Originally posted by Juhis
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
-
-
Originally posted by JutiM5 View PostEli pitäs maksaa 3k enemmän pelkästä musteesta paperilla jossa lukee 337 M SPORTS PACKAGE? voihan ton toki itekki lisätä listaantajuaisko uus omistaja sitä välttämättä ennenkuin varuste lista menisi hukkaan ja tilais uuden:think
Jos aito ja jälkiasennettu on abaut samanhintaisia ja kuntoisia niin otan sen aidon. Helpompi sitten myydessä
Mutta en automaattisesti maksa siitä aidosta +3ke jälkiasennettuun verrattunaE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostBuhuu. Toki paketin sisältö on kaikille tiedossa, mutta tuon listan pitäisi viimeistään avata jokaiselle millaisesta puhalluksesta on kyse. Mitään korvaamatonta sellaista, jota ei listalta tai listan ulkopuolelta muutenkin saisi, M-paketti ei sisällä. Minusta keskustelu taas on liikaa sillä linjalla, että joku kuvittelee melko yleisen perus varustepaketin tuovan autolle lisäarvoa niin, kuin kyseessä olisi joku individuaalioptiona tilattu oranssi kattoverhoilu kera kokonahkaisen austraalialaisen alligaattorisisustan.
Avaan Juhiksen listaamat M-sport paketin tavarat rahallisen arvon näkökulmasta alla (koskee ainakin E39:ä allaolevilta osin):
- M-alusta (jouset, iskarit, vakajat, mahdollisesti esim. puslat/tukivarret) => n. 400-600 eur + asennus + suuntaus
- M-korisarja (etu- ja takapuskurin, sivuhelmat, mahdollisesti esim. takaspoileri) => tiskiltä n. 1200 eur + asennus
- M-ratti, joissakin malleissa myös M-Sport vaihdekepin nuppi => käytettyinä uusimmanmalliset n. 300-400 eur, tiskiltä noin 1000 eur.
- M-kynnyslistat => n. 200-300 eur sarja
- M-vasemman jalan lepuutustuki => n .60-100 eur
- M-Sport vanteet => 400-600 eur käytettyinä, riippuen mallista
- Shadow line listat, joissakin mallisarjoissa myös erilaiset kylkilistat => n. 200-1000 eur (high gloss listat erittäin tyyriitä tiskillä) sarja.
- Tumma kattoverhoilu => n. 100 eur +
- Usein sporttipenkit tai muuten paremmat istuimet => käytettyjä sport-sisustoja saa riippuen materiaalista ja sähköllisyydestä n. 400 - 1500 eur
Tuosta jos alkaa miettimään, mitä maksaa pappa-mallisen auton konvertointi aidoksi M-sportiksi, niin loppusummasta tulee yllättävän kirpaiseva. Tottakai voi sanoa, että "no kuka helvetti nyt maksais jostain high gloss ikkunalistoista tonnia". Ei varmaan kukaan, mutta jos ne haluaa autoonsa, niin turha etsiä käytettyinä semmosia järkihintaan. Monet noista on arvokysymyksiä, mutta jos aikuisten oikeasti mietitään niitä kohtia, joilla on merkitystä ja jotka ainakin itselleni E39:ä ostaessa on olleet kovinkin tärkeitä, niin ne on nämä asiat:
- M-ratti napeilla (n. 300e)
- M-vanteet (n. 400e)
- Sporttipenkit sähköllä (n. 1000e)
- M-korisarja (n. 1500e)
- M-alusta (n. 500e)
Jos mietin noiden jälkiasentamista perus E39:iin, niin kustannusarvio on summa noista eli n. 3700 euroa.
Jos sitten mietitään, mikä voi käytetyssä autossa olla esim viimeisimmän mallivuoden E39:n M ja tavisauton hintaero, niin mielestäni todellisessa kauppahinnassa noin 3000 euroa on täysin passeli preemio. Sillä saa noiden mainitsemieni asioiden lisäksi myös muut hilppeet, joita pakettiin kuuluu sekä tiedon, että ajaa BMW M-Sport autolla, joka ainakin itselleni merkitsee jotain. Tykkään siitä tiedosta, että autossa on tehtaalla kasattu aito, täydellinen M-paketti. Vähän sama asia kuin farkkujen ostossa. Kyllä ne halpa-hallin Warrickitkin ajaa asiansa ja on taatusti halvemmat kuin jotkut merkkifarkut. Mutta laadukkaat farkut tuntuu kivalta jalassa, ja ne näyttää paremmalta. Niistä tulee parempi fiilis kuin Warrickeista, monestakin syystä.
