Originally posted by Kuqi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Matilla ei tietääkseni ole faceliftiä...2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Balle View PostMä laitoin ihan vittuillakseni porsaan sinne.
Mut tuskin huolivat mukaan kun eihän siinä ole edes grammaria, saati subbareita ja pleikkareita...
Eipähän tarvi minulla alkaa ettimään sitä chippiä.
T:e36 316....
Comment
-
-
Originally posted by Masatus View PostNoni hyvä, peli avattu btcf:än osalta vaikka ei bmw olekkaan ja ompahan edes yritetty tarjota muutaki kuin niitä cherryjä
Eipähän tarvi minulla alkaa ettimään sitä chippiä.
T:e36 316....Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Originally posted by Balle View PostJos ne ton mun ritsan sinne huolii niin laitan BTCF tarrat kylkiin....F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Originally posted by Balle View PostJos ne ton mun ritsan sinne huolii niin laitan BTCF tarrat kylkiin....
Hyvä veto Balle kun ilmoitit oman horonkin sinne, toivotaan että ymmärtävät ottaa kunnonkin kalustoa ohjelmaan mukaan.
Ja muistahan mainostaa myös 9xx:kin.RR Sport
Ex.330D M-Sport | 320i | CL500 | 120d | Z3QP | 328i M-Tech Cabriolet | 328i M-Tech Coupè | A8 Quattro
Comment
-
-
Ihan hyvä juttu, että ainakin joltain foorumilaiselta löytyy pokkaa tarjota autoaan tohon ohjelmaan. Ei toi nyt niin haudanvakava juttu ole, että sinne ei vois muutkin autoaan tarjota. Mitä nyt itte olen tätäkin foorumia seuraillu, niin ihan hauskoja turbotettuja Bemareita luulisi tonne löytyvän tarjottavaksi.
Porukka on vaan usein ihan liian kriittisiä omien autojen suhteen. Oon ihan varma, että täältä löytyy monta hauskaa laitetta tohonkin ohjelmaan, kunhan vaan omistajat uskaltavat laittaa autonsa peliin mukaan.
Comment
-
-
Originally posted by Raputurkki View PostIhan hyvä juttu, että ainakin joltain foorumilaiselta löytyy pokkaa tarjota autoaan tohon ohjelmaan. Ei toi nyt niin haudanvakava juttu ole, että sinne ei vois muutkin autoaan tarjota. Mitä nyt itte olen tätäkin foorumia seuraillu, niin ihan hauskoja turbotettuja Bemareita luulisi tonne löytyvän tarjottavaksi.
Porukka on vaan usein ihan liian kriittisiä omien autojen suhteen. Oon ihan varma, että täältä löytyy monta hauskaa laitetta tohonkin ohjelmaan, kunhan vaan omistajat uskaltavat laittaa autonsa peliin mukaan.
Noh, piti kokeilla kepillä jäätä ja pistin cabriosta kuvat & perusspeksit menemään. Saas nähä mitä moisesta kruisailupelistä tuumaavat- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment