ei google löytänyt mitään järkevää..
on ollut kiikarissa pitemmän aikaa jo kyseinen malli,joten mielipiteitä/kokemuksia kaivataan
About 20 tuhatta on tullu tommosella ajeltua työn puolesta. Noista kilometreistä ei ole muuta, kuin positiivista sanottavaa. Moottori on sopivan tehokas ja auto on hyvä ajettava. Tuo auto jolla ajelin oli firman liisari, jolla ajoi minun lisäkseni pari muuta tyyppiä. Kaiken kaikkiaan tuolla autolla ajeltiin 40 tuhatta ja tuohon lukemaan mennessä ei ollut ainuttaaan ongelmaa/vikaa. Autoon tehtiin pelkästään perushuollot.
Perus varustuksella tuo auto on kohtuullisen askeettinen, joten kannattaa etsiä yksilö, jossa on hyvät varustelut. Nahkasisusta tuo jo paljon tuon auton sisäilmeeseen. Sportpenkit ovat myös todella hyvä varuste.
Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Eipäs ole!
Ihan kiva sitä on veivata manuaalillakin.
Itse olen nyt ajanut e81 120d:lla (LCI = 177hp) about 35tkm, ja olen myös ollut varsin tyytyväinen.
Parhaita juttuja tossa autossa on ollut ajettavuus, ja sen lisäksi kulutus on tosi pientä suorituskykyyn nähden. Suorituskyky taas on ihan yleensä ihan riittävä, eli ohi pääsee sujuvasti, eikä pösökuskien kanssa tarvitse neuvotella siitä että kumpi menee ensin
Mikään varsinainen tilaihme toi ei ainakaan kolmiovisena ole, mutta kahden hengen autoksi aivan riittävä pidemmillekin matkoille. Ja toisaalta, parkkipaikkoja löytyy sitten vähän helpommin.
Varusteista voi olla aika montaa mieltä, mutta sporttipenkit ottaisin kyllä joka tapauksessa. Toinen selkeä heikkous perusvarustelussa on äänentoisto, eli perussysteemillä kuulee kyllä hyvin mitä radiossa soitetaan, mutta musiikin kuuntelusta pitäville suosittelen HiFi-pakettia tms. ratkaisua. Xenon-valotkin on ihan kivat.. Itse asiassa, vaikka itse tilasin varusteita aika reilusti, niin ei sinne mitään tarpeetonta tullut vaan kaikki on ollut kyllä rahansa arvoista.
Negatiivisia asioita ei hirveesti ole vielä tullut vastaan joitain pikkujuttuja lukuunottamatta. Esimerkiksi takaluukun avaaminen merkistä on pain in the ass kuraisella kelillä.
no on suomen maalta ainakin yksi ehdokas löytynyt http://www.nettiauto.com/bmw/120/2653609
tuosta hinta/laatu suhteesta voi olla montaa mieltä,mutta suht edulliselta vaikuttaa "suomi" autoksi.
itse en ole vielä perehtynyt noihin saksan hintoihin,millä hinnalla pitäisi auto saksasta saada jotta kannattaa lähteä hakemaan?
no on suomen maalta ainakin yksi ehdokas löytynyt http://www.nettiauto.com/bmw/120/2653609
tuosta hinta/laatu suhteesta voi olla montaa mieltä,mutta suht edulliselta vaikuttaa "suomi" autoksi.
itse en ole vielä perehtynyt noihin saksan hintoihin,millä hinnalla pitäisi auto saksasta saada jotta kannattaa lähteä hakemaan?
Saksasta saa vähemmän ajetun ja paremmin varustellun alk. hp. 13k verot 4k. Lisäksi tuulilasista näkee vielä läpi.
Nopeasti päässälaskien vois kuvitella, että saksasta pitäis saada auto alle 15ke, jotta pääsee tuota halvemmaksi. Verot on tosiaan joku 4ke ja voi melkeen laskea hakukuluja sen 1000e. Tuo on mielestäni suomiautoksi todella hyvin varusteltu ja edullinen. Ainoa varuste mitä itse tuohon kaipaisin ois automaatti ilmastointi.
Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Comment