memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Scyber
    Bimmer Fanatic
    • May 2006
    • 686
    • Hyvinkää

    Originally posted by peto2 View Post
    minun ymmärtääkseni tuo T tarkoittaa ainoastaan että auto osaa jarruttaa sutivaa pyörään eli matkii kitkalukkoa jarrulla :think
    Hmm. Pitää toki paikkaansa, pelkkä asc vähentää moottorin tehoja kaasuläppää sulkemalla ja +T jarruttaa sutivaa rengasta. En tiedä sit jarruttaako eturenkaillakin et yrittäis kääntää enemmän mihin onkaan menossa.

    Jos joku löytää artikkelin tuosta asiasta niin voi laittaa, ei jaksaisi mutuilla. Ei se välttämättä varsinainen "ajonvakautus" ole (kuten esp jne.), mutta kyllä ajaessa minusta tuntuu siltä että auto kääntyykin paremmin.

    Mutta en usko että ko. asia nyt on niin tärkeä.
    Napalmi Tietotekniikka Oy - Tietokonehuolto ja kauppa Hyvinkäällä
    www.napalmi.com

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8282
      • Järvikylä (Nakkila)

      Originally posted by Scyber View Post
      Hmm. Pitää toki paikkaansa, pelkkä asc vähentää moottorin tehoja kaasuläppää sulkemalla ja +T jarruttaa sutivaa rengasta. En tiedä sit jarruttaako eturenkaillakin et yrittäis kääntää enemmän mihin onkaan menossa.

      Jos joku löytää artikkelin tuosta asiasta niin voi laittaa, ei jaksaisi mutuilla. Ei se välttämättä varsinainen "ajonvakautus" ole (kuten esp jne.), mutta kyllä ajaessa minusta tuntuu siltä että auto kääntyykin paremmin.

      Mutta en usko että ko. asia nyt on niin tärkeä.
      ei jarruta eturenkailla kun ASC+T ei ole ajonvakautus, vasta DSC jarruttelee etupyörilläkin.
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Scyber
        Bimmer Fanatic
        • May 2006
        • 686
        • Hyvinkää

        Originally posted by peto2 View Post
        ei jarruta eturenkailla kun ASC+T ei ole ajonvakautus, vasta DSC jarruttelee etupyörilläkin.
        Jeps, löysin artikkelinki tohon liittyen http://www.318ti.org/notebook/asc/index.html

        Otan sen pois, muita kehitysehdotuksia??
        Napalmi Tietotekniikka Oy - Tietokonehuolto ja kauppa Hyvinkäällä
        www.napalmi.com

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8282
          • Järvikylä (Nakkila)

          Originally posted by Scyber View Post
          Jeps, löysin artikkelinki tohon liittyen http://www.318ti.org/notebook/asc/index.html

          Otan sen pois, muita kehitysehdotuksia??
          http://www.nettiauto.com/bmw/325/3456995
          korjaa ilmastointi.. on tälläisen kesän jälkeen vielä useammalle kynnyskysymys tuo toimiva ilmastointi
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Petteri75
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 2571
            • Kirkkonummi

            Originally posted by EPDM View Post
            On kyllä viimeinen kerta kun ostin Alpina vaikka loistava "merkki" onkin.

            Kovasti kyllä kiinostaa porukkaa kun on keskimäärin yli 200 käviöitä päivässä. Mutta ei kukaan uskalla tarttua kiini..



            Menee sitten vaihtoon audi s6 (c5) lähipäivinä...
            Ei ole kalliita autoja, on vain köyhiä ostajia. Itsekin lähestyvän syntymäpäivän kunniaksi laskeskelin, että tänä vuonna tuli 27tkm tuolla 740iA:lla, joka vie min 10l/100km. Diesel olisi varmasti ihan kiva, varsinkin tuollainen diesel, jos se vain maksaisi puolet vähemmän. Ja tuo 740iA menisi välissä.

            Toivoa on, kun ajomäärää on vain 105tkm. Onnea myyntiin, ota vielä hyvä moottorikuva Nettiauto-galleriaan. Muuta ei juuri nyt keksinyt.
            BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

            Comment

            • tuumas
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2007
              • 2564
              • Lapland, Finland

              Originally posted by EPDM View Post
              On kyllä viimeinen kerta kun ostin Alpina vaikka loistava "merkki" onkin.

              Kovasti kyllä kiinostaa porukkaa kun on keskimäärin yli 200 käviöitä päivässä. Mutta ei kukaan uskalla tarttua kiini..



              Menee sitten vaihtoon audi s6 (c5) lähipäivinä...
              Hieno auto ja voisin jopa kuvitella ostavani tuon muuten MUTTA: ainoastaan alkup. alpina lippa sekä ratti paikallaan. hohhoi, skippaan kyllä heti jokasen alpinan jossa ei orkkis hilut ole paikallaan. ja ei, ei kiinnosta alkaa ite "kaupanpäälle" värkkäämään orkkis hiluja paikalleen. Myy vaikka nuo normi bmw ratit ja puskurit erikseen ja nettoat niillä?