Kukaan ei pakota ketään ostamaan tai maksamaan lisähintaa M-paketillisista autoista. Nehän on aikanaan autoliikkeestäkin tilannut semmonen henkilö, joka on todennut haluavansa sen, mitä paketti tarjoaa, ja maksanut messevän lisähinnan siitä hyvästä. Aivan sama asia se on käytetyssä. Jos autossa on M-paketti, se nyt vaan on arvokkaampi ja kiinnostavampi kuin pappamalli.
Eikä tämä tarkoita sitä, että lintta M voittaa huippu pappamallin aina vain M-paketin takia. Se on kokonaan toinen juttu. Itse puhun nyt vertailukelpoisista autoista, niiden hinnoista ja niiden arvostuksesta. Enkä tarkoita M-paketilla sporttipenkkejä ja rattia vaan koko pakettia.
TeroLast edited by teropa; 14-11-2010, 13:33.E60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostMinusta keskustelu taas on liikaa sillä linjalla, että joku kuvittelee melko yleisen perus varustepaketin tuovan autolle lisäarvoa
Totta kai monelle "ihan tavallinenkin" BMW kelpaa ilman mitään M-Sport juttuja. Mutta turha sellaisten autojen omistajien on väittää, etteikö olisi olemassa monta sellaista autonostajaa, jolle tuo M-varustelu ei toisi selvää lisäarvoa. Ihan tarpeetonta vinkua, että M-Sportit on liian kalliita, jos omat rahkeet ei riitä sellaisten ostamiseen tai ei muuten näe tarpeelliseksi maksaa sellaisista yksilöistä pyydettyä lisähintaa.
Aidolle tehtaan M-Sport paketilla oleva auto on eri hintainen sekä uutena että käytettynä. Ja näin pitää myös ollakin.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Eipä tuossa mitään järkeä ole jälkeenpäin m-sportiksi rakentaa. Menee puhtaasti harrastamisen puolelle. Eli jos ostovaiheessa on valinnanvaraa ottaa se aito m-sport vaikka se olisi 2-3ke kalliimpi kuin pappa versio niin tulee se paljon halvemmaksi kun papan päivittäminen pelkästään ulkoisesti m-sportiksi.
Usein vain on se tilanne että ostajalla on vaihtoauto joka ei taas käykkään juuri siihen haluamaansa m-sporttiin vaihdossa ja monesti sitten tyydytään siihen pappa versioon. Itsellä rajoittava tekijä oli varustelu, tuota haluamaani autoa ei olisi saanut orkkis m-sporttina käsittääkseni muuten kuin faceliftinä? Eli aktiiviohjaus&DD +m-sport ovat käsittääkseni mahdollisia vasta facelift e60 mallissa?
Niin ja seuraavaa autoa ostettaessa (joskus vuonna 2020?) maksan kyllä vaikka 5-7ke enemmän että saan jo valmiiksi mieluisan auton (eli aito m-sport varustelu, ehkä miedosti laskettu ja muutenkin laitettu auto merkkivanteilla ja tietysti hyvillä varusteilla muutenkin). Olen joskus hieman laskenut paljonko tuli jälkeenpäin m-sport ulkopaketin päivitys listoineen kaikkineen maksamaan sekä alusta ja vannepäivitys ja tullut siihen lopputulokseen että lopetan joko laskemisen tai sitten rakentelunLast edited by joko; 14-11-2010, 13:44.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostTotta kai monelle "ihan tavallinenkin" BMW kelpaa ilman mitään M-Sport juttuja. Mutta turha sellaisten autojen omistajien on väittää, etteikö olisi olemassa monta sellaista autonostajaa, jolle tuo M-varustelu ei toisi selvää lisäarvoa. Ihan tarpeetonta vinkua, että M-Sportit on liian kalliita, jos omat rahkeet ei riitä sellaisten ostamiseen tai ei muuten näe tarpeelliseksi maksaa sellaisista yksilöistä pyydettyä lisähintaa.
Aidolle tehtaan M-Sport paketilla oleva auto on eri hintainen sekä uutena että käytettynä. Ja näin pitää myös ollakin.
Kyse on siitä, että autossa voi olla käytännössä katsoen samat varusteet ja paljon enemmän, kuin M-paketillisessa myös ilman, että sitä M-pakettia on tehtaalta ruksattu. Auto on aina kokonaisuus. Mekin myimme juuri syksyllä lähestulkoon vetokoukkua vaille kaikilla vakiolistan herkuilla olevan E39 540 touringin, M-paketti tietysti puuttui, mutta sporttialusta, sporttiratti, sporttinahat muistilla ja individuaalina tilattu musta kattoverhoilukin löytyivät siitä huolimatta. Kyseessä ei ollut "aito M-sport", mutta kokonaisuutena auto oli ja on paremmin varusteltu kuin 90% kaikista "aidoista 540 M-sporteista", myös ilman M-sport lisää pyyntihinnassa. Se kokonaisuus ratkaisee, eivät pelkät puskurit ja yksi rivi varustelistassa.
