Originally posted by Dillinger
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOta ulkopuoliset kuvat valoisassa. Ei noista halli kuvista oikein näe kunnolla mitään. Äkkisiltään siisti mutta mutta.. Minä ainakin kaipailisin valoisampia kuvia.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostJa väitän että itse puhut täyttä tuubaavoi olla että tukivarsien nivelet kestää pitempään kuin 100tkm, mutta puslat takuulla ei. Ja varmasti jos ei ole maalattu niin löytyy aina kiveniskemiä jne. maalipinnasta varsinkin puskurista ja konepellistä. Ei nämä mitään jeesuksen rakentamia vehkeitä ole. 100tkm ajettu 10v vanha auto on minun näkökulmasta jo vanha laite ja takuulla sanomista aina löytyy. Esim. onhan se tiedossa että orkkis vesipumpun ikä on n.150tkm ja vanoksen tiivisteiden ehkä 40tkm. Imupuolelta saa uusia haitariputketkin väliajoin sillä ne hapertuvat kuuman ja kylmän vaikutuksesta ja ajan myötä muutenkin.
Melkoinen asiantuntija saa olla jos osaa yhden nivelen perusteella määritellä auton kilometrimäärän? Tällöin täydellinen dokumentointi (huollot, korjaukset), alkuperäinen huoltokirja, moduulien tarkistus, muiden alustan osien kunto, sisustan kunto jne. jne. ovat täysin turhia asioita, riittää kun katsoo että onko yksi nivel kunnossa??
Toki näissä on aina laittamista. Helmeksi en ole autoa koskaan väittänyt enkä uudenveroiseksi. Sanon että auto oli perustaltaan hyvä, mutta yksityiskohtia piti laittaa uusiksi ja hioa. Ja myytäessä auto oli takuulla hyvässä kunnossa. Edellinen omistaja myi auton rahapulassa, oli investoinut valoihin jne, kun olisi ehkä kannattanut keskittyä tärkeämpiinkin juttuihin. Kuitenkin raha ja osaaminenkin oli tullut vastaan joten sain sovittua kaupat sopivasti kun en itse pelkää palavia merkkivaloja ja pientä remonttia.
Ja vielä viimeiseksi, vaikka en näe tarvetta selitellä mitään kenellekkään: kaiken saa käyttämällä rikki. Itsellä etupäässä ilmeni kolinaa loppukeväästä, kun jouduin ajamaan töihin maailman pahinta perunapeltoa jonkun aikaa. Tietä joka oli leveydeltään 1,3 autonmittaa, asvaltoitu vuonna 1975 - ja koko matka sellaista monttua ja jäätä jossa isoa "rypylää", tätä väliä kun ajoin muutaman viikon niin alkoi se kolina. Puslat oli loppu niinkuin arvata saattoi, mutta koska poikittaistukivarren nivelessä oli pieni alkava välys niin vaihdoin kaikki tukivarret kerralla, eipähän tarvi miettiä. Samaisella tiellä myös sisälokasuojat meni rikki ajaessa 15-25cm sohjossa aivan loppukeväästä. Olisihan ne vanhat vielä menneet mutta jo ajomelun takia vaihdoin uusiin. PDC-anturat tuli vaihdettua ilmeisesti turhaan kun vika oli muualla, abs-boksi nyt näissä on tyyppivika 9/98 jälkeen valmistetuissa. Keula meni uudelleen maalaukseen kun ajoin poron päälle, takapuskin koska onnistuin naarmuttamaan sen vetokoukun asennuksen yhetyeydessä. Konepelti ja puskin olisi mennyt kuitenkin maalaukseen kesällä. Osa remonteista siis tarpeellisia juttuja tehdä kaikkiin näihin ja osa omia kämmejä/olosuhteiden pakosta aiheutuneita.
