Originally posted by Raimo Miettinen
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Chailou View PostIte oon tässä e36 328 etsiskellyt, ja useaan otteeseen tuota sunkin autoa kattonut. Hyvät varusteethan ja loistavassa kunnossa näyttäis olevan, hintakin on ok, mutta noi kilometrit varmaan ajaa monet ostajat pois. Noilla "150tkm" autoilla on varmaan rullattu samoja lukemia, mutta silti tuntuu paremmalta ostaa auto, missä mittarilukema on pienempi.
Originally posted by Janzu View PostEi puhuta tuosta autosta, mun mielestä tuo M&M:n coupe on ihan kohtuuhintainen, vaikka joidenkin mielestä 270 tkm on liikaa ajettu, itse en ole koskaan ajomäärän perusteella tehnyt yhtään ostopäätöstä, kun näiden vanhojen autojen kanssa harrastetaan. Tottakai, jos vaihtoehdot vastaavan kuntoisia ja hintaisia, niin vähemmän ajetun ostan.
Jospas se vielä sattuis sellanen ostaja joka katsoo auton kuntoa ja toimivuutta enemmän kuin niitä numeroita siinä mittaristossa
Comment
-
-
Originally posted by M&M View Post
Tällasia ostajia kun ois lisää niin tuskin toikaan coupe pitkään ois myynnissä
Jospas se vielä sattuis sellanen ostaja joka katsoo auton kuntoa ja toimivuutta enemmän kuin niitä numeroita siinä mittaristossaAuto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View PostTässäkin taas tulee sitten jälleenmyynti mieleen. Vaikka ei itseä ostaessa haittaa tuollainen kilometrimäärä niin jälleenmyynnissä olisi kilometrejä helposti 300tkm. Kuka sitä sitten enää ostaa. Vakuutusyhtiö?
Olen huomannut että bemarille se 300tkm on sama kuin esim Toyotalle 400-500tkm. Oikeesti, onko noi muka loppuunajettu alle 300tkm ajettuina? Jos on niin mulla on kyllä väärää merkkiä pihassa
Edit: Sama kai tuo on sitte kohta viedä paaliin
Comment
-
-
Originally posted by M&M View PostKuka ostaa 400tkm ajetun Volvon tai Toyotan? Aika monikin.
Olen huomannut että bemarille se 300tkm on sama kuin esim Toyotalle 400-500tkm. Oikeesti, onko noi muka loppuunajettu alle 300tkm ajettuina? Jos on niin mulla on kyllä väärää merkkiä pihassa
Kyseessä siis oli tämän näköinen auto:
kyllä luulis että tuolla hinnalla jo joku autosi ostaa. Se vaan oottaa sitä oikeaa
Comment
-
-
Hiano kuva!M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by @Biimer View Postkyllä luulis että tuolla hinnalla jo joku autosi ostaa. Se vaan oottaa sitä oikeaa
Comment
-
-
Originally posted by M&M View PostKuka ostaa 400tkm ajetun Volvon tai Toyotan? Aika monikin.
En mihinkään petokseen kannusta millään tavalla, mutta ostat esim. ebaysta jonkun 100+ tkm ajetun mittariston ja tarjoat sitä ostajille kaupan päälle, vaihtavat sitten sen tilalle jos haluavat kaunistella lukemia eikä jää sun omalle tunnolle. Itsekin vaihdoin tuohon 316:een mittariston rundimittarilla ja lukema väheni 75 tkm, huoltokirjaan merkintä ja leima vaihdosta ettei hihnallakaan ajella liian pitkään.
Originally posted by Matula View PostMahtuuhan ne melkein mihin vaan mutta se turvaistuin on niin kätevä laittaa sinne takapenkille coupen etuovesta.
E38 on yksi parhaimmista perheautoistaLast edited by Janzu; 27-11-2009, 13:50.
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostE38 on yksi parhaimmista perheautoistaF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostUusia hauskoja kokemuksia täälläkin. Ja hirttosilmukka-miehelle: avautumista ja vittuuntuneisuutta tulossa, joten simmut kiinni, ei ole pakko lukea, jos ahdistaa.
Soittipa tuossa vkloppuna jamppa Touringista ja tarjosi summan x käteistä ja jos lähtee sillä, niin tulee välittömästi maanantai-aamuna hakemaan. Hetken mietittyäni suostuin nopeisiin kauppoihin. Soitti vielä toisenkin kerran ja sopi hieman aikataulua, että aamupäivällä siihen ja siihen aikaan. Sanoin, että jeppiskamaa, pidetään auto pihassa ja odotellaan - soittelee lähempänä.
Noniin, vettä sataa kaatamalla ja nainen meni sitten kävellen duuniin, että toukka on pihassa tosiostajaa varten. Päivystellään puhelinta paskahuusista ja suihkuista lähtien, mutta kului tunti, kului toinenkin. Iltakin saapui ja pötkölleen mentiin märän, sekä nuhaisen kastuneen naisen kanssa - touring edelleen pihassa, ei viestiä, ei soittoa, ei saatana edes kirjekyyhkyä. Tokaisin, että näitäpä taas pitkästä aikaa, mutta ihmetys suuri, kun peräti kaksi kertaa piti soittaa muna pystyssä saman illan aikana, eikä vaivautunut edes tekstaria heittämään, että ei tule. Hieman vituttaa tyttöystävän puolesta tuollainen nyhvöily.