Hyvin varusteltu auto on aina arvokkaampi, mutta kuten kaikki tiedämme, miljoona kärpästä ovat aina oikeassa ja harvinaislaatuisetkaan varusteoptiot harvoin korreloivat siinä määrin realistiseen jälleenmyyntihintaan, kuin olisi suotavaa. Minua tässä hiertää se, että sen "aidon M-sportin" ympärille hypetetään jotain maagista sädekehää ja sitten itketään kun ihmiset eivät ole valmiita maksamaan tuhansia lisähintaa, verrokista riippuen, jopa lähes pelkästä ilmasta.
Mielelläni pitäisin tämän myös ihan asialinjalla ottamatta kantaa siihen mihin kenelläkin on varaa ja mihin ei. Äitis oli...Last edited by r.w.; 14-11-2010, 15:22.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostNyt ei olekaan kyse siitä, että tyytyisi varusteettomaan paskaan tai siitä, että pitäisi järkevänä kaikkien varusteiden retrofittausta siihen varusteettomaan paskaan.
Kyse on siitä, että autossa voi olla käytännössä katsoen samat varusteet ja paljon enemmän, kuin M-paketillisessa myös ilman, että sitä M-pakettia on tehtaalta ruksattu. Auto on aina kokonaisuus. Mekin myimme juuri syksyllä lähestulkoon vetokoukkua vaille kaikilla vakiolistan herkuilla olevan E39 540 touringin, M-paketti tietysti puuttui, mutta sporttialusta, sporttiratti, sporttinahat muistilla ja individuaalina tilattu musta kattoverhoilukin löytyivät siitä huolimatta. Kyseessä ei ollut "aito M-sport", mutta kokonaisuutena auto oli ja on paremmin varusteltu kuin 90% kaikista "aidoista 540 M-sporteista", myös ilman M-sport lisää pyyntihinnassa. Se kokonaisuus ratkaisee, eivät pelkät puskurit ja yksi rivi varustelistassa.
Hyvin varusteltu auto on aina arvokkaampi, mutta kuten kaikki tiedämmin, miljoona kärpästä ovat aina oikeassa ja harvinaislaatuisetkaan varusteoptiot harvoin korreloivat siinä määrin realistiseen jälleenmyyntihintaan, kuin olisi suotavaa. Minua tässä hiertää se, että sen "aidon M-sportin" ympärille hypetetään jotain maagista sädekehää ja sitten itketään kun ihmiset eivät ole valmiita maksamaan tuhansia lisähintaa, verrokista riippuen, jopa lähes pelkästä ilmasta.
Mielelläni pitäisin tämän myös ihan asialinjalla ottamatta kantaa siihen mihin kenelläkin on varaa ja mihin ei. Äitis oli...
turha siitä on kovin paljoa lisähintaa maksaa että voi itselleen hehkuttaa että on aito M-sport, varsinkaan kun sen tunnistaa aidoksi 1% ihmisistä.. varusteet sen valinnan määrittää jos sattuu kriteereilläni löytymään M-Sport look ja aito niin ihan samalla viivalla ovat, hiukan pappamallia houkuttelevampina. kokonaisuus ratkaiseeF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
r.w. ottaa tuon varustelun tähän nyt verrokiksi. Itselläni on ollut monta M-sport autoa, joista yhtä lukuunottamatta kaikissa on ollut todella raskas varustelu. En kuitenkaan ylenkatso sitä yhtäkään, vähemmän varusteltua ex M-Sport autoani sen vuoksi, että siinä ei ollut montaakaan sellaista varustetta, joita nykyisin pidän must-havena. Jos ette halua nähdä M-Sportia erottelevana tekijänä tavisten ja M-Sportien välillä, niin voitte ajatella sitä M-Sport pakettia siinä tapauksessa niinkuin yhtenä varusteena varustelistalla. On ihmisiä, jotka haluavat ehdottomasti, että autossa on esim. lasikattoluukku. Sitten on niitä, joille vetokoukku on must, ja niitä, jotka eivät osta ellei autossa ole OEM navigaattoria. M-Sport (vaikka onkin usean varusteen kokonaisuus) voidaan ajatella yhtenä varusteena: on ihmisiä, jotka eivät halua ostaa, ellei M-Sport varustetta ole autossa (pakettia). Ja aivan kuten muidenkin varusteiden kohdalla, riippuen siitä minkä verran ostaja sitä itselle tärkeää varustetta hamuaa, niin on hän myös sellaisesta valmis maksamaan hiukan enemmän, jos verrokkina on muuten hieno auto, mutta jossa ko. varuste uupuu.
