Originally posted by _nixu_
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eipä nyt tuota ihan ilmaiseksi viitti alkaa jakelemaan. Kyllähän auton kun auton saa myytyä kun pistää 3e hinnaksi. Mielestäni alkaa olemaan kyllä todellakin markkinahinnoissa tuo hinta mikä nyt on.Skoda Fabia 1.4 TDI sport -08
Ex: Peugeot 406 coupe 2.0i -99
Ex: Fiat Punto -02
Ex: Kawasaki versys -07
Ex: Honda CBR 600 F -03
Ex: BMW 530i e39 -02
Ex: Ford Mondeo 2.0 clx -93
Ex: Fiat barchetta -95
-
Kokeile uusia nuo kuvat, aiemminkin ehdottanut samaa. Kuvat kuitenkin on se mitä katsomalla mahdollinen ostaja autosta kiinnostuu, hinta tietenkin toisena. Nyt noista kuvista ei saa yhdestäkään hyvää kokonaiskuvaa autosta.Originally posted by Frozzu View PostEipä nyt tuota ihan ilmaiseksi viitti alkaa jakelemaan. Kyllähän auton kun auton saa myytyä kun pistää 3e hinnaksi. Mielestäni alkaa olemaan kyllä todellakin markkinahinnoissa tuo hinta mikä nyt on.M550d
Comment
-
Myyjän mielestä hinta on usein liiankin alhainen mutta karu totuus on se, että nykyään auto kuin auto pitää "antaa ilmaiseksi". Kaikki menee kaupaksi, kunhan hinta on kohdallaan. Sen takia paras vaihtoehto tuntuukin olevan se, että ajaa itse autonsa loppuun asti!Originally posted by Frozzu View PostMielestäni alkaa olemaan kyllä todellakin markkinahinnoissa tuo hinta mikä nyt on.
Jotkut ostivat tuossa muutama vuosi sitten kiihkoissaan E36 325i yli kympilläkin ja yrittävät nyt epätoivoissaan saada niistä vielä 7-8te takaisin.... ...turhaan.
-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava Win11 **180e**
Myydään: HP 15.5" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
Tää on niin totta. Itse sain vihdoin ja viimein auton myytyä kun otin sellaset persnetot, että useemman pintin saanu tuhota ja vieläkin vaivaa. No pakko oli auto saaha pois jaloista kun uusi tilavampi on pakko saada. Mitä nopeesti laskeskelin niin mittariautolla olisi ajellut samat ajot halvemmalla. No se on sitä. Onneks just kerkes sentää auton lyhentämään, että ei jääny vielä velkaakin jälelle saatana myynnin jälkeen. 2v autoa pidin.Originally posted by Raine View PostKaverilla on ollut seiska jonkin aikaa myynnissä ja vaikka on nettiauton halvin niin silti ei saa kauppaa aikaseksi. Ilmeisesti jos näistä haluaa eroon niin hinta pitää laittaa pari tonnia alle halvimman niin silloin on mahollista, että ne lähtee pihasta siedettävässä ajassa.
Comment
-
Originally posted by Frozzu View PostEipä nyt tuota ihan ilmaiseksi viitti alkaa jakelemaan. Kyllähän auton kun auton saa myytyä kun pistää 3e hinnaksi. Mielestäni alkaa olemaan kyllä todellakin markkinahinnoissa tuo hinta mikä nyt on.
Jos itse oisin vastaavaa sedania etsimässä niin kyllä tämä lähtisi heti ennemmin tähän talouteen. 400e enemmän ja on 16:9 navit ja m-sportti ja vielä liikkeessä mikä viimeistään arkajalkaisen ostajan uskalluttaa markkinoille. Tämä mielestäni ainakin tällä hetkellä estää myyntisi. Tuo kilometri erotus ei käytännössä merkkaa ostajalle mitään. Tuostakin varmaan tinkaa heti 200-300e kun käteisellä raapasee.
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3282015Last edited by Spatsi; 05-07-2010, 20:54.
Comment
-
Originally posted by Frozzu View PostEipä nyt tuota ihan ilmaiseksi viitti alkaa jakelemaan. Kyllähän auton kun auton saa myytyä kun pistää 3e hinnaksi. Mielestäni alkaa olemaan kyllä todellakin markkinahinnoissa tuo hinta mikä nyt on.
Ei varmasti ole tänä päivänä se kaikein helpoin myytävä facelift e39. Monet isoa autoa ostavat kääntää katseen uudempi korisiin ja keskivertoautoilijat tuskin ymmärtää eroa pre ja facelift mallejen hinnassa. Samaan aikaan vielä autojen käyttömaksu uudistuu ...
