Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 1-sarja
Collapse
X
-
Originally posted by van cleef View PostMulle tulee aikamoinen e30-fiilis tuosta korista. Katsotaan tuleeko tuosta 20-vuoden päästä samanlainen teiniauto kuin kantaisästään. Täytyy kai lähteä Laakkoselle kyselemään hintoja.
Comment
-
-
Originally posted by NHB View PostSaapa nähdä. Luulen että että tuon coupen myynti tulee olemaan vain pieni osa 1-sarjan kokonaismyynnistä maailmanlaajuisesti.
Comment
-
-
No tuota, tuota. Mun mielestä tuo ykkönen on enempikin naisten auto. Kyllähän tommonen kauppakassina vois mennä, mutta ei ole oikeen minun makuun. 3 sarjalaiset on alkanut näyttään minun silmään ihan hyvältä, varsinkin coupetMercedes-Benz cls 350
530DA E60
Ex:
Audi A6 2.7 biturbo quattro
523IA E39
520 E34 2Kpl
535 E34
Comment
-
-
Originally posted by Laxa View PostEDIT: Ihan pakko laittaa vielä ja härnätä:
Volkswagen Golf 2.0 TDI 170 hv PowerDiesel GT 5,9L/100km alkaen 34570€
BMW 120d 177hp 4,9 L/100km alkaen 38500€
Pikaisella vilauksella millään tekniikalla varustettu uusi Golffi ei pääse noin alhaisiin keskikulutuksiin kuin 1-sarja, ei bensoissa ei dieseleissä. Kaiken kukkuraksi vollkari varustettu pumppusuutintekniikalla joka lienee keksitty jo ennen pyörän keksimistä, voi tsiisus.E90 325iA LCI M-sport '09
Comment
-
-
En pitänyt spy-kuvissa esiintyneestä autosta yhtään, eikä se noissa virallisissa kuvissa näytä juurikaan paremmalta. Heittämällä rumin BMW pitkään aikaan.
6-sarjalaisen facelifti sentään on kohtalaisen onnistunut, olkoonkin että vierastan hiukan sitä keulailmeen valumista alaspäin rekkarilaatan kohdalla.Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
Comment
-
-
c0fein
Töissä tulee näitäkin ajeltua aika paljon, täytyy sanoo et esim 118i ja 120i ei iske yhtään mut 118d, 120d, 130i on helkkarin herkkuja 118d just sopiva tehomäärä, ei liian hyökkäävä mut kun ohitukseen lähtee niin ei kauan mee. Meil esittelyautona 118d Alpinweiss 3ovinen, aika nätti
Comment
-
Tosta tulee mieleen 2 ovinen e30.
Ei tyhmän näköinen pikkuautoksi (ja onpahan pikkuauton ostajallekin takavetoinen vaihtoehto).
Originally posted by hämis_ View Posttoi perä vaatii kyl totutteluu.. nyt ainaki vähä oudon näkönenLast edited by petrolhead; 28-06-2007, 23:57.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment