memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zanta
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2908
    • Oulu

"Haukkukaas" nyt tääki. No eihän tää oo vielä pitkäänkään ollu myynnissä. Pari kk. Kukaan oo käyny kattomassakaan, mutta menihän siinä M5:n myynnissäkin noin 14kk ennenkuin ensimmäinen kiinnostunut tuli kattoon autoo, ja osti samantien pois ilman tinkaamisia
    LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

eksälista:
    E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment

• Tuoppo
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2007
      • 558
      • Joensuu

Originally posted by Ioni79 View Post
      13700€ oli pyynti.

Oli käynyt kyllä kokeilemassa muutamaa halvempaa, sanoi että ero on kuin yöllä ja päivällä. Mun auto vaan oli oikeastikin ihan huippukuntonen kaikin puolin. Ei se tarvi saada kun varteenotettava ostajaehdokas kattomaan, niin sillä lähtee.

Onneksi olkoon autokaupoista. Taisin tuossa aiemmin sanoakin, ettei tuo sinun hinta ehjästä ja pienillä kilometreillä olevasta coupesta ole ollenkaan mahdoton. Karu totuushan on se kun siitä nettiauton halvimmasta karvalakki coupesta, kun aletaan tekemään ehjää niin menee paljon tupakkia ja rahaa ennen kun se on oikeesti kunnossa.
      G30 530e xDrive iPerformance -20
      E70 X5 xDrive40d -10

Comment

• _nixu_
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 8975
        • Kellokoski

Originally posted by zanta View Post
        http://www.nettiauto.com/bmw/320/3230593

"Haukkukaas" nyt tääki. No eihän tää oo vielä pitkäänkään ollu myynnissä. Pari kk. Kukaan oo käyny kattomassakaan, mutta menihän siinä M5:n myynnissäkin noin 14kk ennenkuin ensimmäinen kiinnostunut tuli kattoon autoo, ja osti samantien pois ilman tinkaamisia
        No ei kai tuossa isompia virheitä ole.
        Hintaa oli aluksi aavistuksen liikaa mutta senkin olet jo korjannut
        Uudet kuvat voisi päivittää ja ehkä tuo pohjoinen sijainti hidastaa kaupankäyntiä? Jos tuo olisi etelässä autoliikkeessä niin veikkaan että menisi kovemmallakin hinnalla hetkessä kaupaksi :think
        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• Raine
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 2603
          • N/A

Originally posted by Spatsi View Post
          Tämä on minusta vaan niin väliin putoava moottori kooltaan, että itselläni ei haluja herätä ja varmaan ei monella muullakaan. "liian" järki auto bemariksi. Sinänsä harmi, että tuo on tuolla vanhalla 2.5l diisselillä niin siitä ei lastullakaan saa iloksi asti. Itselläni on nimenomaan hakusessa e39 touring ja kyllä vaihtoehdot lähtee 523,528,530d tai 530i ja tu koneella ehdottomasti. Ja ainut minkä näistä voisin automaattina harkita on 530d. Kannattaisi myös mainita huolloista mitä autoon on tehty. Kilometrejä on kertynyt jo aika hurjasti jopa suomen mittapuussa eikä huolloista ole mainittu sanallakaan. Tuskinpa autolla on noita kilometrejä ajettu tekemättä mitään?
          Minkähän ilmoituksen olet käynyt lukemassa? Jos kerta meinaat, että ilmoituksessa ei mainita mitä huoltoja autoon on tehty. Minusta kyllä ilmoituksessa lukee aika selkeästi mitä siihen on minun aikana tehty ja sitä edeltävältäkin ajalta on kuitit ja katsastuslaput tallessa. Ohessa kopipaste siitä minun ilmoituksesta:

"Vaihdetuista osista ja huolloista on otettu kuitit talteen, samoin kaikista katsastuksista. Autoon on tehty viimeksi öljynvaihto, jonka yhteydessä on vaihdettu öljyn- ja ilmansuodatin. Öljyinä olen käyttänyt aina Castrolin tuotteita ja huollot on tehty 10 tkm välein.

