memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

    Originally posted by MMF View Post
    Tämä näyttää paperilla paremmalta ja on aika paljon edullisempikin:
    http://www.nettiauto.com/bmw/535/5329316
    Olen ehkä fiksaantunut näihin, mutta en itse koskisi tuohon yksilöön pitkällä tikullakaan, ihan vaan sen takia että kissan kokoisin kirjaimin huijataan että auto olisi alkuperäinen M-Sport.

    Alla ainoa sporttivaruste mitä autossa on tehtaalta lähtiessä ollut:
    S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel


    onhan se muuten ihan hyvillä varusteilla, mutta eipä tuollainen luottamusta herätä, eikä kyllä tuo ilmoituskaan ole millään tavalla Jollin ilmoitusta parempikaan. Ja kyllä aito M-Sport ainakin minun mielestäni arvokkaampi on kuin perus pappamalli (vaikka E60/E61 M-Sportteja nyt on pilvin pimein), ehkä se hintaero selittyy vähän silläkin.
    Last edited by Supra^; 14-01-2013, 13:46.
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

    Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7551
      • Jyväshyvä

      Originally posted by MMF View Post
      Tämä näyttää paperilla paremmalta ja on aika paljon edullisempikin:
      http://www.nettiauto.com/bmw/535/5329316
      Ja ei ole aito M-sport joka vaikuttaa hintaan kuitenkin sen 2-3 tonnia tämän hintaisissa (vs. ei mitään m-sporttia, puolet jos on jälkiasennettu).
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • MMF
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2007
        • 461
        • Sipoo

        Originally posted by Supra^ View Post
        Olen ehkä fiksaantunut näihin, mutta en itse koskisi tuohon yksilöön pitkällä tikullakaan, ihan vaan sen takia että kissan kokoisin kirjaimin huijataan että auto olisi alkuperäinen M-Sport.
        Originally posted by MajorDrake View Post
        Ja ei ole aito M-sport joka vaikuttaa hintaan kuitenkin sen 2-3 tonnia tämän hintaisissa (vs. ei mitään m-sporttia, puolet jos on jälkiasennettu).
        Mähän sanoinkin että paperilla, sen enempää tutustumatta.

        Mä en ole niin harjaantunut katsoja että olisin heti huomannut ettei ole aito M-Sport...
        E70 X5 3.0D -07
        W124 200d
        Hiace 4wd

        EX: E36 328 M Touring -95, E30 320i touring, 530da M-Sport -03, 523i Touring -98, E60 530d M-Sport -06, E83 X3 3.0d


        Comment

        • jaki
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2979
          • Uusimaa

          Originally posted by JS- View Post
          Minkälaista hintaa/muuta parannettavaa ilmoituksen suhteen porukka miettisi tälle?



          Kauhea kiire ei ole kaupaksi saada mutta jos se viimeistään maaliskuussa olisi myyty :think
          1½ vuotta sitten myin vastaavan 40 tkm vähemmän ajetun (1-omistajalta, aukoton historia), uudemman, varusteissa hieman eroa. Oli iso navi + BT, ei kattoikkunaa. Sain siitä muistaakseni tasan 17000, eli tuo hintapyyntö kuulostaa ihan liian kovalta.

          PS autossasi ei ole mitään hifi-pakettia, korjaa se. Subbarit etupenkkien alla on kaikissa.
          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

          Comment

          • jaki
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 2979
            • Uusimaa

