Onko tuolla nyt vaihtarissa niin väliä? Tuskin sitä muutenkaan itellesi oisit jättämässä?
Minäki oon samaa mieltä :think Ja toisekseen, n. 80-90 % ostajista sillä ei ole väliä että onko auto alkuperäinen M-sport vai jälkeenpäin vastaavaksi laitettu. Ainakin kuvittelen näin, ja itsekin kuulun niihin
No jos se vaihtariksi tulee ja sopivalla tukulla rahaa, niin mikäs siinä. Jos kuitenkin aito ja kuitutuunattu-puskurit-irvistää-versio on valittavissa, niin tarviiko tota nyt kovin kauaa miettiä
Jokanen tietty valitsee kumpi noista sopii enemmän imagoon
No jos se vaihtariksi tulee ja sopivalla tukulla rahaa, niin mikäs siinä. Jos kuitenkin aito ja kuitutuunattu-puskurit-irvistää-versio on valittavissa, niin tarviiko tota nyt kovin kauaa miettiä
Jokanen tietty valitsee kumpi noista sopii enemmän imagoon
No tottakai aito jos on valittavissa, mutta voi niitä tarvikepuskureitakin asentaa asiallisesti Imagoa tuskin kannattaa edes miettiä jos E36:lla ajaa
No tottakai aito jos on valittavissa, mutta voi niitä tarvikepuskureitakin asentaa asiallisesti Imagoa tuskin kannattaa edes miettiä jos E36:lla ajaa
Nojoo, puhuin nyt lähinnä yleisellä tasolla. Kyllä ihan stockilla kehtaisi ajella, muttei millään Riegerikuidutetulla ripulivessalla. Ja tämä on sitten vain oma mielipide, kenenkään ei tarvitse vetää herneitä nenää. Oltiin kuitenkin samoilla linjoilla
Ja mitä, eikö e36 ole enää se tavoittelemattomissa oleva kadehdittu auto!
Nojoo, puhuin nyt lähinnä yleisellä tasolla. Kyllä ihan stockilla kehtaisi ajella, muttei millään Riegerikuidutetulla ripulivessalla. Ja tämä on sitten vain oma mielipide, kenenkään ei tarvitse vetää herneitä nenää. Oltiin kuitenkin samoilla linjoilla
Ja mitä, eikö e36 ole enää se tavoittelemattomissa oleva kadehdittu auto!
Joo siis ymmärsin väärin Muistan vaan täältä sitä pientä kettuilua että nimimerkki X ajelee moottoritietä ja bongailee autoja että onko aito vai kopio-puskuri keulalla Et siis sinä
Nii no pakko kyllä myöntää että ei mulla ainakaa riitä tilillä rahat HYVÄÄN E36:een
Joo siis ymmärsin väärin Muistan vaan täältä sitä pientä kettuilua että nimimerkki X ajelee moottoritietä ja bongailee autoja että onko aito vai kopio-puskuri keulalla Et siis sinä
Nii no pakko kyllä myöntää että ei mulla ainakaa riitä tilillä rahat HYVÄÄN E36:een
Sun täytyy katella näitä oikeita autoja sitten, vielä mielummin tehostamattomalla ohjauksella
Joo ei tule muoveja niin tarkkaan katottua, ei mua haittais sellasta hyväkuntosta nytkään ostaa. 328i olis oikein passeli auto Portterin tilalle , mutta ei kyllä pysty enempää noita haalimaan kerralla pihalle.
Jotakin kolmekutosessa ja isossa kutoskoneessa jää kaipaamaan vrt. e46 "seesteisyys". Vaikka onhan neljäkutonen autona ns. sivistyneempi, mutta samalla riisuttu jotakin mitä jää kaipaamaan. Kolmekympistä nyt puhumattakaan...
Sinne meni E36, oli muuten ensimmäinen ja viimeinen. Pisin myyntiaika ikinä, lähemmäs 4kk (pl. ALPINA) ja koko ajan nettiauton halvin ilmastoitu E36 2.8 farkku. No ensimmäinen katsoja osti, kuten aina tähän mennessä on omien autojen myynnin kohdalla käynyt.
Sinne meni E36, oli muuten ensimmäinen ja viimeinen. Pisin myyntiaika ikinä, lähemmäs 4kk (pl. ALPINA) ja koko ajan nettiauton halvin ilmastoitu E36 2.8 farkku. No ensimmäinen katsoja osti, kuten aina tähän mennessä on omien autojen myynnin kohdalla käynyt.
Joo mä olenki suunnitellut tuon emännän E36 328 touringin hävittämistä pienemmissä erissä eli osina. Taitaa saada paremman hinnankin kuin kokonaisena myis.
Joo mä olenki suunnitellut tuon emännän E36 328 touringin hävittämistä pienemmissä erissä eli osina. Taitaa saada paremman hinnankin kuin kokonaisena myis.
Suomen suosituimmat viihdeohjelmat ja kuumimmat puheenaiheet. Parasta aikaa MTV Katsomossa!
"Tuomion perusteena on ollut Pezhmanin hallussa olleen BMW 530d -auton kanssa tehty vakuutuspetos. Pezhman oli ystävineen vaurioittanut tahallaan henkilöautoa ja hakenut sille tämän jälkeen valheellisin perustein korvauksia. Vuoden 2004 vuosimallia ollut BMW oli työnnetty alas mäkeä, jossa se oli törmännyt alhaalla oleviin puihin. Ahmadi teki tämän jälkeen ajoneuvo- ja liikennevahinkoilmoituksen, jossa ilmoitti ajaneensa autoa ulosajotilanteessa. Hän oli myös ilmoittanut kyseessä olleen liikennevahinko, vaikka todellisuudessa hän oli itse vaurioittanut hallussa ollutta henkilöautoaan"
Hänelläkin oli ilmeisesti sietämättömiä vaikeuksia myydä bemariaan...
Onko noi toukat niin pirun vaikeita hävittää? Ite ajatellut seuraavaksi talvipommiksi moista kapistusta (toki nettiauton halvinta : ). Manuaali ja ilmastointi pitää olla, kaikki muu on plussaa.
Comment