Oliko tää panssariseiskan tarjoa kenties kaverisi, kun noin puolustuskannalle heittäydyit?
Ei. Eikä mulla edes ole kavereita, ainoastaan puolituttuja joiden nimen mä tiedän.
Kyllä mun mielestä pitää hyväksyä se, että erikoisempaan autoon tarjotaan erikoisempaa kalustoa vaihdossa. Zeta briggs&strattonillakin on kuitenkin erikoisempi auto, joten V12-seiskat ja vanhat Käkkylät sopii profiiliin. Tai jotain.
Sille nyt ei näytä voivan mitään, että vaihdokkeja tarjotaan vaikka mitä ilmoituksessa lukisi. Jos asiasta itselleen ongelmaa ottaa, niin onnea sillä tiellä.
Mitä se maksaa, jos joku tarjoaa vaikka vanhoja muovisia maitopusseja vaihdossa? Mitä sillä on väliä? Ei ole edes pakko vastata. Mulle kelpaa nekin, edellyttäen että niitä on laivalasti.
Mun mielestä on vaan hyvä, että tarjotaan, voihan se joskun osua. Satut muistamaan, että kaverisi tarvitsee hitsauskonetta kun sulle tarjotaan sellaista vaihdossa???
En oikein ymmärrä miksi vaihtotarjoukset ovat joidenkin mielestä vittuilua.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Vehkeitä useempia myyneenä, itseäni ainakin vituttaa ylikaiken kaikki vaihtotarjoukset mitkä menee ohi ilmoituksen.
Esimerkiksi "vaihdossa bmw ja vag autot" niin vaihdossa tarjotaan jotain tojota korollaa tai nissan 200sx?!
Kaikista parhaimpia kysymyksiä oli, en nyt muista mitä olin myymässä. Mutta kuitenkin vaihdossa tarjottiin suzuki pv, x-box+8 peliä ja tyyliin 48€? Voi jeesus.
Neljättä kuukautta oli nettiautossa tarjolla ja tänään se lähti pihasta uuden omistajan mukaan.
Kyseessä -95 328.Omasta milestä vielä sopivaan hintaan. Ei halvin, eikä todellakaan kallein.
No turhaan mäkin näköjään ihmettelin, Zetalle löytyi tänään ostaja, joka noutaa huomenna auton.
Kävi just niinkuin veikkasin: ensimmäinen joka auton näkee, haluaa sen. Sen verran hyväkuntoisesta ja erikoisilla kilkkeillä olevasta pikku-Zetasta oli kyse. Vaikka nyt '76 Caddy oliskin parempi auto.
Se oli siis allekirjoittaneen ensimmäinen BMW, ja tykkäsin kyllä ihan hitosti. Älyttömän hyvä auto ajaa ihan kaikilla pinnoilla, pieniruokainen, tuulen tuiverrus kesäpäivänä...noh, nyt satsataan toisenlaiseen kalustoon.
Mikähän lie omassa tarjokkaassa vikana kun ei tunnu kysyntää olevan...?
Onko hinta väärin? Ajettu liikaa? Varusteet väärät? Ilmoitus huono?
Kilometrit taitavat tökkiä vastaan. Tuon hintaisen ja tuon ikäisen auton pitäisi olla vähemmän ajettu. Jos haluat hifistellä, niin ota uudet kuvat paremmassa valossa ja selkeämmässä ympäristössä. Taustalla ei tarvitsisi näkyä esim. roskalavaa tai rengasliikkeen hallia.
Mikähän lie omassa tarjokkaassa vikana kun ei tunnu kysyntää olevan...?
Onko hinta väärin? Ajettu liikaa? Varusteet väärät? Ilmoitus huono?
Hinta. Esimerkiksi TÄMÄ on 90tkm vähemmän ajettu ja lähes vastaavilla leluilla, hintakin on muutaman satasen halvempi. Tuon sinun auton pyyntihinta pitäisi alkaa ykkösellä. Jos vaikka ajatellaan ostajan näkökannalta niin dieseleillähän ajetaan kohtuu paljon, vaikka 30tkm vuoteen. Silloin vaikka 3 vuoden käytön jälkeen tuolla olisi ajettu jo "melkein" 300tkm, minkä jälkeen sen jälleenmyynti on huomattavan vaikeaa eikä hintakaan ole enää kummoinen. Kun taas 100tkm ajettu on 3 vuoden jälkeen vasta samoissa kilometreissä kuin sinun auto nyt ja hintaa voisi olettaa olevan jäljellä n. 14K€ ja myynti tuohon hintaan 190tkm mittarissa ei olekkaan temppu eikä mikään. Näissä alee 5 vuotta vanhoissa autoissa kilometrit ratkaisee paljon, kun kumminkin diesel + automaatti yhdistelmä ostetaan pääasiallisesti käyttöautoksi.