            Originally posted by MajorDrake View Post
            Ja ei ole aito M-sport joka vaikuttaa hintaan kuitenkin sen 2-3 tonnia tämän hintaisissa (vs. ei mitään m-sporttia, puolet jos on jälkiasennettu).
            Ja näin kirjoittaa autokauppias, jonka ainoa motiivi on saada tuoduistaan autoista maksimihinta. No, ei siinä mitään pahaa ole, niin minäkin tekisin
            Tuo 535:ssa on ainakin kaikki varusteet mitä "normaali" ostaja voi haluta, mutta sitten päästään siihen, että kallishan se silti on. Mitäs tuosta autosta hajoaa seuraavaksi:
            Todennäköisesti takajousituksen kompura. No ei se kallis ole, josa Saksasta tilaa. Jos pitää huolen niistä poistoletkuista ja käyttää & voitelee tuota lasikattoa koko ajan, kontin pohjan elektroniikkahan on periaatteessa ikuista. Pakosarjahan ei tuosta onneksi hajoa.
            Mutta, seuraavana pääsee sitten alustaa laittamaan. Ei sekään nyt kovin kallista ole, mutta kuten joku kirjoitti. lähestyttäessä 300 tkm, voi tuosta mennä alustasta melkein kaikki, lisäksi aktiiviohjauksen raidetanko, pysäköintianturit, turbot jne. Eli seuraavat 20 - 30 tkm voi olla hyvinkin edullista, mutta sitten alkaa rahaa palaa.
            Oma epäilys on, että valtaosa M-sportista haaveilevia on täällä kirjoitteleivia wannabeM-sportisteja, joilla ei oikeasti ole koskaan rahaa ostaa mitään. Asiantuntevuutta jokaiseen lepuutustukeen kyllä riittää.
            Oikeasti omilla rahoillaan ostavat arvostavat M-psorttia, mutta ei siitä paljoa olla valmiita maksamaan. Laittamalla -puskimet ja lyhyet vieterit riittää 99% ostajista, luulen minä. Eli potentiaalisia ostajia on vieläkin vähemmän.

            PS pikavilkaisulla Saksasta sais 150 tkm ajetun merkkiliikkeesta n 15 keurolla. Siihen n 7000 euroa veroa. Veikkaa kumman ostaisin?
            Last edited by jaki; 14-01-2013, 16:51.
            BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

            Comment

            • JS-
              Bimmer Rookie
              • Mar 2012
              • 134
              • Kuopio

              Originally posted by jaki View Post
              1½ vuotta sitten myin vastaavan 40 tkm vähemmän ajetun (1-omistajalta, aukoton historia), uudemman, varusteissa hieman eroa. Oli iso navi + BT, ei kattoikkunaa. Sain siitä muistaakseni tasan 17000, eli tuo hintapyyntö kuulostaa ihan liian kovalta.

              PS autossasi ei ole mitään hifi-pakettia, korjaa se. Subbarit etupenkkien alla on kaikissa.
              Juu täytyy korjata, ei se tosiaankaan hifipaketti ole vaikka tuota taitaa olla vielä kämysemmälläkin systeemillä.

              Halvalla on menny, mutta kyllähän tuo vähän näyttää siltä että tuon hinta asettuu johonkin 16 000€ pintaan, vaihtohinta hieman eri. Tuo nyt on kuitenkin todella siistissä kunnossa, huollettu, kivalla värillä ja asiallisilla varusteilla vaikka se iDrive ja nahkajakkarat puuttuukin. Nooo hiukan tunnearvookin mikä ehkä näkyy hintapyynnössä.. Täytyy viikon päästä rukata hintaa järkevämpään suuntaan jos ei kyselyitä ole tullut.

              Aika näyttää. Kiitos kommenteista.
              A4 avant Quattro pwrD -03

              EX: 320dA -07 "MontegoBlau" Touring

              Comment

              • Veeksi
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2178
                • Kuopio

                e6x-sarjan kohdalla M-sportin arvostamisesta...

                ...niin mitä kohtaa siinä ns. aitoudessa pitäisi arvostaa? Kun kyseessä on kuitenkin ihan kosmeettinen varustepaketti. Oikeastaan ainoa ero on siinä, että alusta on silloin todellakin M-sport. Mutta toisaalta jos/kun puhutaan 200-300tkm ajetusta autosta ja siellä sattuu olemaan alkuperäinen alusta vielä paikallaan, niin kuinkahan M-sport se sitten enää edes on? Toisaalta M-sport alustan hintaa tietämättä voisin arvella, että parempia alustasarjoja saa samalla rahalla(?). Suurin miinus aidossa M-sport e6x-sarjassa itselle on ainakin se, että ko. varustepaketti on poissulkenut dynamic driven. Vai onko joku sitä mieltä, että M-sport on todella parempi ajettava kuin normaali sportalusta+DD?
                BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                BMW E85 3.0i '05

                Comment

                • jaki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 2979
                  • Uusimaa

                  Originally posted by JS- View Post
                  Halvalla on menny, mutta kyllähän tuo vähän näyttää siltä että tuon hinta asettuu johonkin 16 000€ pintaan,
                  No, kauppasin todella pitkään, useamman kuukauden. Vasta, kun hinta oli n 500 yli pyynnin, tuli muutama kysely. Eli, kyllä se oikealla hinnalla meni.
                  Mutta: yksi oleellinen unohtui: omani oli manuaali! Luulin, että ihmiset vielä 3-sarjalaisessa haluaisivat manuskan, väärässä olin
                  Omani oli muuten samanvärinen, ei yhtään naarmua, kolhua eikä kiveniskemää. Sisältä kuin uusi.
                  BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                  Comment

                  • _nixu_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 8975
                    • Kellokoski

                    Originally posted by jaki View Post
                    Ja näin kirjoittaa autokauppias, jonka ainoa motiivi on saada tuoduistaan autoista maksimihinta. No, ei siinä mitään pahaa ole, niin minäkin tekisin
                    Tuo 535:ssa on ainakin kaikki varusteet mitä "normaali" ostaja voi haluta, mutta sitten päästään siihen, että kallishan se silti on. Mitäs tuosta autosta hajoaa seuraavaksi:
                    Todennäköisesti takajousituksen kompura. No ei se kallis ole, josa Saksasta tilaa. Jos pitää huolen niistä poistoletkuista ja käyttää & voitelee tuota lasikattoa koko ajan, kontin pohjan elektroniikkahan on periaatteessa ikuista. Pakosarjahan ei tuosta onneksi hajoa.
                    Mutta, seuraavana pääsee sitten alustaa laittamaan. Ei sekään nyt kovin kallista ole, mutta kuten joku kirjoitti. lähestyttäessä 300 tkm, voi tuosta mennä alustasta melkein kaikki, lisäksi aktiiviohjauksen raidetanko, pysäköintianturit, turbot jne. Eli seuraavat 20 - 30 tkm voi olla hyvinkin edullista, mutta sitten alkaa rahaa palaa.
                    Oma epäilys on, että valtaosa M-postista haaveilevia on täällä kirjoitteleivia wannabeM-sportisteja, joilla ei oikeasti ole koskaan rahaa ostaa mitään. Asiantuntevuutta jokaiseen lepuutustukeen kyllä riittää.
                    Oikeasti omilla rahoillaan ostavat arvostavat M-psorttia, mutta ei siitä paljoa olla valmiita maksamaan. Laittamalla -puskimet ja lyhyet vieterit riittää 99% ostajista, luulen minä. Eli potentiaalisia ostajia on vieläkin vähemmän.

                    PS pikavilkaisulla Saksasta sais 150 tkm ajetun merkkiliikkeesta n 15 keurolla. Siihen n 7000 euroa veroa. Veikkaa kumman ostaisin?
                    No itse olen myynyt historian saatossa ihan yksityishenkilönä 4 kpl E39 ja yhden E60 M-Sporttina ja kaikista on tullut pari kiloeuroa pappamallia enemmän rahaa.. Eli kyllä niitä ihan oikeasti arvostetaan.
                    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                    Comment

                    • jaki
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2979
                      • Uusimaa

                      Originally posted by Veeksi View Post
                      e6x-sarjan kohdalla M-sportin arvostamisesta...

                      ...niin mitä kohtaa siinä ns. aitoudessa pitäisi arvostaa? Kun kyseessä on kuitenkin ihan kosmeettinen varustepaketti. Oikeastaan ainoa ero on siinä, että alusta on silloin todellakin M-sport. Mutta toisaalta jos/kun puhutaan 200-300tkm ajetusta autosta ja siellä sattuu olemaan alkuperäinen alusta vielä paikallaan, niin kuinkahan M-sport se sitten enää edes on?
                      Kirjoitat asiaa. Täältä kun lukee, jotkun asennoituvat ihan kuin M-sport olisi joku Alpina
                      BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                      Comment