Noh. Eilen oli sitten ehdotettu vaihtoa erääseen coupeen ja vastasin, että jeppis käy. Huomasin, että heeeeeeetkinen - sama paikkakunta, sama numero ja muistin kun piti mainostaa puhelimessakin tuota nykyistä autoa. Äkkiä mailia takaisin, että eipä kiinnostakaan ja kerroin hieman tunteistani.
Selitys kaikkeen: jonkun oli pitänyt tulla ostamaan mukamas nykyinen coupe ja ei ollutkaan tullut, niin hänkään ei voinut tulla ostamaan touringia, kun ei ollut fyrkkaa
Selityksistä ehkä jo atmosfäärisin. Soitetaan ja tarjotaan, sekä sovitaan treffit, mutta ei ole saatana edes rahaa.
Muutenkin tuo nettiauto alkaa olemaan hivenen outo. Kaikkiin autoihin tarjotaan kaikkea hämärää jo vaihdossa, eilenkin mantaan moottorivenettä. Suostuin tähänkin, niin ei kuulu mitään sen koommin. Brockeista porukka tarjonnut, mutta kadonnut. Eikö ihmisillä ole enään tänä päivänä lainkaan käteistä ja pelkkä innostus/luulot jäljellä? Puhelinkin soinut jo kuutisen kertaa touringista ja kysellään vaan jotain ympäripyöreitä, toimiiko vaihdekepin äänieristys yms. paskantärkeää. Hyvänä top1:senä ollut, tiedänkö kilometrien paikkaansa-pitävyydestä? Mistä helkkarista minä tiedän tuollaisen vanhan miinan tarkan historian, jos se minulla ei ole uudesta ollut. Sama kun kysyisi, minkäväriset haalarit oli BMW:n tehtaalla sillä kaverilla, joka asensi etu-umpion. Haloo. Samalla pitää kuunnella, kun "näitä mulla on ollut silloin ja silloin" - tarinoita.
Vähemmällä nykyään pääsee, kun ei laita mitään myyntiin - pakko tuotakin vaan tehdä. Miettii vaikka kymmenen vuotta sitten tehtyjä kauppoja, niin ne olivat leppoisia mukavia kahden ihmisen helliä kaupantekohetkiä. Nykyään tulee joku ylimielinen oman elämänsä mekaanikko potkimaan vain renkaita.
Aamen.E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
BMW vs. MB mittarilukemat
Päivää
Itsekin välillä huvittuneena seuraan, kun 15-20 vuotiasta 5- tai 7-sarjalaista myydään vaikka 300 tkm ajettuna, niin kommentit ovat "muuten hyvä ja edullinen, mutta kun on niin hurjasti ajettu, pakko olla paalikamaa". Voi hyvänen aika!
Kun taas esim. 124-sarjan MB:tä myy (varsinkin diesel) 300 tkm:n mittarilukemalla, niin harva uskoo, että voi olla oikeasti niin vähän ajettu. Itsellä -92 200D, ml. 460 tkm ja luoja tietää mitä oikeasti ajettu. Onko BMW:n tekniikka tosiaan niin paljon heikompaa (en usko) vai onko todellinen syy se, että suurella osalla niistä "170 tkm" ajetuista vanhoista BMW:stä puuttuu 100-300 tkm mittarista?
Ei sillä, kyllä varmasti on myös oikeasti vähän ajettuja yksilöitä (merkistä riippumatta), mutta jotenkin vaan tuo epäsuhta juuri BMW vs. MB on kyllä ns. epätodellinen. Eiköhän BMW:kin voi olla (ajallaan huollettuna) vielä 300-400 tkm ajettuna ihan käyttökelpoinen ajopeli, vaikka yleinen ajatus ei tätä tuekaan.E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A BLUETEC 9G Elegance -13
Comment
-
-
Originally posted by Mika V. View PostPäivää
Itsekin välillä huvittuneena seuraan, kun 15-20 vuotiasta 5- tai 7-sarjalaista myydään vaikka 300 tkm ajettuna, niin kommentit ovat "muuten hyvä ja edullinen, mutta kun on niin hurjasti ajettu, pakko olla paalikamaa". Voi hyvänen aika!
Kun taas esim. 124-sarjan MB:tä myy (varsinkin diesel) 300 tkm:n mittarilukemalla, niin harva uskoo, että voi olla oikeasti niin vähän ajettu. Itsellä -92 200D, ml. 460 tkm ja luoja tietää mitä oikeasti ajettu. Onko BMW:n tekniikka tosiaan niin paljon heikompaa (en usko) vai onko todellinen syy se, että suurella osalla niistä "170 tkm" ajetuista vanhoista BMW:stä puuttuu 100-300 tkm mittarista?
Ei sillä, kyllä varmasti on myös oikeasti vähän ajettuja yksilöitä (merkistä riippumatta), mutta jotenkin vaan tuo epäsuhta juuri BMW vs. MB on kyllä ns. epätodellinen. Eiköhän BMW:kin voi olla (ajallaan huollettuna) vielä 300-400 tkm ajettuna ihan käyttökelpoinen ajopeli, vaikka yleinen ajatus ei tätä tuekaan.
Comment
-
-
Originally posted by 540iAV8 View PostNo miksi sitten omaasi myyt ja haaveilet E36:sta.
Jaa, miksi myyn omaani? Ööh, hyvä kysymys, seuraava kysymys
Tilojensa puolesta E38 on yksi parhaimmista perheautoista, maantietä kun ei vaan paljoa tule ajettua, niin tuo taloudellisuus on vähän niin ja näin.
Comment
-
Comment