Miksi modet poistaa viestejä? Koko topic pitäisi poistaa ja aloittajalle bannia paskan suoltamisesta foorumille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia Sipoolaisesta Ilkasta joka tuo autoja Saksasta?
Collapse
X
-
Itsekkin olen ollut kyseisen henkilön kanssa yhteyksissä kun oli auton ostoilmoitus foorumilla syksyllä. Mitään pahaa sanottavaa ei ole, aktiivisesti herra yritti saada lupaa tuoda jonku auton Saksasta ja tarjoili vaihtoehtoja. Liikkeet joista hän autoja katseli oli esim. www.automobile-individuell.de
Ainoa asia mikä tökki oli se että hän olisi halunnut itse maksaa verotkin ja siihen en olisi suostunut, eikä kyllä ollut tarkoitus tuotattaa autoa muilla jos sellaisen olisin Saksasta halunnut.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by Jaska.T View PostItsekkin olen ollut kyseisen henkilön kanssa yhteyksissä kun oli auton ostoilmoitus foorumilla syksyllä. Mitään pahaa sanottavaa ei ole, aktiivisesti herra yritti saada lupaa tuoda jonku auton Saksasta ja tarjoili vaihtoehtoja. Liikkeet joista hän autoja katseli oli esim. www.automobile-individuell.de
Ainoa asia mikä tökki oli se että hän olisi halunnut itse maksaa verotkin ja siihen en olisi suostunut, eikä kyllä ollut tarkoitus tuotattaa autoa muilla jos sellaisen olisin Saksasta halunnut.
Comment
-
-
Nostetaas tätä, mulla on ollu tänään puhelin kuumana tältä broker ilkalta. Eli onko tullut uusia kokemuksia?-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Älä mene samaan lankaan, itselle piti käydä hakemassa e93 cabi ja hän tarjoili saksasta erinäköisiä autoja ja tunsi paaaljon tuttuja välittäjiä sieltä suunnalta. Sopivaan hintaan olisin saanut bmw premium vaihdokin. Soitteli päivässä useita kertoja ja asialliselta kuullosti mutta , noh hän varasi lentoliput ja lähetti s-postiin ja oltiin sovittu että maksan liput kun näen sen olevan s-postissa noh maksoin tilille sen lipun hinnan ja sen jälkeen kaverista ei kuulunut mitään otin opiksi ja taidan taputella poskelle kun näen kaverin joskus. tämä summahan oli pieni mutta periaatekysymys. nimimerkki spaten taitaa olla ja ilkka etunimi. sukunimeä en enää muista kun asiasta on kauan aikaa.Last edited by Kanerv4; 09-12-2012, 15:08.
Comment
-
-
Kovasti samainen kaveri miulekkin tyrkytti autoja Saksanmaalta kun olin käteisellä autoa ostamassa... Käsitin että hän toisi auton Suomeen mutta koskaan ei päästy mistään autosta niin pitkälle kaupantekoon että olisiko kenties pyytänyt miuta mukaan ja maksamaan lentolippua jne...
Hyvin asiallisen tuntuinen kaveri oli ja vakuuttavan kuuloinen mutta vähän pieni epäilys heräsi kun väitti yhtä Bemua aidoksi M-Sportiksi vaikka pelkät puskimet oli mallia M-Sport... :thinkG30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostKovasti samainen kaveri miulekkin tyrkytti autoja Saksanmaalta kun olin käteisellä autoa ostamassa... Käsitin että hän toisi auton Suomeen mutta koskaan ei päästy mistään autosta niin pitkälle kaupantekoon että olisiko kenties pyytänyt miuta mukaan ja maksamaan lentolippua jne...
Hyvin asiallisen tuntuinen kaveri oli ja vakuuttavan kuuloinen mutta vähän pieni epäilys heräsi kun väitti yhtä Bemua aidoksi M-Sportiksi vaikka pelkät puskimet oli mallia M-Sport... :think
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostÄlä mene samaan lankaan, itselle piti käydä hakemassa e93 cabi ja hän tarjoili saksasta erinäköisiä autoja ja tunsi paaaljon tuttuja välittäjiä sieltä suunnalta. Sopivaan hintaan olisin saanut bmw premium vaihdokin. Soitteli päivässä useita kertoja ja asialliselta kuullosti mutta , noh hän varasi lentoliput ja lähetti s-postiin ja oltiin sovittu että maksan liput kun näen sen olevan s-postissa noh maksoin tilille sen lipun hinnan ja sen jälkeen kaverista ei kuulunut mitään otin opiksi ja taidan taputella poskelle kun näen kaverin joskus. tämä summahan oli pieni mutta periaatekysymys. nimimerkki spaten taitaa olla ja ilkka etunimi. sukunimeä en enää muista kun asiasta on kauan aikaa.-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by Morriz View PostKiitos tämä riittää minulle Jos tässä nyt kiiruulla olisi autoa saksasta haluamassa, niin eiköhän sitä käännyttäisi kumminki Juhiksen puoleen
Makselin oppirahat toivottavasti teidän kaikkien puolesta, lyökäähän vain ilkalle luuria korvaan ja toivottakaa pipariton joulu.
Comment
-
Comment