Voin kyllä heittää sulle selityksen ihan jokaiselle vaihdetulle osalle jos haluat? En nyt näe tässä selittämisessä muuta pointtia kuin että jotkut pitää autojaan tarkemmin kuin toiset. Itse olen nähnyt jos jonkilaisia laitteita uusista autoista näyttelytasoisiin laitteisiin ja itsekin omistanut jokusen vanhan vessan, niin jotain vertailupohjaa löytyy.
Voi luoja..Jos oikeasti sokeasti uskot noihin moduulien tarkistamisiin, niin ei kun vaan. Bmw:n leimasin löytyy joka hemmetin pienemmältäkin jobbarilta, ja ei varmaan kauhean vaikeaa ole välissä kynääkin vaihtaa jotta saadaan huoltokirjasta autenttisempi. Sisusta on pultaten autossa kiinni, kuka ei nyt muutamaa pulttia osaa avata?
Sanonpahan vain, että varsin mittavia remontteja 100tkm ajettuun.
Mutta väliäkö hällä, auto on laitettu kiertoon, kommentoin vain puhtaasti tuohon ajomäärään suhteessa remontteihin, väitän ettei pidä paikkaansa, ei nyt eikä koskaan.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostOhho..Nyt tulee aikas paksua tuubaa..Oikeasti 100tkm ajettu E39 on kyllä kunnoltaan vielä kuin uusi, ellei entinen omistaja aivan possu ole ollut ja ajanut autolla kynnöspellolla.
Kolmeysin alkup. nivelet kestää sen 270-300tkm varsin helpostikkin, koiranluita tosin joutuu vaihtamaan hiukan tieheämmin. Eikä sillä, ihan on tullut itsekkin monesta +300tkm ajetusta E39:stä alkuperäisiä etupään niveliä vaihdettua.
Jos on kerran päässyt ehjällä E39:llä ajamaan niin ymmärtää mitä tarkoitan. Ero on aika suuri tuossa 200tkm paikkeilla rempattu vs ei rempattu. Jokainen toki tyylillään, toiset käyttää 1500e bbs:n replicavanteisiin ja madallusjousiin ja toiset taas ehjää 1500 eurolla alustan sellaiseksi että sillä voisi ajella ilman tutinoita ja tärinöitäE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Hahhah tämähän on aika viihdyttävä keskustelu. Vanhaa kunnon E39 hintajupinaa ja "onko 100tkm ajettu kulunut".
Itse ostin foorumilaiselta 540iA -02 M-sportin 96tkm ajettuna helmikuussa aika sopevasti. En maksanut siis 20 kiloa. Mutta. Olisin voinut maksaa siitä jopa sen, koska auto oli niin vähän ajettu ja harvinaisen hieno yksilö.
Foorumilla on aina jeesusteltu E39:ien (ja muidenkin kestosuosikkien) liian kovista hintapyynneistä. Jostain syystä olen jokaisesta omasta myymästäni E39:stä saanut todella hyvän hinnan. Ekaa 523:sta lukuunottamatta kaikki on myyty 20ke+ hinnalla. Skaala taitaa olla 20500-27000 euroa. Foorumiviestien perusteella se olisi kuulunut olla noin ~13000-20000 euroa (ja sille 523:lle jonka möin 12,000:lla niin olisi kuulunut kuulemma noin 7000-8000 hintalappu).
Juttuhan menee niin, että jos kauppatavara on oikeasti hyvää, vähänajettua ja raskailla (toimivilla) varusteilla. Niin, että auto ei ole puhkinussittu paska, jossa kaikki repsottaa ja uuden auton haju korvautunut Beclanin marketti partaveen käryllä. Niin silloin siitä tosiostaja, ko. mallin ja varustuksen haluava ostaja, maksaa hyvän hinnan. Huonosta paskasta ei saa koskaan hyvää hintaa, koska tämmönen ostaja ei kertakaikkiaan tee kauppoja semmosesta. Mutta hyvästä saa. Aina ja ikuisesti. Tuo mun 523 oli poikkeus, siitä sain ehkä "turhankin hyvin", koska auto oli kuitenkin karvalakki. Mutta hyväkuntoinen se oli kummiskin.