              Comment

              • Janzki
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2005
                • 4947
                • Lohja

                Originally posted by tuumas View Post
                Hieno auto ja voisin jopa kuvitella ostavani tuon muuten MUTTA: ainoastaan alkup. alpina lippa sekä ratti paikallaan. hohhoi, skippaan kyllä heti jokasen alpinan jossa ei orkkis hilut ole paikallaan. ja ei, ei kiinnosta alkaa ite "kaupanpäälle" värkkäämään orkkis hiluja paikalleen. Myy vaikka nuo normi bmw ratit ja puskurit erikseen ja nettoat niillä?
                Ja lisätään tähän, eikös tuo ko. alpina ollut vielä nimenomaan Saksan halvimpia moisia..?
                Sähköposti.
                IG: janzki_

                Comment

                • ka00z
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2006
                  • 1805
                  • Varsinais-Suomi

                  Originally posted by Janzki View Post
                  Ja lisätään tähän, eikös tuo ko. alpina ollut vielä nimenomaan Saksan halvimpia moisia..?
                  Millä tapaa tuo edellinen ostohinta liittyy mahdollisesti tuleviin kauppoihin? Pitäisikö myyjän antaa extra-alennusta kun itse muka sai autonsa halvemmalla?
                  :think
                  W124 voll, markalla pidemmälle

                  Comment

                  • Janzki
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2005
                    • 4947
                    • Lohja

                    Originally posted by ka00z View Post
                    Millä tapaa tuo edellinen ostohinta liittyy mahdollisesti tuleviin kauppoihin? Pitäisikö myyjän antaa extra-alennusta kun itse muka sai autonsa halvemmalla?
                    :think
                    Juuri näin, ymmärsit aivan oikein !

                    Kyllähän sen nyt jokainen tietää mitä varsinkin Saksan tai Viron halvimmat autot on "miehiään". Enkä tosiaan pätkääkään ihmettele että ko. yksilöstä puuttuu alkup osia.
                    Pointti lähinnä oli että kitistään kun Alpina ei mene kaupaksi, niin olisi nyt herranjee edes siinä kunnossa että sitä Alpinaksi kehtaa kutsua.
                    Sähköposti.
                    IG: janzki_

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17575
                      • Turku

                      Originally posted by tuumas View Post
                      ainoastaan alkup. alpina lippa sekä ratti paikallaan.
                      On siinä ALPINA-kynnyslistat paikallaan.
                      Näillä mennään:
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • EPDM
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2005
                        • 4624
                        • Lahti.

                        Originally posted by Janzki View Post
                        Juuri näin, ymmärsit aivan oikein !

                        Kyllähän sen nyt jokainen tietää mitä varsinkin Saksan tai Viron halvimmat autot on "miehiään". Enkä tosiaan pätkääkään ihmettele että ko. yksilöstä puuttuu alkup osia.
                        Pointti lähinnä oli että kitistään kun Alpina ei mene kaupaksi, niin olisi nyt herranjee edes siinä kunnossa että sitä Alpinaksi kehtaa kutsua.
                        Voi jeezus. Tuliko hyvä mieli?

                        Alkuperäinen ratti on tallella (kuten kuvissakin on) sekä puskuri autotallissa. Nekö tekee Alpinasta Alpina? Entäs moottori, alusta, pakoputkisto?..Mielestäni ne ovat huomattavasti tärkeämpi ominaisuudet autossa vrt joku fucking puskuri. Smg m3 ratin vivut ovat huomattavasti helpompi käyttää kun alpinan alkuperäiset painikkeet ratin kehän takana...mutta turhaa kertoa sellaista kun sehän on varmasti siltikin vaan tuning tai tjs..
                        Viviendo en Lahiti
                        BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                        Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                        Vw Corrado vr6

                        Comment

                        • zener
                          Moderator
                          • Oct 2004
                          • 14578
                          • Oulu

                          Originally posted by EPDM View Post
                          Alkuperäinen ratti on tallella (kuten kuvissakin on) sekä puskuri autotallissa. Nekö tekee Alpinasta Alpina? Entäs moottori, alusta, pakoputkisto?..Mielestäni ne ovat huomattavasti tärkeämpi ominaisuudet autossa vrt joku fucking puskuri. Smg m3 ratin vivut ovat huomattavasti helpompi käyttää kun alpinan alkuperäiset painikkeet ratin kehän takana...mutta turhaa kertoa sellaista kun sehän on varmasti siltikin vaan tuning tai tjs..
                          Kyllä minun mielestä Janzki puhuu ihan asiaa. Kyllä ALPINA:n täytyy olla orggis, kyllähän tollanen rattien ja puskurien vaihto tuohon on "tuning", vaikka ne onki alkuperäisosia käyttäen tehty.