Hinta. Esimerkiksi TÄMÄ on 90tkm vähemmän ajettu ja lähes vastaavilla leluilla, hintakin on muutaman satasen halvempi. Tuon sinun auton pyyntihinta pitäisi alkaa ykkösellä. Jos vaikka ajatellaan ostajan näkökannalta niin dieseleillähän ajetaan kohtuu paljon, vaikka 30tkm vuoteen. Silloin vaikka 3 vuoden käytön jälkeen tuolla olisi ajettu jo "melkein" 300tkm, minkä jälkeen sen jälleenmyynti on huomattavan vaikeaa eikä hintakaan ole enää kummoinen. Kun taas 100tkm ajettu on 3 vuoden jälkeen vasta samoissa kilometreissä kuin sinun auto nyt ja hintaa voisi olettaa olevan jäljellä n. 14K€ ja myynti tuohon hintaan 190tkm mittarissa ei olekkaan temppu eikä mikään. Näissä alee 5 vuotta vanhoissa autoissa kilometrit ratkaisee paljon, kun kumminkin diesel + automaatti yhdistelmä ostetaan pääasiallisesti käyttöautoksi.
Toi on kyllä niin totta. Jos paljon ajaa, tuntuu vaikealta ajatukselta ostaa 200tkm ajettu auto ja vielä yli 20 tonnilla. Karu totuus, jossa olen tällä hetkellä myös itsekkin, tosin autoni arvo on lähempänä 12 tuhatta vaikka pyytää voisi enemmänkin. Tunnetustihan lähes kaikki tuijottaa sitä kilsalukemaa vaikka sehän ei mitään takaa
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
Hinta. Esimerkiksi TÄMÄ on 90tkm vähemmän ajettu ja lähes vastaavilla leluilla, hintakin on muutaman satasen halvempi. Tuon sinun auton pyyntihinta pitäisi alkaa ykkösellä. Jos vaikka ajatellaan ostajan näkökannalta niin dieseleillähän ajetaan kohtuu paljon, vaikka 30tkm vuoteen. Silloin vaikka 3 vuoden käytön jälkeen tuolla olisi ajettu jo "melkein" 300tkm, minkä jälkeen sen jälleenmyynti on huomattavan vaikeaa eikä hintakaan ole enää kummoinen. Kun taas 100tkm ajettu on 3 vuoden jälkeen vasta samoissa kilometreissä kuin sinun auto nyt ja hintaa voisi olettaa olevan jäljellä n. 14K€ ja myynti tuohon hintaan 190tkm mittarissa ei olekkaan temppu eikä mikään. Näissä alee 5 vuotta vanhoissa autoissa kilometrit ratkaisee paljon, kun kumminkin diesel + automaatti yhdistelmä ostetaan pääasiallisesti käyttöautoksi.
Joo, tuon katoinkin että just tullut myyntiin. Polkee kaikkien automaattien hinnan piloille.
Mikä lie ajatus myydä edes tuolla hintaa kun maksaahan tuollainen saksassakin noilla varusteilla 14-15 ja veroa 5000 päälle. Sitten siihen tuontikustannukset ja kai noihin hyvä olisi jotain renkaitakin ostaa ja lohkolämmitin yms laittaa.
Joo, tuon katoinkin että just tullut myyntiin. Polkee kaikkien automaattien hinnan piloille.
Mikä lie ajatus myydä edes tuolla hintaa kun maksaahan tuollainen saksassakin noilla varusteilla 14-15 ja veroa 5000 päälle. Sitten siihen tuontikustannukset ja kai noihin hyvä olisi jotain renkaitakin ostaa ja lohkolämmitin yms laittaa.
Taitaa olla parempi ajella vaan...
Kannattaa ajella itte jos ei raaski halvemmalla luopua, näin oon kelannu tuon meidän E46:den kohdallakin. Enemmän hyvää käyttöarvoa kuin rahallista niin mikäpä tässä on ajellessa varsinkin kun alustat jne on laitettu kohta uutta vastaavaan kuntoon.
Tämäkin on 70tkm vähemmän rullattu ja vielä M-Sport paketilla. Vielä kun lisätään että autoliikkeestä on huomattavasti helpompi ostaa tuon hintaluokan autoja kuin yksityiseltä, niin eipä siinä kauheasti ole tehtävissä.
Totesin kans saman e60 kohdalla, kilsoja oli silloin 250tkm niin ei mitään järkeä yrittää myydä. Käyttöarvo on huomattavasti isompi kun myyntiarvo. Ja itelläkin just laitettu uus konin alustasarja, alkp. m-sport korisarja, listat jne. Myyn sen sitten 2-3vuoden päästä kun alkaa f10 saamaan järkevään rahaan jo. Silloin on pienempi merkitys sitten onko siellä mittarissa 300tkm vai 350tkm, tuossa vaiheessa kunto sanelee jo ainakin itelle enemmän.
e60 korisia on myynnissä nyt niin älyttömästi ja suomessa aika harva ymmärtää varusteiden päälle mitään joten todella vaikeaa on yrittää saada täyteen ladatusta yksilöstä yhtään enempää kun kangaspenkkisestä suomi-autosta manuaali ilmastoinnilla ja peltivanteilla.
Mutta eihan se tarvitse kun sen yhden tosiostajan ja sen että hinta saadaan sorvattua molemmille sopivaksi. Hyvät kuvat ja myyntiteksti auttaa kummasti. Lisäksi järkeilin että 2-3 vuoden päästä kun hinta on vielä sopivasti tippunut niin alkaa ostajakunnasta löytymään myös niitä jotka arvostaa korisarjaa, parikymppisiä laatuvanteita ja ammattilaisen kalvottamia ikkunoita Ainakin enemmän kun sitä mittaria mihinkä on saatu pyöritettyä se maaginen 100tkm...
Comment