memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • culli
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2005
    • 378
    • Helsinki

Originally posted by j328 View Post
    E46 mallin myynti on jostain syystä tahmeaa. Itsellä oli vm2001 facelift E46 325 IA Touring M-Sport hyvillä varusteilla ja 151tkm mittarissa.

16900€ ei kysyntää
    16500€ muutama vaihtotarjous
    15900€ vaihtotarjouksia
    15500€ enemmän vaihtotarjouksia ja muutama soitto
    14900€ ja puhelin alkoi soimaan. Auto meni kolmessa päivässä ja ostajia olisi ollut useampi.

Jos näistä haluaa eroon päästä, niin ei auta muuta kun tiputtaa hintaa alas.
    Ei 14900€ ole mun mielestä vielä mitenkään järisyttävän halpa hinta n. 10v vanhasta "perus" autosta.

Viime aikoina aina kun olen autoa vaihtanut olisin ollut valmis ostamaan autoni Suomesta pienellä vaivalla, mutta jostain syystä hinnat ovat olleet sillä tasolla, että on ollut pakko mennä ulkomaille...
    G20 320i M-sport
    Alfa GTV 1750

Comment

• H4ck
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 659
      • Helsinki/Eesti

Mulle tuli tällänen kirje:

Hello, I just want to know if this car is still Available for sell? What is the Present condition of this car New Or Used ?How Much is your last price to sell this car?i am waiting for your soonest reply to (
      [email protected] ) Thank,williams

En nyt englantia 100% jumara, mutta kysykö hän, että onko autoni uusi vaiko käytetty?

No miltähän näyttää, jos mulla on 96vm auto myynnissä...huhu
      Varaosat, huolto ja maalaus.

-BMW käytetyt ja uudet varaosat 040 635 4450

Comment

• Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16444
        • Leppävirta

Originally posted by H4ck View Post
        Mulle tuli tällänen kirje:

Hello, I just want to know if this car is still Available for sell? What is the Present condition of this car New Or Used ?How Much is your last price to sell this car?i am waiting for your soonest reply to (
        [email protected] ) Thank,williams

En nyt englantia 100% jumara, mutta kysykö hän, että onko autoni uusi vaiko käytetty?

No miltähän näyttää, jos mulla on 96vm auto myynnissä...huhu
        Onko kunto kuin uudella vai käytetyllä... Sitä se tahtoo kysyä. Mutta vaikuttaa tismalleen niiltä huijari kysyjiltä.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E32 Diamantscwharz 750iL '94

E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• H4ck
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2008
          • 659
          • Helsinki/Eesti

Originally posted by Haju69 View Post
          Onko kunto kuin uudella vai käytetyllä... Sitä se tahtoo kysyä. Mutta vaikuttaa tismalleen niiltä huijari kysyjiltä.
          Emmä edes kehtaa vastata hänelle, kuluu vielä näppäimistökin turhaan.
          Varaosat, huolto ja maalaus.

-BMW käytetyt ja uudet varaosat 040 635 4450

Comment

• j328
            Bimmer Fanatic
            • May 2004
            • 310
            • Vantaa

Originally posted by culli View Post
            Ei 14900€ ole mun mielestä vielä mitenkään järisyttävän halpa hinta n. 10v vanhasta "perus" autosta.

Viime aikoina aina kun olen autoa vaihtanut olisin ollut valmis ostamaan autoni Suomesta pienellä vaivalla, mutta jostain syystä hinnat ovat olleet sillä tasolla, että on ollut pakko mennä ulkomaille...
            Joo, ei se vielä järisyttävän halpa ollutkaan ja itse olin ihan tyytyväinen saamaani hintaan. Pointtina oli lähinnä se, että hintaa vaan tasaisesti alas kunnes kysyntä alkaa ja ostaja löytyy.

Comment

• Matula
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2007
              • 1706

Originally posted by Arnolds View Post
              Niin no mutta seiska ei käy?
              Kasilla tarkoitettiin varmaan 800-sarjaa kun jo kerta 8-koneista myydään.

Comment

• jori
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 1014
                • Vantaa

[QUOTE=Matula;2062142]Kasilla tarkoitettiin varmaan 800-sarjaa kun jo kerta 8-koneista myydään.

Nimenomaan!
                Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

Comment

• Pikku bimmeristi
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2008
                  • 176
                  • Suur-Jämsä

On se kyllä ihmeellistä tää autokauppa, itelläkin ollu kosla tuolla nettiautossa myytävänä. Muutama soitellu, pari käyny kattoon, kättelyssä kyselty n:reilun tonnin hinta pudotusta, sitten sen jälkeen kysellään että saisko uudemmat kumit ja katsastuksen päälle, johon vastannu että hinta on tällöin tiukka jos vaihetaan uudet renkaan ja leima..mikä ei ole tietysti ongelma,leimataahan auto kun on se aika mutta ajoaikaa on vielä. Kun sanotaan hinta on tiukka niin kiinnostus loppuu. Ehkä hinta on turhan korkealla mutta en lähe pudottamaan hintaa jos ei mene niin olkoon myymättä prkle!
                  Currently no BMW VIKAKOODIN LUKUA / NOLLAUSTA..

Comment

• Brasco
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2007
                    • 221

Originally posted by culli View Post
                    Vaikee on tuohon hintaan saada vastaavaa autoa saksasta kuluineen.
                    Nuo M-sport mallit on kyllä täysin eri autoja kuin vastaavat ilman M-sportia.

Tää on ihan nykypäivää että käytetty 10 v vanha auto maksaa 15k.
                    Euron tulon myötä kaikki hinnat on menny päin helvettiä.

Comment

• Antti O
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6948
                      • N/A

Tänään on mielessä Renaultin myymisen sietämätön vaikeus.
                      Mitäs raati on mieltä ilmoituksesta?

Katsastus on voimassa syyskuuhun, auttaisikohan se yhtään myyntiä jos tuon käyttäisi lähiviikkoina leimalla? Renu on liikennekäytöstä poistettuna mutta onnistuu se leimaus silti. Mitä nyt olen hintoja seurannut niin joku on jo alkanut 4500€ tollasta myymään joten kait se on kohta hieman tarkastettava pyyntiä. Yksi tiedustelu tuosta on tullut ja oli tulossa ihan tästä Mikkelistä katsomaan mutta selvisi hetken päästä että oli ostanut toisen auton.

Comment

• GARFFi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2006
                        • 5552
                        • Kankaanpää

Originally posted by Antti O View Post

Katsastus on voimassa syyskuuhun, auttaisikohan se yhtään myyntiä jos tuon käyttäisi lähiviikkoina leimalla? Renu on liikennekäytöstä poistettuna mutta onnistuu se leimaus silti. Mitä nyt olen hintoja seurannut niin joku on jo alkanut 4500€ tollasta myymään joten kait se on kohta hieman tarkastettava pyyntiä. Yksi tiedustelu tuosta on tullut ja oli tulossa ihan tästä Mikkelistä katsomaan mutta selvisi hetken päästä että oli ostanut toisen auton.
                        Mun mielestä vaikuttaa aika hyvältä ilmolta. On se kumma jos jollekkin ranskalaisperverssille ei mene tuo patonki. 5300e vm.02 autosta ei todellakaan ole paha juurikaan vaikka emännälle kauppakassiks, toivottavasti menee kaupaks.
                        MB E220 CDI -10
                        Ex.VW T5.1 -11
                        Ex. Ford Transit Custom -14
                        Ex. VW Passat 2.0FSI -06
                        Ex. VW Golf+ -06
                        Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
                        Ex. Honda CBR900RR -96
                        Ex. E36 325i Coupé -94
                        Ex. LADA 2105 1200S -89
                        Ex. LADA 2107 1300S -87
                        Ex. E36 320i -91

Comment

• Pande
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2007
                          • 1324
                          • Helsinki

Originally posted by Brasco View Post

Ihan hyvä hinta toi 14900e oli, olis voinut mennä halvemmallakin tai olis voinut saada hitusen enemmän jos olisi sattunut osumaan juuri semmoista haluava paikalle!

Muuten toi m-sport on vähän semmoinen että perus jampat ei huomaa mitään eroa, osa auton harrastajista huomaa että "on siinä nyt erilainen puskuri" , sit kunnon bmw harrastajat arvostavat sitä tosi paljonkin.

Se on sit täysin eriasia onko ostaja valmis maksamaan siitä minkä verran enemmän varsinkin ~10v vanhassa autossa.

Sehän on kyl myös totta että maailmalla myös m-sportit maksaa selkeesti enemmän (1-3ke) kun perusmallit about samoilla varusteilla.

Mut kyl mä lähden silti taas metsästää äm sporttia
                          Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
                          330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
                          sigpic

Comment

• Brasco
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2007
                            • 221

Originally posted by Pande View Post

Se on sit täysin eriasia onko ostaja valmis maksamaan siitä minkä verran enemmän varsinkin ~10v vanhassa autossa.
                            Yleensä ei euroakaan, se on saatava nääs karvalakin hinnalla,eihän nyt erilaiset puskurit voi tuoda lisä hintaa

Comment

• Janzki
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2005
                              • 4947
                              • Lohja

Originally posted by -Tk- View Post
                              Mulla on ollut nyt 325 -91 myynnissä tammikuun lopulta ja vaikeaa tuntuu olevan.

No hinta oli aluksi ehkä liian kova, mutta nyt ei mielestäni kauhean kallis vai onko ? Kiinnostuneita ei ole liiaksi ollut, kaksi on käynyt autoa katsomassa ja niistä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Hiljattain laitoin uudet kuvat ja videotakin
                              Öh

Ota ny ihmeessä tuo video pois, ei todellakaan imartele, keulan sävyerot hyppää silmille pahemmin kuin Tuksu konsanaan. Myöskään tuo autojen / romun määrä pihassa ei varmasti ketään ainakaan lisää innosta ostamaan, tulee mieleen nyrkkipaja jossa auto on leivottu pikkurahalla ja patenteilla takaisin liikenteeseen.

Ja btw..ei se Vanos noissa vanhemmissa niin positiivinen asia ole, lisää hajoavia osia, joka tarkoittaa lisää kustannuksia..Taloudellisuudella tai voimantuotolla sitä on aivan hyödytön perustella.
                              Uudet kuvat, ja hinta 2400e tms. ja luulis menevän, satsaa kymppi myös BMW:n orkkis pöläreihin, kohenee ulkonäkö huomattavasti.
                              Originally posted by Antti O View Post

Herranjee, kyllä tuota itse henk. koht. kalliina pitäisin Ranskikset tuntuu muutenkin pitävän tosi huonosti arvoaan, ja kuitenkin Clio:lla on muilla vastaavilla merkeillä kovaa kilpailua, joten lähtisin kyllä vertailemaan hintoja KA:han jne. kotteroihin ja sen myötä hinta lienee tuonne 4000-4500e tuntumaan, eiköhän se sillä liikahda.
                              Sähköposti.
                              IG: janzki_

Comment

• culli
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2005
                                • 378
                                • Helsinki

Originally posted by Brasco View Post

Tommoseen tulee veroja alle 3000€. Itse en ainakaan maksaisi saksassa 11-12 t€ 10v vanhasta m-sportista, kun melkein samalla hinnalla alkaa saamaan jo 5v vanhoja e90 malleja.

Vertailuna: Ostin itse melkein 3 vuotta sitten 150tkm ajetun e46 320d m-sportin Saksasta hintaan 11t€.
                                G20 320i M-sport
                                Alfa GTV 1750

Comment

Working...
                                X