                          Tosin tämä nyt on vain minun henkilökohtainen mielipide. Eikä näistä kommenteista kyllä saa nokkiinsa ottaa, kerta ilmoitusta käsketaan kommentoimaan.
                          E65 730dA '04 klick
                          F10 520dA '11 klick
                          E34 520iA (2.8l) '91 klick

                          Instagram


                          "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                          Comment

                          • Janzki
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2005
                            • 4947
                            • Lohja

                            Originally posted by EPDM View Post
                            Voi jeezus. Tuliko hyvä mieli?

                            Alkuperäinen ratti on tallella (kuten kuvissakin on) sekä puskuri autotallissa. Nekö tekee Alpinasta Alpina? Entäs moottori, alusta, pakoputkisto?..Mielestäni ne ovat huomattavasti tärkeämpi ominaisuudet autossa vrt joku fucking puskuri. Smg m3 ratin vivut ovat huomattavasti helpompi käyttää kun alpinan alkuperäiset painikkeet ratin kehän takana...mutta turhaa kertoa sellaista kun sehän on varmasti siltikin vaan tuning tai tjs..
                            Öh..Eipä kyllä meikäläisen oloa teikäläisen autojen myynnit mihinkään suuntaan hetkauta.
                            Taisi osua arkaan paikkaan kommentti.

                            Niin no, tuskin niitä osia on siitä syyttä suotta pois purettu, ja tätä autojen vertailua en oikein ymmärrä..Aivan sama kun vertaa suoraan BMW:tä ja Ladaa, on se BMW paljon parempi ajaa !
                            Puhutaan kuitenkin Suomesta, joka on varsin pieni maa, sekä piirit pienet..Tuostakin ko "yksilöstä" kuullut yhtä sun toista, mutta enpähän moisia repostele, kaatukoon omaan nilkkaasi sitten kun joku tuon miinan joskus pois ostaa.

                            Edit: Taisi tosiaan arkaan osua, alkoi privaa tulemaan. Ei kannata pyytää ilmoitusta kommentoimaan jne. jos ei kestä vastauksia.
                            Last edited by Janzki; 03-09-2010, 23:09.
                            Sähköposti.
                            IG: janzki_

                            Comment

                            • EPDM
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2005
                              • 4624
                              • Lahti.

                              Originally posted by Janzki View Post
                              Öh..Eipä kyllä meikäläisen oloa teikäläisen autojen myynnit mihinkään suuntaan hetkauta.
                              Taisi osua arkaan paikkaan kommentti.

                              Edit: Taisi tosiaan arkaan osua, alkoi privaa tulemaan. Ei kannata pyytää ilmoitusta kommentoimaan jne. jos ei kestä vastauksia.
                              Missä minä varsinaisesti pyysin kommenttia? Ilmoitin että onpa vaikea myydä harvinainen merkki kuin Alpina kun se ei ole kovin hyvin tunnettu merkki yleisöllä.
                              Toki saa kommentoida, mutta en toisiaankaan tykkää kun autoni luokitellaan miinaksi jos ei ole nähnyt koko autoa. Omasta mielestä olen aina myynnyt autoni paremmassa kunnossa kun olen niita alunperin saannut. Jonkunlaista projektia on aina kiva olla.
                              Saat toki olla rauhassa ettei voittoa auton myynissä ole muistaakseni koskaan tehnyt, eikä tarvitsekkaa, mutta toki saahan yrittää minimoida menoja jos on valmis nähdä jonkun verran vaivaakin asian suhteessa? Se on monella tääläkin ns. harrastus ja osasyy miksi kirjoitellaan tässä yhteisössä. Sinulle se taitaa olla sitä enemmänkin joten en ymmärä miksi halvekset asian..

                              No mutta, tämä on tätä nettimailmaa kommenttia saa heittää onko perusteita tai ei, toki tulihan selvää mistä puusta olet veistetty. Asia on nyt loppuunkäsitelty...niin ja anteeksi suomenkielen puutteestani.
                              Viviendo en Lahiti
                              BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                              Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                              Vw Corrado vr6

                              Comment

                              • Juipe
                                Bimmer Rookie
                                • Jan 2009
                                • 125
                                • Vimpeli

                                Originally posted by Juipe View Post
                                Mikähän tässä mun E39 kaihertaa kun ei mene sitten millään??



                                Hinta on mielestäni kohdallaan eikä ole hämärää taustoissa. Peräti yksi soittaja oli joka kyseli kaikenmaailman; sähköposti tuli parin päivän päästä että ei riitä rahat
                                Tänään meni

                                Otin ilmon pois, odotin 3 päivää, laitoin uudestaan mutta 1000eur lisää hintaa ja eka soittaja haki, ja oli tyytyväinen kun sai tingittyä tonnin

                                Ei ikinä enää e39 pihaan, oli niin tuskainen myydä. Tai sitten pitää olla facelift.

                                Comment

                                Working...
                                X