Näin päästään siis varsin kivuttomasti siihen johtopäätökseen, että M-Sport on itseasiassa "vain varuste", jolleka ostaja joko antaa lisäarvoa tai ei. En oikein ymmärrä, miksi siitä pitää täällä tehdä jollain tavalla täysin olematon asia itsessään, vai mikäs tämä "puhallus" nyt oikein olikaan. Eihän se nyt olematon asia voi mitenkään olla, sisältäen usean avainvarusteen osalta aivan erinäköistä, tuntuista ja arvoista palikkaa verrattuna esim. auton vakiopalikoihin. Vertailun vuoksi, Suomen BMW:llä, mallivuoden 2002 E39:iin M-Sport paketti on maksanut 6530-7300 EUR, mallista riippuen. Kun otetaan rahan arvon muutokset huomioon, paketin hinta nykyrahassa olisi 7200-8100 euroa. Samalla rahalla saa nykyisin koko auton!
Juhiksen kommentti liittyen varattomuuteen ostaa M-Sportillinen on sillä tavalla kyllä osuva, että aika usein ihmiset vaan tekee sitä, että ne maalaa turhaksi ja yliarvostetuiksi sellaisia juttuja, joihin niillä itsellä ei ole ollut tai nyt just ole varaa. Se on ihmisluonto semmonen. Voihan se olla niin, että jollain on ollut varaa hyvinvarusteltuun tavisautoon (jossa erittäin raskas varustelu), mutta johon M-sportpaketin lisääminen olisi mennyt budjetin yli. Itselläni on ainakin monesti uudempia Bemareita katsellessa Saksasta käynyt niin, että on ollut huomaavinaan, että "eipä nämä nyt niin paljon maksakaan", mutta sitten kun samaan varusteluun on etsinyt sen M-Sportillisen niin onkin tullut sitten tonnitolkulla lisähintaa, ja joutunut toteamaan ettei perse kestä. Kyllä ne vaan on kalliimpia kuin tavisautot, ei siitä mihinkään pääse.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Ainahan se on kyse rahasta. Köyhä haluaisi, että myös M-sportti olisi halvalla tarjolla. Rikas voi ajatella, että turha siitä on lisähintaa maksaa, kun voin käyttää se 4000€:n rahan johonkin muuhun kivaan.
Ja näistä pyyntihinnoista, kun ei mee millään kaupaksi. Jos et tee (lähes) työkseen autokauppaa, niin tuskin jäät voitolle. Itsekin joskus elin sitä unelmaa, että kun pidän autoa 4 vuotta ja sitten se on oma, niin pitäähän siitä saada lähes sama kun mitä maksoin, varsinkin jos ei ole tullut paljon kilsoja. NOT. Auto vanhenee, niin myös sen arvo.
Tuolla toisella palstalla joku möi -08 320d:n alle kolmeen kymppiin 50tkm lasissa. Uusi maksoi varusteineen n. 50k€. Elämä on. Veikkaisin, että kannattaa ostaa n. 1-2 vuotias auto, pitää sitä max kaksi vuotta kilometrien jäädessä myydessä alle sataan tuhanteen kilometriin, niin on halvinta pitää autoa.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by teropa View Postr.w. ottaa tuon varustelun tähän nyt verrokiksi. Itselläni on ollut monta M-sport autoa, joista yhtä lukuunottamatta kaikissa on ollut todella raskas varustelu. En kuitenkaan ylenkatso sitä yhtäkään, vähemmän varusteltua ex M-Sport autoani sen vuoksi, että siinä ei ollut montaakaan sellaista varustetta, joita nykyisin pidän must-havena. Jos ette halua nähdä M-Sportia erottelevana tekijänä tavisten ja M-Sportien välillä, niin voitte ajatella sitä M-Sport pakettia siinä tapauksessa niinkuin yhtenä varusteena varustelistalla. On ihmisiä, jotka haluavat ehdottomasti, että autossa on esim. lasikattoluukku. Sitten on niitä, joille vetokoukku on must, ja niitä, jotka eivät osta ellei autossa ole OEM navigaattoria. M-Sport (vaikka onkin usean varusteen kokonaisuus) voidaan ajatella yhtenä varusteena: on ihmisiä, jotka eivät halua ostaa, ellei M-Sport varustetta ole autossa (pakettia). Ja aivan kuten muidenkin varusteiden kohdalla, riippuen siitä minkä verran ostaja sitä itselle tärkeää varustetta hamuaa, niin on hän myös sellaisesta valmis maksamaan hiukan enemmän, jos verrokkina on muuten hieno auto, mutta jossa ko. varuste uupuu.