Autoon on vaihdettu minulla ollessa:
          Jarrulevyt, -palat (eteen ja taakse) ja käsijarrukengät
          Etupään nivelet ja raidetangot, sekä tehty 4-pyöräsuuntaus
          Pyöränlaakerit
          Ilmamassamittari (alkuperäinen)
          Vetokoukku + sähkösarja (asennettu)
          Akku Exide 95Ah
          Moniurahihna ja kiristinrullat
          Termostaatti
          Siirtopumppu tankkiin
          Imusarja + tiivisteet (alkuperäinen imusarja oli haljennut)
          Solenoidi takaluukkuun
          Hehkutulpat x 6
          Xenonpolttimot 2 kpl"

Kerro nyt hyvä mies minullekkin mitä tuohon pitää vielä lisätä, että käy selväksi miten sitä on huollettu? Kuten zanta sanoi, niin sielähän on aika monta 500tkm rullattua, että ei nuo minusta vielä pahat kilsat ole tuolle. Tiedän, että se on välimalli, mutta eipä kynsi pystynyt parempaan, kun viimeksi olin autoa vaihtamassa ja piti saada kuitenkin kohtuullinen käyttöauto.
          ///Motorporot

Comment

• Spatsi
            Bimmer Rookie
            • Apr 2008
            • 59

Originally posted by Raine View Post
            Minkähän ilmoituksen olet käynyt lukemassa? Jos kerta meinaat, että ilmoituksessa ei mainita mitä huoltoja autoon on tehty. Minusta kyllä ilmoituksessa lukee aika selkeästi mitä siihen on minun aikana tehty ja sitä edeltävältäkin ajalta on kuitit ja katsastuslaput tallessa. Ohessa kopipaste siitä minun ilmoituksesta:

"Vaihdetuista osista ja huolloista on otettu kuitit talteen, samoin kaikista katsastuksista. Autoon on tehty viimeksi öljynvaihto, jonka yhteydessä on vaihdettu öljyn- ja ilmansuodatin. Öljyinä olen käyttänyt aina Castrolin tuotteita ja huollot on tehty 10 tkm välein.

Autoon on vaihdettu minulla ollessa:
            Jarrulevyt, -palat (eteen ja taakse) ja käsijarrukengät
            Etupään nivelet ja raidetangot, sekä tehty 4-pyöräsuuntaus
            Pyöränlaakerit
            Ilmamassamittari (alkuperäinen)
            Vetokoukku + sähkösarja (asennettu)
            Akku Exide 95Ah
            Moniurahihna ja kiristinrullat
            Termostaatti
            Siirtopumppu tankkiin
            Imusarja + tiivisteet (alkuperäinen imusarja oli haljennut)
            Solenoidi takaluukkuun
            Hehkutulpat x 6
            Xenonpolttimot 2 kpl"

Kerro nyt hyvä mies minullekkin mitä tuohon pitää vielä lisätä, että käy selväksi miten sitä on huollettu? Kuten zanta sanoi, niin sielähän on aika monta 500tkm rullattua, että ei nuo minusta vielä pahat kilsat ole tuolle. Tiedän, että se on välimalli, mutta eipä kynsi pystynyt parempaan, kun viimeksi olin autoa vaihtamassa ja piti saada kuitenkin kohtuullinen käyttöauto.
            Jostakin syystä heitti eilen linkistäsi tähän http://www.nettiauto.com/bmw/525/3318872 . Joten ihan väärää autoa spekuloin Sinun ilmoituksessa on kyllä hyvin mainittu huollot ja kerrottu muutenkin autosta riittävästi. Ehkä jopa liikaakiin, että ostajalle ei jää enää mitään kysyttävä ja ainoa vaihtoehto on tulla paikanpäälle hakemaan auto pois. :think Ehkä itse en noita miinuksia kertoisi ja sanoisin ne sitten kun ostaja ehdokas soittaa. Tuskin kukaan kuitenkaan ilmoittamatta pihalle pölähtää. Lisäksi kun jättää ilmoitukseen vähän "arvuuteltavaa" saa helpommin ostajat soittamaan ja jos omaa hyvät puhelahjat niin tälläisestä ostajasta kuka on "kysytääs vaan" tyyppiä voi tullakkin kaupat. Muutenkin tätä foorumia selatessa saa sellaisen kuvan, että jos ostajan saa auton luokse niin harvemmin se sitä jättää ostamatta. Liekkö siis hyvä taktiikka houkutella ostaja paikanpäälle.
            Last edited by Spatsi; 14-07-2010, 09:05.