Olen myös sitä mieltä, että 100 tuhatta ajetussa on ihan normaalia olla jotain alustanosia vaihtokunnossa. Ei se ole mitenkään ihmeellistä, eikä takana ole mitään km-ruuvaus salaliittoa jos joutuu remppaa semmoseenkin tekemään. On aika paljon osia, jotka voi antautua tyyliin 80tkm - 150tkm välillä, eri tasoisesti. Ne on kuitenkin vain autoja, joilla ajetaan ja voidaan ajaa myös erilaisilla alustoillakin, jotka kuluttaa autoa eri tavalla. Maalipinta kuluu ajan myötä, mutta myös kun autolla on jo 100 tuhatta ajettu, niin siellä tuppaa olemaan iskemää ja pikkunaarmua siellä täällä. Tietenkin, jos on fixattu niitä kuntoon, niin sitten ei ole, mutta alkuperäisasussaan niin aivan varmasti on.
Hyvän ja huonon auton erottaa niin moni muukin asia kuin pelkkä alusta ja hinta, joten kyllä siinä monesti niille euroilleen saa kuitenkin vastinetta jos maksaa paremmasta enemmän. Se on vaan taitolaji, että milloin se yksilö nenän edessä on niin hyvä, että tuo liikku kannattaa ylipäänsä tehdä.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSanotaanko näin että toiset haluaa pitää E39 ajettavuuden sellaisena kuin se on tehtaalla suunniteltu. Joten niitä tukivarsia pitää vaihdella hieman aikaisemmin kun mitä katsuri viimeistään käskee. Yleensä tuossa 150-200tkm paikkeilla alkaa varsinkin keulan nivelet ja puslat olla vaihtokunnossa.
Jos on kerran päässyt ehjällä E39:llä ajamaan niin ymmärtää mitä tarkoitan. Ero on aika suuri tuossa 200tkm paikkeilla rempattu vs ei rempattu. Jokainen toki tyylillään, toiset käyttää 1500e bbs:n replicavanteisiin ja madallusjousiin ja toiset taas ehjää 1500 eurolla alustan sellaiseksi että sillä voisi ajella ilman tutinoita ja tärinöitäE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostIhan olen puslien sekä nivelien kyljestä varmistanut katsomalla milloin ovat valmistetut, joten aivan takuulla näin on ollut. Aika pehmosta puhetta tulee kyllä nyt tiivisteiden kestoista sun muista. Huomaa monikko, nivelet, puslat jne. Eli en nyt puhu yhden auton kokemuksesta.
Voi luoja..Jos oikeasti sokeasti uskot noihin moduulien tarkistamisiin, niin ei kun vaan. Bmw:n leimasin löytyy joka hemmetin pienemmältäkin jobbarilta, ja ei varmaan kauhean vaikeaa ole välissä kynääkin vaihtaa jotta saadaan huoltokirjasta autenttisempi. Sisusta on pultaten autossa kiinni, kuka ei nyt muutamaa pulttia osaa avata?
Sanonpahan vain, että varsin mittavia remontteja 100tkm ajettuun.
Mutta väliäkö hällä, auto on laitettu kiertoon, kommentoin vain puhtaasti tuohon ajomäärään suhteessa remontteihin, väitän ettei pidä paikkaansa, ei nyt eikä koskaan.
Ja en usko sokeasti yhtään mihinkään. Minä väitän että auton yleiskunto vastasi täysin 110tkm ajettua silloin kun sen ostin, dokumentointi ja kaikki muukin tuki tätä.