Olisiko kuitenkin niin, Juhiksen metafooraa käyttäen, että useimmiten pyritäänkin vaan pohjimmiltaan myymään 5e halpahallihajustetta 40e parfyyminä? Jatkuvasti on nettiautossa aitoja M-sport karvalakkeja täysin utopistisilla pyyntihinnoilla. Kun tuota huippuvarusteltua Touringia myytiin, oli se todellinen markkinahinta, jolla nuo autot järkevillä myyntiajoilla liikkuvat, hyvin nopeasti hahmotettavissa. Samaan aikaan kaupattiin aitoja M-sportteja suuremmilla kilometreillä ja huonommilla varusteilla jopa tuhansia kalliimmilla pyyntihinnoilla. Eikä tämäkään minua varsinaisesti hierrä, lähinnä se, että haukutaan tyhmiä ostajia, kun ylihintainen aito M-sport ei mene kaupaksi puolessakaan vuodessa.Last edited by r.w.; 14-11-2010, 20:27.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostEi minun tarkoitukseni ole väheksyä tuota M-sport -pakettia millään lailla ja mieluusti sellaisella varustellun yksilön huolin itsellenikin ja siitä jopa kohtuullisen lisähinnan maksan, jos kahden muutoin samanlaisen välillä on mahdollista valita. Sitä minä tässä vaan kritisoin, että tuon yhden ruksin ympärille hypetetään uskovaisen kiihkolla jotain maagista auraa, vaikka kyse, kuten itsekin sanoit, on vain varusteista muiden joukossa.
Moni muukin varuste on ihan jees ja kiva, mutta erityisesti Individual-osastolla näkee välillä karmivia mauttomuuden riemuvoittoja.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostItse en taas anna mitään arvoa jonkun amiksen tai saksanturkkilaisen itse vaihdetuille puskureille tai muille M-Sport osille. Mielummin vaikka sellainen auto ilman niitä kötöstyksiä alkuperäisillä osilla, kuin sieltä täältä vaihdeltu jotain osia. Sitä paitsi noiden vaihdettujen puskureiden yms kohdalla tulee aina mieleen, että onko auto esim. kolaroitu keulaan ja samalla näppärästi vaihdettu uusi puskuri?
Tästä tietysti poislukien todelliset harrastajat, jotka tuntevat kyseisen automerkin ja ovat huolellisesti ns. omaan käyttöön rakentaneet autoa kustannuksia säästämättä. Mutta suurin osa noista jälkikäteen rakennetuista on kyllä ihan jotain muuta, valitettavasti. Eli siis mielummin vakio peli sellaisenaan kuin on tai maksan suosiolla lisähintaa aidosta tehtaan Motorsport tai M-Sport versiosta.
Kaiken naurettavuuden huippu on kuitenkin myydä autoa M-Sporttina, jos on itse takapihalla rakentanut moisen virityksen!
+1G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by jussi_r View PostMulle ainakin M-sport-paketti on tärkein varuste autossa, ja sen puutteen voi korvata ainoastaan mikäli tärkeimmät sen sisältämät varusteet on erikseen hankittu.
Tuskin sinäkään luopuisit vaikkapa ilmastoinnista m-sport -paketin vuoksi, vaikka edellyttäisitkin että hakemassasi laitteessa on tuo kyseinen varustepaketti.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostPointtina oli varmaan
Mun mielestä M-sport-paketti muuttaa auton aika pitkälti toiseksi, kun taas muut varusteet kukin osaltaan hieman maustavat lopputulosta.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Mitä olette mieltä autoni myynti-ilmoituksesta, jotain parannettavaa kenties?
myös forumilla myynnissä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=208061
Entäpä tuo hintapuoli, onko kohdallaan?
Auton laitoin myyntiin 3.11. ja nyt sitten odotellaan sitä tosiostajaa, joka rohkenee tarttumaan puhelimeen ja vaikka katsomaan autoa paikanpäällePorsche Cayman S
MB 200cdi W203
ex: BMW F36 420xd M-sport
ex: BMW e46 M3
ex: Nissan Micra 995cc "pikkulohko"
ex: Mercedes-Benz 220cdi -08 w204
ex: e36 M3 sedan
ex: e90 320d
ex: e30 320i (2.6) -87
ex: e39 520i -97
Comment
-
Comment