                      • Zeta
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2004
                        • 7578
                        • Kotona

                        tuplat
                        Last edited by Zeta; 14-01-2013, 17:01.
                        -
                        Käyttöautona: F20
                        Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
                        Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
                        -

                        Comment

                        • Zeta
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2004
                          • 7578
                          • Kotona

                          Originally posted by jaki View Post
                          Omani oli muuten samanvärinen, ei yhtään naarmua, kolhua eikä kiveniskemää. Sisältä kuin uusi.
                          Joku raja näiden omien kehuillakin! Kolhuttomaksi voin uskoa mutta että jossain 150tkm ajetussa ei kiveniskemiä bemarin erittäin herkässä maalipinnassa? Höpöhöpö.

                          Sanoisin että aika kultaa muistot.
                          -
                          Käyttöautona: F20
                          Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
                          Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
                          -

                          Comment

                          • JS-
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2012
                            • 134
                            • Kuopio

                            Originally posted by jaki View Post
                            No, kauppasin todella pitkään, useamman kuukauden. Vasta, kun hinta oli n 500 yli pyynnin, tuli muutama kysely. Eli, kyllä se oikealla hinnalla meni.
                            Mutta: yksi oleellinen unohtui: omani oli manuaali! Luulin, että ihmiset vielä 3-sarjalaisessa haluaisivat manuskan, väärässä olin
                            Omani oli muuten samanvärinen, ei yhtään naarmua, kolhua eikä kiveniskemää. Sisältä kuin uusi.
                            Vittu kun on mieltäylentävää. Ei oo ollu halpoja kilometrejä kun laskee arvonalenaman, rempat ja vakuutukset, vaan eipä tuota kyllä kukaan niin väittänytkään kun olin silmätkiiluen ostamassa. Vaa on kai tuolla melkein omasa saanu kilometrikorvausten muodossa pois.
                            A4 avant Quattro pwrD -03

                            EX: 320dA -07 "MontegoBlau" Touring

                            Comment

                            • Arppa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2006
                              • 1066
                              • Lumbriver

                              Kuinka alas tuossa pitäisi hinta polkasta kun ei tunnu kiinnostusta olevan? Säälittää vähän tuolla hangessa säilyttää kun on toinen auto jo ajossa...

                              Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
                              Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
                              Kauppakassina: Hyundai i30 -21
                              -Raahe Connection-
                              -Team Kärppä- limited edition

                              Comment

                              • TeRm0z
                                Bimmer Rookie
                                • Apr 2007
                                • 96
                                • Seinäjoki

                                Originally posted by JS- View Post
                                Vittu kun on mieltäylentävää. Ei oo ollu halpoja kilometrejä kun laskee arvonalenaman, rempat ja vakuutukset, vaan eipä tuota kyllä kukaan niin väittänytkään kun olin silmätkiiluen ostamassa.
                                Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Heinäkuussa myin oman -07 320da tourinkin ja käteen jäi 18300€ (pyynti 18900€). Ihan hyvillä varusteilla (mm.prof navi ja sporttipenkit) mutta ei mitään msporttia. Tosin km oli "vain" 154tkm ja kaikin puolin kunnossa, kiveniskemiä lukuunottamatta. Ainakin silloin tuli tunne, että nuo ovat siedettävillä km ihan myyntikamaa, kun kilpailijatkin vaihtuivat tasaiseen tahtiin. Eikä yleinen hintataso näytä tuosta hirveästi muuttuneen. Tiedä sitten onko nyt huono aika ylipäätään kaupata, omat autokuumeet kun puskevat ainakin poikkeuksetta kesällä...
                                Last edited by TeRm0z; 14-01-2013, 17:37.
                                Tallissa: F48 X1 20D XDrive (-16),
                                Ex list:
                                F34 320iA GT (-13), F20 118DA M-Sport (-14), F30 320DA M-Sport (-12), E60 530DA M-Sport (-09), E91 330D M-Sport (-06), X1 20D Xdrive (-10), E91 330iA, E61 525ia, E91 320dA, E46 318i, e39 525tds, e46 320i, e36 316i, e30 316

                                Comment

                                Working...
                                X