Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Sipoolaisesta Ilkasta joka tuo autoja Saksasta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

Miksi modet poistaa viestejä? Koko topic pitäisi poistaa ja aloittajalle bannia paskan suoltamisesta foorumille.

Comment

• Hammu
      Moderator
      • Nov 2006
      • 3971
      • Nurmijärvi

Topicin aloittajan kanssa privassa lyhyen keskustelun käyneenä, topic olkoon mun puolesta auki mutta kaikki turhanpäiväinen paskan suoltaminen joutaa jäädä pois.

Jos joku on tuon Ilkan kanssa ollu tekemisissä niin vastatkoon.

Comment

• Jaska.T
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 1535
        • TaNpere

Itsekkin olen ollut kyseisen henkilön kanssa yhteyksissä kun oli auton ostoilmoitus foorumilla syksyllä. Mitään pahaa sanottavaa ei ole, aktiivisesti herra yritti saada lupaa tuoda jonku auton Saksasta ja tarjoili vaihtoehtoja. Liikkeet joista hän autoja katseli oli esim. www.automobile-individuell.de
        Ainoa asia mikä tökki oli se että hän olisi halunnut itse maksaa verotkin ja siihen en olisi suostunut, eikä kyllä ollut tarkoitus tuotattaa autoa muilla jos sellaisen olisin Saksasta halunnut.

G30 530e Msport
        -------------------------------------------------
        F30 330e Msport
        E60 525d Msport LCI
        E39 530d Touring
        Ex E46 320i coupé
        Ex AC Schnitzer S5 3.0d
        Ex ALPINA B6
        Ex E34 525i Touring
        Ex E36 328i Coupe
        Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
        Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
        Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
        Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
        Never Drive Faster Than
        Your GuardianAngel Can Fly

Comment

• Dragon
          Bimmer Rookie
          • Dec 2003
          • 85
          • TAMMELA City

Soitteli kanssa minulle ja tarjosi kovin palveluita. On kuulemma parille foorumilaiselle tuonut, itse halusi kovin hoitaa kaikki hommat. Mutta en ainakaan itse ollut kauhean luottavainen kyseiseen henkilöön...

Comment

• Esko
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 11687
            • Kouvola

Originally posted by Jaska.T View Post
            Itsekkin olen ollut kyseisen henkilön kanssa yhteyksissä kun oli auton ostoilmoitus foorumilla syksyllä. Mitään pahaa sanottavaa ei ole, aktiivisesti herra yritti saada lupaa tuoda jonku auton Saksasta ja tarjoili vaihtoehtoja. Liikkeet joista hän autoja katseli oli esim. www.automobile-individuell.de
            Ainoa asia mikä tökki oli se että hän olisi halunnut itse maksaa verotkin ja siihen en olisi suostunut, eikä kyllä ollut tarkoitus tuotattaa autoa muilla jos sellaisen olisin Saksasta halunnut.
            Eh joku muu hoitaisi tullauksen omissa nimissään ja "mahdollisten" palautusten tapahtuessa palautukset tulisi välittäjän eikä auton omistajan tilille. Melkoinen sankari tuokin. Voihan sitä clubilaiselle tuoda auton, mutta on ihan eri asia ovatko nämä clubilaiset olleet tyytyväisiä autoon/Ilkan toimintaan.

Comment

• Morriz
              BTCF Member
              • Nov 2005
              • 1611
              • Honkajoki

Nostetaas tätä, mulla on ollu tänään puhelin kuumana tältä broker ilkalta. Eli onko tullut uusia kokemuksia?
              -NO FARMS NO FOOD-

M5 -93 Diamantschwarz
              525i -86 Diamantschwarz
              528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
              X5 3.0d -05 Titansilber metallic

Comment

• Kanerv4
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2009
                • 976
                • Tampere

Älä mene samaan lankaan, itselle piti käydä hakemassa e93 cabi ja hän tarjoili saksasta erinäköisiä autoja ja tunsi paaaljon tuttuja välittäjiä sieltä suunnalta. Sopivaan hintaan olisin saanut bmw premium vaihdokin. Soitteli päivässä useita kertoja ja asialliselta kuullosti mutta , noh hän varasi lentoliput ja lähetti s-postiin ja oltiin sovittu että maksan liput kun näen sen olevan s-postissa noh maksoin tilille sen lipun hinnan ja sen jälkeen kaverista ei kuulunut mitään otin opiksi ja taidan taputella poskelle kun näen kaverin joskus. tämä summahan oli pieni mutta periaatekysymys. nimimerkki spaten taitaa olla ja ilkka etunimi. sukunimeä en enää muista kun asiasta on kauan aikaa.
                Last edited by Kanerv4; 09-12-2012, 15:08.

Comment

• nappe74
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 2846
                  • South Carelia

Kovasti samainen kaveri miulekkin tyrkytti autoja Saksanmaalta kun olin käteisellä autoa ostamassa... Käsitin että hän toisi auton Suomeen mutta koskaan ei päästy mistään autosta niin pitkälle kaupantekoon että olisiko kenties pyytänyt miuta mukaan ja maksamaan lentolippua jne...
                  Hyvin asiallisen tuntuinen kaveri oli ja vakuuttavan kuuloinen mutta vähän pieni epäilys heräsi kun väitti yhtä Bemua aidoksi M-Sportiksi vaikka pelkät puskimet oli mallia M-Sport... :think
                  G30 530e xDrive A M-Sport -20

ex-Bimmerit:
                  F10 525dA xDrive M-Sport -13
                  E21 316 -80
                  E91 330xdA M-Sport -06
                  E53 X5 3.0iA Sport -04
                  E91 335xiA M-Sport -08
                  E60 530iA M-Sport -06
                  E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                  E91 320d -06
                  E39 530iAT M-Sport -01
                  E36 328iA -96
                  E39 528iA -96
                  E36 325i -92

Comment

• Kanerv4
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2009
                    • 976
                    • Tampere

Originally posted by nappe74 View Post
                    Kovasti samainen kaveri miulekkin tyrkytti autoja Saksanmaalta kun olin käteisellä autoa ostamassa... Käsitin että hän toisi auton Suomeen mutta koskaan ei päästy mistään autosta niin pitkälle kaupantekoon että olisiko kenties pyytänyt miuta mukaan ja maksamaan lentolippua jne...
                    Hyvin asiallisen tuntuinen kaveri oli ja vakuuttavan kuuloinen mutta vähän pieni epäilys heräsi kun väitti yhtä Bemua aidoksi M-Sportiksi vaikka pelkät puskimet oli mallia M-Sport... :think
                    Asialliselta kuullostava sälli oli kyllä mutta täysin koijari ainakin minun mielestä, ainakin lentoliput oli aidot mutta peruttu ilmeisesti hetinmiten kun rahat sai tilille jonka jälkeen ei vastannut puhelimeen ja kyseli kummasti käteisestä rahasta yms jolloin alkoi itsellä epäilyt nousemaan ja sanoin että rahat pysyy tilillä ja tilinsiirto ainoastaan mahdollinen jonka jälkeen jotain epämääräistä muminaa. Muuten kuviakin kyseinen kaveri lähetteli autosta puhelimeen todella huonoja sellaisia kyselin kauan että lisäkuvia kiitos että en lähde mielelläni matkaan muutaman kuvan perusteella joka otettu jossain pimeässä parkkihallista, tämänkin kuvan taisi ottaa googlen puolelta?

Comment

• Morriz
                      BTCF Member
                      • Nov 2005
                      • 1611
                      • Honkajoki

Originally posted by Kanerv4 View Post
                      Älä mene samaan lankaan, itselle piti käydä hakemassa e93 cabi ja hän tarjoili saksasta erinäköisiä autoja ja tunsi paaaljon tuttuja välittäjiä sieltä suunnalta. Sopivaan hintaan olisin saanut bmw premium vaihdokin. Soitteli päivässä useita kertoja ja asialliselta kuullosti mutta , noh hän varasi lentoliput ja lähetti s-postiin ja oltiin sovittu että maksan liput kun näen sen olevan s-postissa noh maksoin tilille sen lipun hinnan ja sen jälkeen kaverista ei kuulunut mitään otin opiksi ja taidan taputella poskelle kun näen kaverin joskus. tämä summahan oli pieni mutta periaatekysymys. nimimerkki spaten taitaa olla ja ilkka etunimi. sukunimeä en enää muista kun asiasta on kauan aikaa.
                      Kiitos tämä riittää minulle Jos tässä nyt kiiruulla olisi autoa saksasta haluamassa, niin eiköhän sitä käännyttäisi kumminki Juhiksen puoleen
                      -NO FARMS NO FOOD-

M5 -93 Diamantschwarz
                      525i -86 Diamantschwarz
                      528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
                      X5 3.0d -05 Titansilber metallic

Comment

• Kanerv4
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2009
                        • 976
                        • Tampere

Originally posted by Morriz View Post
                        Kiitos tämä riittää minulle Jos tässä nyt kiiruulla olisi autoa saksasta haluamassa, niin eiköhän sitä käännyttäisi kumminki Juhiksen puoleen
                        Joo, suosittelen näkyviä nimiä kuten juhis tai sitten majordrake.
                        Makselin oppirahat toivottavasti teidän kaikkien puolesta, lyökäähän vain ilkalle luuria korvaan ja toivottakaa pipariton joulu.

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