Comment

• zanta
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2003
              • 2908
              • Oulu

Originally posted by _nixu_ View Post
              Uudet kuvat voisi päivittää ja ehkä tuo pohjoinen sijainti hidastaa kaupankäyntiä? Jos tuo olisi etelässä autoliikkeessä niin veikkaan että menisi kovemmallakin hinnalla hetkessä kaupaksi :think
              Minusta nuo 2kk vanhat kuvat on ihan riittävän uudet.
              Auto kuitenkin näyttää ihan samalta tänäpäivänäkin.
              Ikinä en muuten ole ymmärtänyt tuota sijainnin merkitystä.
              Ei nyt luulis tuntuvan missään tunnin lentomatka pohjoisen suuntaan ja kotiin ajelu, etenkin kun itse yleensä otan noin 3 lentoa ennenkuin ostan auton ja ajan hieman pidemmän taipaleen kotiin.(kertaakaan ei ole jäänyt auto ostamatta mitä olen mennyt hakemaan).
              Menisi muuten täälläkin liikkeessä kaupaksi varmaan samana päivänä, ainakin tuolla hinnalla, samaan hintaan saat ilman mitään varusteita olevan liikkeestä ja epämääräisellä suomalaisella huoltohistorialla.

eksälista:
              E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment

• _nixu_
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 8975
                • Kellokoski

Originally posted by zanta View Post
                Minusta nuo 2kk vanhat kuvat on ihan riittävän uudet.
                Auto kuitenkin näyttää ihan samalta tänäpäivänäkin.
                Ikinä en muuten ole ymmärtänyt tuota sijainnin merkitystä.
                Ei nyt luulis tuntuvan missään tunnin lentomatka pohjoisen suuntaan ja kotiin ajelu, etenkin kun itse yleensä otan noin 3 lentoa ennenkuin ostan auton ja ajan hieman pidemmän taipaleen kotiin.(kertaakaan ei ole jäänyt auto ostamatta mitä olen mennyt hakemaan).
                Menisi muuten täälläkin liikkeessä kaupaksi varmaan samana päivänä, ainakin tuolla hinnalla, samaan hintaan saat ilman mitään varusteita olevan liikkeestä ja epämääräisellä suomalaisella huoltohistorialla.
                Kuvista sen verran että täällä etelässä on 30 lämmintä ja lumesta ei tietoakaan
                Antaa vaikutelman että ollut todella pitkään myynnissä kun on lumetkin vielä maassa.
                Pitäisi saada johonkin tuttuun liikkeeseen myyntitiliin niin johan menisi?

Sijainti ei ole itseäkään koskaan haitannut. 3 autoa saksasta, yksi ruotsista ja pitkin poikin suomeakin on noita haettu :think
                Toisille 200km tuntuu olevan liikaa jutuista päätellen.
                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• Spatsi
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2008
                  • 59

Antaa vaikutelman että ollut todella pitkään myynnissä kun on lumetkin vielä maassa.
                  Pitäisi saada johonkin tuttuun liikkeeseen myyntitiliin niin johan menisi?

Sijainti ei ole itseäkään koskaan haitannut. 3 autoa saksasta, yksi ruotsista ja pitkin poikin suomeakin on noita haettu :think
                  Toisille 200km tuntuu olevan liikaa jutuista päätellen.
                  Haha tää on niin totta. Jätkien kanssa naurettu myös sitä, että suomessa on niin lyhyet välimatkat ja silti ei vaivauduta lähteä autoa katsomaan paikan päälle. Liekkö sitten suomalaisessa ujoudessa/piheydessä vai juuri se, että sitkun mennään ni ostetaankin PRKL! Tosin autoliikkeissä jengi taitaa vielä autoja käydäkkin kopasemassa mutta yksityisillä nää vilkuilut on aika reilusti vähemmässä.

Comment

• ville s
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2006
                    • 317
                    • orivesi

vastattu y:vellä niin ei mene mainostamiseksi.

Originally posted by jr66 View Post
                    Missäs liikkeessä olet töissä ja pystytkö hankkimaan minulle e36 m3 coupe 3.0-koneella ? Aito, alkuperäinen, siisti ja muutenkin asiallinen. Ei automaatti-ilmast, ei tarvi vältt. olla kylmäkonetta ollenkaan. Avusblau-väri iso +. Mitä maksaa ? Suomessa hyviä ilmeisesti vähän, no onhan T:reella yksi foorumilaisen myytävänä http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3304494 Vielä kun olisi toisen värinen, privassa myyjän kanssa on jo yhteys otettu.

Edit: Rahaa on ja kuten nick paljastaa en ole enää mikään teini.

Comment

• ville s
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2006
                      • 317
                      • orivesi

Ioni79 onnen myynille!!

sehän meni hyvin ja tarvii myöntää että olin tälläkin kertaa väärässä

mutta hyvä näin että sait autosi myytyä nopasti ja ihan hyvällä rahalla

Originally posted by Ioni79 View Post
                      No, enpä tiedä. Bemari myyty, käteisellä ja hinta todella lähellä pyyntiä. Pari hassua satasta tingittiin.

Kun myy hyvän sopivalla hinnalla, niin se menee kaupaksi.

Comment

• Raine
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 2603
                        • N/A

Originally posted by Spatsi View Post
                        Jostakin syystä heitti eilen linkistäsi tähän http://www.nettiauto.com/bmw/525/3318872 . Joten ihan väärää autoa spekuloin Sinun ilmoituksessa on kyllä hyvin mainittu huollot ja kerrottu muutenkin autosta riittävästi. Ehkä jopa liikaakiin, että ostajalle ei jää enää mitään kysyttävä ja ainoa vaihtoehto on tulla paikanpäälle hakemaan auto pois. :think Ehkä itse en noita miinuksia kertoisi ja sanoisin ne sitten kun ostaja ehdokas soittaa. Tuskin kukaan kuitenkaan ilmoittamatta pihalle pölähtää. Lisäksi kun jättää ilmoitukseen vähän "arvuuteltavaa" saa helpommin ostajat soittamaan ja jos omaa hyvät puhelahjat niin tälläisestä ostajasta kuka on "kysytääs vaan" tyyppiä voi tullakkin kaupat. Muutenkin tätä foorumia selatessa saa sellaisen kuvan, että jos ostajan saa auton luokse niin harvemmin se sitä jättää ostamatta. Liekkö siis hyvä taktiikka houkutella ostaja paikanpäälle.
                        Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä Samaa olen miettinyt itsekkin, että totta on niin tyhjentävä ilmotus ettei tarvi kysellä mitään lisätietoja. Ite kun en ole oikein supliikkimiehiä ja ei oikein viitti mitään valehellakkaan, kun siinä vaiheessa se potentiaalinen ostaja viimeistään kääntyy kannoillaan.

Mutta ei niin huonoa jos ei jotain hyvääkin. Eilinen hinnan lasku aiheutti sen, että tänään on ollut puhelin kuumana ja on tullut soittoja, joista jopa yksi varteenotettava ostaja, joka oli saanut omansa myytyä ja olisi rahalla ostamassa. Sitten tuskaset Omega kuskit tarjosi omiaan vaihossa ja yks tarjos -08 diesel Kiaa vaihossa ja haluais vaihtaa välttämättä 45tkm ajetun Kian 300tkm ajettuun 13 vuotta vanhaan bemuun :think
                        ///Motorporot

Comment

• Ioni79
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2006
                          • 738

Originally posted by ville s View Post
                          Ioni79 onnen myynille!!

sehän meni hyvin ja tarvii myöntää että olin tälläkin kertaa väärässä
                          Kiitos.

Yllätyin kyllä itsekin kuinka nopeasti pääsin siitä eroon (jouduin luopumaan).

Comment

• zanta
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2003
                            • 2908
                            • Oulu

Pitäisi saada johonkin tuttuun liikkeeseen myyntitiliin niin johan menisi
                            Ai te olette viimein päässeet maistaamaan oikeaa kesää
                            Kyllä tuossa Ylläkselläkin kuvanottohetkellä taisi lähennellä +20°c(?)
                            No sittenhän se antaa ihan oikean vaikutelman, aina ne on myynnissä siitä hetkestä kun ne meikäläisen omistukseen siirtyy, eri asia kuinka aktiivisesti kauppaan.
                            Ne on nuo tutut liikkeet tulleet tutuiksi lähinnä siitä että meikäläinen on alkanut viemään niitä oikeuteen, joten voinet arvata että eivät ota myyntitiliin, ja ois mukava kaupassakin jollain päästä käymään.
                            Sinällään mulla mikään kiire ole tuosta eroon päästä, aina ennenkin se ensimmäinen katsoja/käteisostaja joka ei ala ees tinkaamaan on sitten saapunut paikalle(joskus).

eksälista:

Comment

• jr66
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 16576
                              • Asikkala

Originally posted by ville s View Post
                              vastattu y:vellä niin ei mene mainostamiseksi.
                              Kuitti.

Comment

• -Tk-
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2002
                                • 392
                                • Jyväskylä

Originally posted by -Tk- View Post
                                Mulla on ollut nyt 325 -91 myynnissä tammikuun lopulta ja vaikeaa tuntuu olevan.

No hinta oli aluksi ehkä liian kova, mutta nyt ei mielestäni kauhean kallis vai onko ? Kiinnostuneita ei ole liiaksi ollut, kaksi on käynyt autoa katsomassa ja niistä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Hiljattain laitoin uudet kuvat ja videotakin
                                Tämäkin sitten meni lopulta. Viimenen pyynti nettiautossa oli mulla 2500e ja siitä piti vielä vähän tinkiä. 6kk ehti olla myynnissä ja halvalla meni.
                                325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82

Comment

Working...
                                X