Ja fakta on että M52/M54 vanoksen tiivisteet on täyttä kuraa ja lyhytikäiset. Aina ne ei silti oireileile kuten esim. velipojan pari viikkoa sitten hankkimassa 330ci:ssä jolla oli ajettu juurikin sen 100tkm. Tiivisteet vaihdettiin tästä huolimatta ja aivan koviksi koppuroiksi nekin oli menneet. Itse asiassa minunkaan auto ei juuri noista oireillut, mutta silti vaihdoin ne.
Sanotaanko näin että toiset haluaa pitää E39 ajettavuuden sellaisena kuin se on tehtaalla suunniteltu. Joten niitä tukivarsia pitää vaihdella hieman aikaisemmin kun mitä katsuri viimeistään käskee. Yleensä tuossa 150-200tkm paikkeilla alkaa varsinkin keulan nivelet ja puslat olla vaihtokunnossa.
Jos on kerran päässyt ehjällä E39:llä ajamaan niin ymmärtää mitä tarkoitan. Ero on aika suuri tuossa 200tkm paikkeilla rempattu vs ei rempattu. Jokainen toki tyylillään, toiset käyttää 1500e bbs:n replicavanteisiin ja madallusjousiin ja toiset taas ehjää 1500 eurolla alustan sellaiseksi että sillä voisi ajella ilman tutinoita ja tärinöitäolisin voinut ko. autolla ajaa aivan kevyesti samalla alustalla vaikka kuinka pitkään vielä, ei olisi ollut ongelmia katsatuksissa tai missään. Ja tuskin ostajakaan olisi huomannut mitään ongelmia. Mutta jokainen tyylillään
F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostTekeekö se kenestä tahansa asiantuntija jos remppaa muutaman e39:n alustan? Jos mietitään että että e39:jä on valmistettu satoja tuhansia, ehkä enemmänkin, kuinka suuri otanta sinulla on tämän korimallin autoista? Kolme autoa, yhdeksän, 100 vai 1000 autoa? Sulta tuntuu tulevan noita ehdottomia totuuksia aina joskus, vastahan väitit että jos airbag-valo palaa niin että bagit laukeaa tästä huolimatta varmasti. Että onnea vaan uralle jos meinaat automekaanikon hommia kokopäiväisesti tehdä, asenne tuntuu olevan kohdallaan.
Ja en usko sokeasti yhtään mihinkään. Minä väitän että auton yleiskunto vastasi täysin 110tkm ajettua silloin kun sen ostin, dokumentointi ja kaikki muukin tuki tätä.
Ja fakta on että M52/M54 vanoksen tiivisteet on täyttä kuraa ja lyhytikäiset. Aina ne ei silti oireileile kuten esim. velipojan pari viikkoa sitten hankkimassa 330ci:ssä jolla oli ajettu juurikin sen 100tkm. Tiivisteet vaihdettiin tästä huolimatta ja aivan koviksi koppuroiksi nekin oli menneet. Itse asiassa minunkaan auto ei juuri noista oireillut, mutta silti vaihdoin ne.
Juurikin näinolisin voinut ko. autolla ajaa aivan kevyesti samalla alustalla vaikka kuinka pitkään vielä, ei olisi ollut ongelmia katsatuksissa tai missään. Ja tuskin ostajakaan olisi huomannut mitään ongelmia. Mutta jokainen tyylillään
Taisi varsin arkaan paikkaan osua tämä kilometreistä kommentointi..Niin muistatkos kun iskin dokumentaatiota (mustaa valkoisella) pohjaksi noille omille väitteilleni, niin..taisit sen unohtaa - yllätys.
Teikäläiselle se tuntuu olevan sama, vaikka asian vääntäisi ratakiskosta, olet aina oikeassa - selvä.
Asenne on varmasti kohdallaan tuollaisia kuten sinua kohtaan, ja ei tule muuksi muuttumaan, jos ei kelpaa niin voi voi.
Onneksi minä en ole se, jonka nilkkaan paska lankeaa kun joku joskus toteaa ettei kilometrit auton kuntoa täsmääkkään.
