nopeasti päässälaskien vois kuvitella, että saksasta pitäis saada auto alle 15ke, jotta pääsee tuota halvemmaksi. Verot on tosiaan joku 4ke ja voi melkeen laskea hakukuluja sen 1000e. Tuo on mielestäni suomiautoksi todella hyvin varusteltu ja edullinen. Ainoa varuste mitä itse tuohon kaipaisin ois automaatti ilmastointi.
              Maserati 4200 Coupe GT
              Ford focus 1.6i
              ex:
              BMW 320d E90 -05
              Porsche boxster 986 2.5 -98
              VW Golf 1.6 -90
              BMW 850i -91
              Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
              BMW 316i E36 -91
              Nissan Sunny 1.3 -87
              Ford Scorpio 2.0i

Comment