No ainakin Saksan ja jenkkien Ebaysta löytää ihan mitä vaan. Jopa ihan huuto.netissä oon nähnyt kivoja ajokamoja. Ja tietysti VMPK:n foorumia kannattaa seurata.
Ebayt tuli aika hyvin selattua ja hiukan tyhjä arpa, foorumivinkki on tervetullut, hiukan hankalia löytää kun ei mopoihin ole mitään tuntumaa noin harrastus mielessä... huutonetistä voisi joku naisten nahkatakki löytyä, mikä olisi tuon mainoksen antaman tyylin mukainen, taitaa Zoui olla kuumaa kamaa kadulla ensi kesänä
Eilen käynnistin ensimmäisen kerran talven jäljiltä. Vielä öljyn vaihto ja kytkimeen nesteet niin ready to go. Mikä onkin ihme, koska yleensä nuo keväthuollot on tupanneet venyä pitkälle kesäkuuhun...
Ihmetyttää kyllä miten porukka viitii näillä keleillä lähtee ajelee..
Ihmeellisiä hätähousuja, ei oo paljo nautinto tuola ajella hiekkasilla ja paskasilla teillä kun tulee kylmäki..
Ihmeellisiä hätähousuja, ei oo paljo nautinto tuola ajella hiekkasilla ja paskasilla teillä kun tulee kylmäki..
Se on aina se kevään ekat metrit ajettava heti. Tulihan sitä joskus oltua itekkin hätänen, mutta vanhuus tekee viisaaksi.
Itse kans ihmettelen. Tyypit todennäköisesti ovat tuoreita motoristeja, joilla on kova palo päästä ajeleen turvallisuudesta piittaamatta. Nytkin näin Kuopiossa jonku tuoreen naistenmallin kawan joka oli yltä päältä kurassa, kuskia kiinnosti erityisesti, että miten kaikki 120hv suttaa sorakerroksen peittämällä asfaltilla.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Kyllä minä oon 700km jo työntäny, sataahan sitä vettä kesälläkin ja paska lentää. Ajua vartenhan ne on tehty.
Comment