E39 ovat kyllä edelleen mielestäni varsin kovissa hinnoissa, koska esim. 99-02 A6 audia alkaa saamaan järkenään alle 10k€.G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
Tämä on myös sitä mitä en ymmärrä. Mitä eroa on 98-00 prefacelistissä joissa tu kone vrt. faceliftiin muuta kuin puskurit? Hinta kuitenkin nousee useamman tonnin faceliftiä harkitessa. Onko puskurit niin kalliita nykysin? Vai onko tekniikassa tapahtunut oikeasti tonnien arvoisia muutoksia? Sanomattakaan sitä, että faceliftejä huonoilla varusteilla kaupataan kovaan hintaan vrt prefacelift paremmilla. No makuasia sano musti kun muniaan nuoli mutta silti. :thinkOriginally posted by Tuoppo View PostEi varmasti ole tänä päivänä se kaikein helpoin myytävä facelift e39. Monet isoa autoa ostavat kääntää katseen uudempi korisiin ja keskivertoautoilijat tuskin ymmärtää eroa pre ja facelift mallejen hinnassa. Samaan aikaan vielä autojen käyttömaksu uudistuu ...
E39 ovat kyllä edelleen mielestäni varsin kovissa hinnoissa, koska esim. 99-02 A6 audia alkaa saamaan järkenään alle 10k€.
Comment
-
Pitäisikö niiden sitten olla samanhintaisia vai vain "vähän" kalliimpia?Originally posted by Spatsi View PostTämä on myös sitä mitä en ymmärrä. Mitä eroa on 98-00 prefacelistissä joissa tu kone vrt. faceliftiin muuta kuin puskurit? Hinta kuitenkin nousee useamman tonnin faceliftiä harkitessa. Onko puskurit niin kalliita nykysin? Vai onko tekniikassa tapahtunut oikeasti tonnien arvoisia muutoksia? Sanomattakaan sitä, että faceliftejä huonoilla varusteilla kaupataan kovaan hintaan vrt prefacelift paremmilla. No makuasia sano musti kun muniaan nuoli mutta silti. :think
Valot + puskurit taitaa olla näkyvimmät muutokset unohtamatta tietenkin pieniä muutoksia konehuoneessa (525/530). Voipi olla myös, että usein edellä mainittujen lisäksi facelifitissä on pienempi lukema mittarissa ja ikävuosia muutenkin vähemmän.
Toisaalta rupee nuo faceliftitkin olemaan jo niin vanhoja pommeja, että muutama satanen tai tonni myyntihinnassa voi olla pahimmassa tapauksessa vain pieni pala kustannuskakkua.
’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
No öö... se on facelift?Originally posted by Spatsi View PostTämä on myös sitä mitä en ymmärrä. Mitä eroa on 98-00 prefacelistissä joissa tu kone vrt. faceliftiin muuta kuin puskurit? Hinta kuitenkin nousee useamman tonnin faceliftiä harkitessa. Onko puskurit niin kalliita nykysin? Vai onko tekniikassa tapahtunut oikeasti tonnien arvoisia muutoksia? Sanomattakaan sitä, että faceliftejä huonoilla varusteilla kaupataan kovaan hintaan vrt prefacelift paremmilla. No makuasia sano musti kun muniaan nuoli mutta silti. :think
Uudet valot/puskurit/sivulistat + usein 16:9 navi (vrt. 4:3) / uudempi ratti ja järkevin moottori E39siin, eli 530i.
Jos moottoria ei oteta huomioon niin pelkästään valojen ja MK4 + 16:9 navin päivitys maksaa ainakin 1500€. Tähän vielä faceliftin ruori (ei käy sama bagi) niin ollaan reilusti yli 2000e jo.
Tietysti karvalakki facelift vrt. hyvinvarusteltu pre-face, niin ei varmaan kauaa kannata miettiä. Mutta mietin omalta näkökohdalta lähinnä, kun en muuta kun m-sporttia kuitenkaan ostaisi
2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
Näytätkö vaikka esimerkin muutamalla kuvalla millaisia pitäisi olla niin tiedän ottaa. En ole vieläkään oikein ymmärtänyt millaisia ne pitäisi olla.Originally posted by jumbo View PostKokeile uusia nuo kuvat, aiemminkin ehdottanut samaa. Kuvat kuitenkin on se mitä katsomalla mahdollinen ostaja autosta kiinnostuu, hinta tietenkin toisena. Nyt noista kuvista ei saa yhdestäkään hyvää kokonaiskuvaa autosta.Skoda Fabia 1.4 TDI sport -08
Ex: Peugeot 406 coupe 2.0i -99
Ex: Fiat Punto -02
Ex: Kawasaki versys -07
Ex: Honda CBR 600 F -03
Ex: BMW 530i e39 -02
Ex: Ford Mondeo 2.0 clx -93
Ex: Fiat barchetta -95
Comment
-
Tässä koittanut pari kuukautta myydä tuota omaa e39 530d:tä ja soittoja tullut joku alta kymmenen ja yksi on käynyt katsomassa. Onko se nyt tosiaankin niin, että Kuusankosken kilohinta on oikea markkinahinta näille vai onko ihmisiltä rahat loppu?
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3306879
Comment
-
Aina voi kokeilla tuhannen tai puolentoista alennusta? 360tkm on kuitenkin suhteessa jo melkoinen ajomatka ja auto on kuitenkin vain käyttöesine.Originally posted by Macc View PostTässä koittanut pari kuukautta myydä tuota omaa e39 530d:tä ja soittoja tullut joku alta kymmenen ja yksi on käynyt katsomassa. Onko se nyt tosiaankin niin, että Kuusankosken kilohinta on oikea markkinahinta näille vai onko ihmisiltä rahat loppu?
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3306879BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Todella paljon rullattu, ei erikoisemmin varusteita ja karmean värinen (imho). Siinä kolme syytä, joista jokainen yksinäänkin riittävät kohteen hylkäämiseen omalla kohdallani.Originally posted by Macc View PostTässä koittanut pari kuukautta myydä tuota omaa e39 530d:tä ja soittoja tullut joku alta kymmenen ja yksi on käynyt katsomassa. Onko se nyt tosiaankin niin, että Kuusankosken kilohinta on oikea markkinahinta näille vai onko ihmisiltä rahat loppu?
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3306879
Polkuhintaan menee ihan varmasti. Aina joku kuitenkin etsii isoa diesel bemaria vetoautoksi (koukku + manuaali) halvalla. Tuohan on just passeli laitos esim. hevonkärrin vetäjäksi.
Comment
-
Tällaista nyt tuli mieleen...:think :Originally posted by Macc View PostTässä koittanut pari kuukautta myydä tuota omaa e39 530d:tä ja soittoja tullut joku alta kymmenen ja yksi on käynyt katsomassa. Onko se nyt tosiaankin niin, että Kuusankosken kilohinta on oikea markkinahinta näille vai onko ihmisiltä rahat loppu?
http://www.nettiauto.com/bmw/530/3306879
-Koittaisin ensitöiksi painaa sisäpuolelta nuo kaksi pelleissä olevaa lommoa vähän suoremmiksi, tämän jälkeen suojata hyvin paikat joista maali on lähtenyt ja ko. kohtiin auton väriin sävytetyllä paukkupullolla väri päälle. Ei pistäisi niin silmään ja lähikuvat niistä voisi jättää pois. Aina tämän verran käytetyssä jotain on, puhelimessa toki mainita kun joku soittaa ja kyselee...
-Tämän jälkeen liutinpesuaineet ympäri auton ja kunnon pesu+vahaus, ja harmaantuneet listat esim. Glymin Bumpercarella takas mustaksi.
-Sitten lopuksi etsit paikan järven rannasta ja näpsit nurmikolla ilta-auringossa viimeisenpäälle kuvat ja rohkeasti vai kuskinpenkistäkin!
Ps.Hintaa en ainakaan tiputtaisi enää yhtään jos auto muuten käy ja kukkuu, pelaa hyvin ja istuu ajolleen.530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
No en kyllä viitsisi ruveta itse turaamaan noita klommoja, menee vielä hirveämmän näköiseksi kuitenkin.Originally posted by Gonzalez View PostTällaista nyt tuli mieleen...:think :
-Koittaisin ensitöiksi painaa sisäpuolelta nuo kaksi pelleissä olevaa lommoa vähän suoremmiksi, tämän jälkeen suojata hyvin paikat joista maali on lähtenyt ja ko. kohtiin auton väriin sävytetyllä paukkupullolla väri päälle. Ei pistäisi niin silmään ja lähikuvat niistä voisi jättää pois. Aina tämän verran käytetyssä jotain on, puhelimessa toki mainita kun joku soittaa ja kyselee...
-Tämän jälkeen liutinpesuaineet ympäri auton ja kunnon pesu+vahaus, ja harmaantuneet listat esim. Glymin Bumpercarella takas mustaksi.
-Sitten lopuksi etsit paikan järven rannasta ja näpsit nurmikolla ilta-auringossa viimeisenpäälle kuvat ja rohkeasti vai kuskinpenkistäkin!
Ps.Hintaa en ainakaan tiputtaisi enää yhtään jos auto muuten käy ja kukkuu, pelaa hyvin ja istuu ajolleen.
Ja jos jättää kuvat pois, niin siitähän se riemu vasta alkaakin, kun joku tulee paikan päälle katsomaan ja huomaa ne.
Ei tuosta mitään M-Sporttia saa, vaikka kuinka hinkkaisi ja maisemakuvia ottelisi.
Kai se pitää laittaa huutonettiin myyntiin ilman lähtöhintaa ja hintavarausta jos eroon haluaa päästä..
Comment
Comment