JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kiitos
Kyllähän se tosiaan vähän tuntuu välillä että pitäs laittaa perus-corollan hinta niin kaupat syntyis, mutta sitten tosiaan mieluummin ajetaan vaikka paaliin tai jätetään lapsille pelto-autoksi tai vaimolle kauppakassiksi.
Muutamia tarjouksia on tullut, ehkäpä järkevin tähän mennessä -06 vuoden Audi A6, muuta Audistakaan ei ole mitään kokemuksia eikä oikein aja sitä kakkosauton virkaa toi A6...
Eli odotellaan ja katsotaan:think
Mihin se Pete nyt on tuota hävittämässä? Jotain jo kiikarissa tilalle??
Se että mitä auton tuominen Saksasta maksaa, ei ole varsinainen mittatikku sille mitä autosta Suomessa saa, ei suuntaan tai toiseen. Noita ei kovin helposti tuoda kovien verojen takia maahan, vaan tyydytään siihen kutoskoneiseen.
On se mittatikku ja hyvä semmonen. Jos Saksasta saa samanlaisen hintaan X tuontikuluineen, niin silloin sitä on todellakin järkevä myydä Suomessa about siihen hintaan. Jos on jotain hyvää syytä pyytää enemmänkin, niin senkin saa tehdä. Ostaja voi sitten itse päättää lähteäkö reissuun (ja esim menettää vapaapäiviä tai ottaa palkatonta), vai ostaako vastaava kotomaasta. Kaikista typerintä on alihinnotella autoja sillä, että "suomessa ei kukaan osta marginaalimallia". Kyllä ostaa, ja ihmiset laskee hyvinkin tarkkaan mitä oman haku ulkomailta maksaisi. Auton yksityisellä myyjällä ei ole mitään velvollisuutta olla joku punanen risti perseaukisille autonostajille vaan siksi, että "tavara liikkuu" tai pääsee "myymään". Kaiken saa myytyä kun antaa vaan pois... kellä täyspäisellä on tommoseen touhuun varaa, onkin toinen kysymys.
Mua naurattaa nämä jatkuvat höpötykset tässä topikissa miten joku vastaava oli just "ruotsissa toissa ruuneperinpäivänä" ja 5000 halvemmalla. Mulle tulee joskus semmonen epätodellinen olo, ettei kaikille ole oikein selvää se, mistä auton hinta muodostuu ja minkä takia.
hinta on neuvottelu kysymys, mut hyvän tekeväisyyttä en harrasta. pelkkä turbo 500€ + virikansi+ZF typ s5-16 laatikko ja sitä rataa. että ei siinä enää paljoo jää itse autolle hintaa mikä on leimassa ja ajossa. nii ja tosiaan kone olis lähes läjässä, öljypohjan tiiviste ja imusarjan+pakosarjan tiivisteet enään. pakosarja etenee hitaasti mutta varmasti.
hinta on neuvottelu kysymys, mut hyvän tekeväisyyttä en harrasta. pelkkä turbo 500€ + virikansi+ZF typ s5-16 laatikko ja sitä rataa. että ei siinä enää paljoo jää itse autolle hintaa mikä on leimassa ja ajossa. nii ja tosiaan kone olis lähes läjässä, öljypohjan tiiviste ja imusarjan+pakosarjan tiivisteet enään. pakosarja etenee hitaasti mutta varmasti.
Helpompi myydä ite auto järkevällä hinnalla ja osat erikseen
Autossasi ilmeisesti ei ole 325 alustaa?
jos haluat autostasi eroon niin myy turbo romut erikseen ja auto erikseen, niin voi mennä kaupaksi helpommin.
toisaalta mikä minä olen sanomaan kun seisoo 2 myytävää autoo pihassa ja jumalaton osakasa tallilla
Sama on mielessä pyöriny, mut ei tota aikaa/kiinnostusta ole erikseen myydä. Kaikki lähtee kerralla tai ei mitään. Vaikka saiskin paremman rahan erikseen myymällä.
Sama on mielessä pyöriny, mut ei tota aikaa/kiinnostusta ole erikseen myydä. Kaikki lähtee kerralla tai ei mitään. Vaikka saiskin paremman rahan erikseen myymällä.
Taitaa olla puolivalmiin projektin hinta murusia edes osien hinnoista. Eli myy erikseen jos jotain rahaa tuosta haluat :think
Ei erikoisia autoja myydä joka päivä vaikka hinta olis ihan oikea, on ostajakunta vähän kapeampi ku vaikkapa focuksella. Tuollaiset pitäis aina myydä rauhassa, kiireessä ne on pakko puolimiten lahjoittaa...
Ei erikoisia autoja myydä joka päivä vaikka hinta olis ihan oikea, on ostajakunta vähän kapeampi ku vaikkapa focuksella. Tuollaiset pitäis aina myydä rauhassa, kiireessä ne on pakko puolimiten lahjoittaa...
Oon tuota kuolannut pitkään, menisi lastenistuimet heittämällä. Mutta tällaisena oman tien kulkijana sanon, että olet tuonut noita iXL:liä liikaa maahan..
Comment