Sinällään tänne on hemmetin hauska kommentoida, pahaa ei saisi sanoa, hinnat on aina kohdillaan jne.
Pienestäkin ehdotuksesta tai kommentoinnista sitten vedetään herneet palkoineen, mennnään henkilökohtaisuuksiin sun muihin, juuri näin.
Toisaalta tämä menee sen verta hyvänä viihteenä, ja kootut selitykset on sen verran klassikoita että ei muuta kuin jatkakaa !
P.S. Katselin juuri tuossa omaa autoani, varmasti on vain 140tkm ajettu, kunto vastaa täysin sitä..Jostain syystä vain mittaristo laukannut omia menojaaSähköposti.
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSanotaanko näin että toiset haluaa pitää E39 ajettavuuden sellaisena kuin se on tehtaalla suunniteltu. Joten niitä tukivarsia pitää vaihdella hieman aikaisemmin kun mitä katsuri viimeistään käskee. Yleensä tuossa 150-200tkm paikkeilla alkaa varsinkin keulan nivelet ja puslat olla vaihtokunnossa.
Jos on kerran päässyt ehjällä E39:llä ajamaan niin ymmärtää mitä tarkoitan. Ero on aika suuri tuossa 200tkm paikkeilla rempattu vs ei rempattu. Jokainen toki tyylillään, toiset käyttää 1500e bbs:n replicavanteisiin ja madallusjousiin ja toiset taas ehjää 1500 eurolla alustan sellaiseksi että sillä voisi ajella ilman tutinoita ja tärinöitä
Jokainen voi puhua ja kirjoitella juuri sitä mitä haluaa, itse puhun omista kokemuksista mihin olen törmännyt jne, en mutu tuntumalla sieltä täältä luettujen juttujen perusteella.Sähköposti.
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostOlenko itseäni asiantuntijaksi väittänyt? Kiitos toki siitä että sinulle että minut moiselle podiumille nostatat.
Taisi varsin arkaan paikkaan osua tämä kilometreistä kommentointi..Niin muistatkos kun iskin dokumentaatiota (mustaa valkoisella) pohjaksi noille omille väitteilleni, niin..taisit sen unohtaa - yllätys.
Teikäläiselle se tuntuu olevan sama, vaikka asian vääntäisi ratakiskosta, olet aina oikeassa - selvä.
Ja minulle ei oikeasti ole mitään väliä mitä mieltä joku täällä palstalla sattuu autostani olemaan. Mutta tottakai kirjoitan vastineen jos joku laittaa yksipuolisen väitteen siitä ja tämän perustaksi vain oman kokemuksensa. Itse kyllä tiedän missä mennään, mutta monet lukee näitä juttuja ja sitten juuri syntyy virhekäsityksiä.
Ja usko pois, minä myin auton täysin puhtaalla omallatunnolla ja kerroin ostajalle täysin rehellisesti sen historian.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostEnsinnäkin en ole nähnyt missään mustaa valkoisella että bagit laukeaisi. Mutta voithan laittaa linkin jos kerran näin on? Varmaan tälläkin palstalla tapeltu asiasta maailman sivu. Itselle se on sama kun bagien kanssa ei ole ongelmia ollut. Itse puhun aina turvallisuusnäköhtien puolesta ja turvalaitteilla kikkailu ei ole mitenkään fiksua mielestäni.
Ja minulle ei oikeasti ole mitään väliä mitä mieltä joku täällä palstalla sattuu autostani olemaan. Mutta tottakai kirjoitan vastineen jos joku laittaa yksipuolisen väitteen siitä ja tämän perustaksi vain oman kokemuksensa. Itse kyllä tiedän missä mennään, mutta monet lukee näitä juttuja ja sitten juuri syntyy virhekäsityksiä.
Ja usko pois, minä myin auton täysin puhtaalla omallatunnolla ja kerroin ostajalle täysin rehellisesti sen historian.
Niin, itsehän en turvalaitteilla kikkaile, tuosta syystä on mm. tullut tuota airbagien toimintaa selviteltyä kun varsin monessa Bmw:ssä (kuten E39) on ongelmaa noiden kanssa.
Toki, ei siinä, kyllähän omiaan pitää puollustaa, eri juttu miten. Painotan vain edelleen sitä, että valitettavan usein ihmiset sokeasti luottaa noihin juttuihin, ja uskottelee vanhan auton olevan vähän ajettu, vaikkei näin todellisuudessa ole..Totuus yleensä alkaa valkenemaan siinä vaiheessa kun ajoneuvon huoltoon on se pieni omaisuus jo jouduttu upottamaan.
Uskotaan, nuku hyvinSähköposti.
Comment
-
-
OT mutta.....
Taidan käydä kaupan kautta ja ostaa juotavaa sekä syömistä. Tää alkaa kuulostamaan mielen kiintoiselta. Ihan kuin EX talvirengas topiikissa.
Jatkaakaa pojat smaan malliinF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Kertokaapas ihan omin sanoin että mitenkäs se E39:in ajettavuus paranee kun x tkm ajettu välyksetön pallonivel korvataan uudella osalla?
Vastaukseksi ei kelpää jorinat siitä että pienen pienet välykset siellä kertautuu ja vaikuttavat sitten kokonaisuutena enemmän. Höpöhopö. Välystä joko on tai sitten ei, puslat ovat joko ehjiä tai sitten ratkeilleita.
Katsastus kun ei ole ilmaista lystiä -> kannattaa etsiä konttori missä homma osataan ja vaihdon tarpeessa osat myös löydetään (vrt. "ongelmia katsastuksessa"). Se tyypillisesti parinkympin luokkaa oleva jälkistarkastusmaksu on aika kohtuullinen korvaus vianhausta ja nosturivuokrasta :thinkLast edited by HC91; 21-10-2010, 12:56.
Comment
-
-
tupla stna
välillä aiheeseenkin liittyen: huvittaisi vaihtaa käyttökulkine korimalliltaan erilaiseen... vaan kun on välillä vilkuillut mitä E39 530i farkuista pyydetään ja silti kauppa ei käy - niin olisiko siinä jotain tolkkua myydä sinänsä hyvin varusteltu (sporttijakkaraa sähöillä, navia, dsp hifiä, koukkua, webaa kakella, aurinverhoja yms.) 245tkm kelattu ehjä auto hampaat irvessä alle kympin ja polkea hintatasoa entisestään? E39:n vastine rahalle on ollut jo pitempään enemmän kuin kohdillaan, nolonvanha imago rokottaa rahallista arvostusta.Last edited by HC91; 21-10-2010, 12:55.
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostTeehän nyt vain lisää salapoliisi työtä ja etsi aivan itse. Siellä se on tekstissä kun viitsii lukea ajatuksen kanssa eikä vain huudella joutavia.
Niin, itsehän en turvalaitteilla kikkaile, tuosta syystä on mm. tullut tuota airbagien toimintaa selviteltyä kun varsin monessa Bmw:ssä (kuten E39) on ongelmaa noiden kanssa.
Toki, ei siinä, kyllähän omiaan pitää puollustaa, eri juttu miten. Painotan vain edelleen sitä, että valitettavan usein ihmiset sokeasti luottaa noihin juttuihin, ja uskottelee vanhan auton olevan vähän ajettu, vaikkei näin todellisuudessa ole..Totuus yleensä alkaa valkenemaan siinä vaiheessa kun ajoneuvon huoltoon on se pieni omaisuus jo jouduttu upottamaan.
Uskotaan, nuku hyvin
Nythän voisit kertoa miten todistat oman autosi olevan sen 140tkm ajettu? Laitahan vaikka projektitopikkia niin päästään ihmettelemään tätäkin harvinaisuutta?F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
Comment