En ota kantaa kyseisen yrityksen toiminasta, kaverit tuli hienon x5 kanssa "ledittämään" autonsa juuri ennen ACS. Toki oliko se neljänen kerran jälkeen kun oli luvannut tulla. ..ainahan voisi nostaa luuria ja peruaa tapaaminen.
Yrityksen kannalta tietysti "asiakas on aina oikeassa" periaatte on valittseva. Voin toki kertoa että näiden vuosien jälkeen se vieläkin aina sapettaa jos postiennakolla tilattu kallis ja erikoinen valosarja jää lunastamatta, ilman minkäänlaista syytä ( vahinko iloa kenties?) Miksi tilataan tuotteet jos ei ajo maksaa niitä?? Posti/MH kulut ovat aikamoiset. Piritekin kanssa manattiin juuri samasta aiheesta.
Toinen asia on ettei asiakkaat hirveästi vaivaudu ottamaan selvää sopiiko kyseinen tuote autoonsa...kun kerran on 2 viikon palautus oikeus, niin eihän se heitä haittaa...
Olen miettinyt ottaisinko pois nettisivuiltani kokonaan se posti/MH ennakko maksu mahdollisuus, melkein suurin osa ihmisestä maksaa näiden kaupallisien ( eli minulla maksullisia) maksu"turva" menetelmien kautta.
Hieman OT meni sorri, mutta ei tämä ala mitään herkkua aina välttämättä ole. Suhteet pitää olla kunnossa tukkureiden kanssa saksassa tai missä lieneekin, onneksi minulla on. Useimmiten tuotteet tulee suoraan tukkureilta asiakaille, se säästää rahaa ja aikaa.
Toki ollaan kaikki vaan ihmisiä, jokus minultakin unohtaa ilmoitella asiakkailla jos tuote ei olekaan varastossa ihan heti saatavina ja toimitusaikaa voikin kestää se 10-14 päivää.
Life is a bitch and then you die
Yrityksen kannalta tietysti "asiakas on aina oikeassa" periaatte on valittseva. Voin toki kertoa että näiden vuosien jälkeen se vieläkin aina sapettaa jos postiennakolla tilattu kallis ja erikoinen valosarja jää lunastamatta, ilman minkäänlaista syytä ( vahinko iloa kenties?) Miksi tilataan tuotteet jos ei ajo maksaa niitä?? Posti/MH kulut ovat aikamoiset. Piritekin kanssa manattiin juuri samasta aiheesta.
Toinen asia on ettei asiakkaat hirveästi vaivaudu ottamaan selvää sopiiko kyseinen tuote autoonsa...kun kerran on 2 viikon palautus oikeus, niin eihän se heitä haittaa...
Olen miettinyt ottaisinko pois nettisivuiltani kokonaan se posti/MH ennakko maksu mahdollisuus, melkein suurin osa ihmisestä maksaa näiden kaupallisien ( eli minulla maksullisia) maksu"turva" menetelmien kautta.
Hieman OT meni sorri, mutta ei tämä ala mitään herkkua aina välttämättä ole. Suhteet pitää olla kunnossa tukkureiden kanssa saksassa tai missä lieneekin, onneksi minulla on. Useimmiten tuotteet tulee suoraan tukkureilta asiakaille, se säästää rahaa ja aikaa.
Toki ollaan kaikki vaan ihmisiä, jokus minultakin unohtaa ilmoitella asiakkailla jos tuote ei olekaan varastossa ihan heti saatavina ja toimitusaikaa voikin kestää se 10-14 päivää.
Life is a bitch and then you die
Comment