Announcement

Collapse
No announcement yet.

e31 850 VS corvette(tuli ostettua)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masa
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 2202
    • München

    #16
    No kyllä noista mä itse ainakin laittasin C5 veten siitä ei olisi epäilystäkään. 8pätkä on magee auto mutta tekniikaltaan vanhentunut välimalli. Korihan kasisssakin on hieno ja muutenkin edukseen mutta kun taas muutaman veten kuvan katsoo niin valinnalle olisi epäilystäkään.

    niin ja 8 ja veten tekniikkaa nyt voi edes samana vuonna verrata...

    -VaasaConnection-
    Originally posted by Homer;
    Ei ne pulit millään seiskoilla ajele

    Comment

    • makebm5
      Bimmer Enthusiast
      • May 2009
      • 1227
      • Kainuu

      #17
      Ja mitä noihin veten "varmana tietona" kerrottuihin lämpöongelmiin tulee, niin ne käy ihan normaalistikkin kuumempina kuin baijerin ihmeet.
      BMW i4 M50, BMW E89 35is
      Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

      Comment

      • Juppe
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 4541
        • TURKU

        #18
        Jos niissä nyt oikeesti olis joku lämpöongelma, niin miten vitussa niillä voi ajaa keittämättä californiassa, floridassa tai ylipäänsä missään.

        Comment

        • makebm5
          Bimmer Enthusiast
          • May 2009
          • 1227
          • Kainuu

          #19
          Originally posted by Juppe View Post
          Jos niissä nyt oikeesti olis joku lämpöongelma, niin miten vitussa niillä voi ajaa keittämättä californiassa, floridassa tai ylipäänsä missään.
          No näin. Penkittäessä keulan muodosta johtuen ei lisäpuhaltimella saa ilmavirtausta jäähdyttimiin samallailla kuin autoissa joissa "linja-auton keula"
          BMW i4 M50, BMW E89 35is
          Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

          Comment

          • V W
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2009
            • 335
            • Salo

            #20
            Originally posted by makebm5 View Post
            No näin. Penkittäessä keulan muodosta johtuen ei lisäpuhaltimella saa ilmavirtausta jäähdyttimiin samallailla kuin autoissa joissa "linja-auton keula"
            Kyllähän noi linja-autot on nykypäivän pääsääntösest mahurei tai takamoottorisii
            No vaihtelu virkistää,välil jopa vaihteiden
            Ford 4500 :think Nuffield
            Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi

            Kawasaki ZX-12R
            Borat

            Comment

            • advance
              Bimmer Enthusiast
              • May 2004
              • 1689

              #21
              Corveten ottaisin noista ehdottomasti, dodge viper olisi myös mukava.

              Comment

              • petrolhead
                Moderator
                • Feb 2004
                • 13793
                • Hyvinkää

                #22
                Originally posted by advance View Post
                Corveten ottaisin noista ehdottomasti, dodge viper olisi myös mukava.
                Juu ja samassa hintaluokassakin.



                Sekoitetaan pakkaa lisää tarjoamalla 911 vaihtoehdoksi.No joo , eipä nekään tosin ilmaisia ole mutta kelpaa verrokiksi aivan varmasti .
                2015 VW Crafter
                1984 BMW 316
                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                Comment

                • northwolf
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2006
                  • 136
                  • LPR

                  #23
                  Oma valinta taitaisi niin ikään kallistua stutgartin evoluutio kupliin..

                  Comment

                  • Esko
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2002
                    • 11680
                    • Kouvola

                    #24
                    Originally posted by petrolhead View Post
                    Juu ja samassa hintaluokassakin.
                    Eikai noi vanhemmat versiot mitä jokunen Suomessakin pyörii, mitään järin kalliita enää ole. Ainakin muistelisin, että pari RT-10:iä löytyy..

                    Comment

                    • petrolhead
                      Moderator
                      • Feb 2004
                      • 13793
                      • Hyvinkää

                      #25
                      Originally posted by Esko View Post
                      Eikai noi vanhemmat versiot mitä jokunen Suomessakin pyörii, mitään järin kalliita enää ole. Ainakin muistelisin, että pari RT-10:iä löytyy..
                      Nettiauton halvin oli 59k€. Sillä saa jo vaikka aika hyvän Porschen. Oli kyllä GTS:iä kaikki....
                      Last edited by petrolhead; 05-05-2010, 21:47.
                      2015 VW Crafter
                      1984 BMW 316
                      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                      Comment

                      • jori
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 1010
                        • Vantaa

                        #26
                        Originally posted by petrolhead View Post
                        Nettiauton halvin oli 59k€. Sillä saa jo vaikka aika hyvän Porschen. Oli kyllä GTS:iä kaikki....
                        Jos mulla ois varaa laittaa 50-60k€ urheiluautoon niin varmasti tohon rahaan se olisi joku Porsche jo ihan luotettavuuden ja käyttetävyyden takia, normaalia 911 Porschea (993/996) voi käyttää vaikka mökkireissuihin tai sitten mennä radalle ajaa kovaa!
                        Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                        Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

                        Comment

                        • Skorppi
                          Bimmer Rookie
                          • May 2003
                          • 120
                          • Turku

                          #27
                          C5 ehdottomasti, se on hieno ja siinä on oikea moottori, toisin kuin 850. Lämpöongelmista sen verran että ko. laite on suunniteltu toimimaan korkeilla vedenlämmöillä, normaalilämmöt sadan nurkilla ja ylikin. Faijalla on C5 ollut jo neljä-viisvuotta ja mitään lämpöongelmia ei ole ollut. Autossa vielä pientä vapari viriä ja voimaa ~100hv enempi kuin vakiossa. Ameriikan veekasi nokalla tekee jo viripontentiaalista jotain sellaista, jossa on rajana vain lompakko.
                          ´13 F25 X3
                          Corvette C6 Coupe Supercharged

                          Comment

                          • Juppe
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2002
                            • 4541
                            • TURKU

                            #28
                            Joo, kyynel silmässä tullut katseltua millaisella rahalla saa edelbrockin alukansia rullavipoilla jenkkien kaseihin (no vetessä tosin on jo alukannet). Ja kaikkea muuta siinä samalla. Ei oo pahan hintaista ja se kulkupuoli muuttuu sitten ihan oikeasti, vaikkei edes ahtaisi.

                            Comment

                            • rami
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2002
                              • 707
                              • Raahe

                              #29
                              Sana kiertämään... Jos joku etsii oikeesti hyvää ,eikä ihan halpaa e31:stä niin täältä löytyy.
                              bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...

                              Comment

                              • -Tapi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 3117
                                • Välisuomi

                                #30
                                Mistäs ne öljynlämmöt penkityksessä ilmaantuivat ongelmaksi? Eihän noissa ole mittariakaan ko. suureelle.

                                Vakiokorkuinen ja vakioalustainen C5 on ihan pehmoinen ajella, tietysti kovempi kuin 850 mutta ei ollenkaan kivireki. Kivireen siitä saa Z06 tai vastaavilla alustanosilla, mutta silloin se menee jo radallakin kovaa. Automaatti-C5 on ihan jees käyttöpeli jos haluaa ajella leppoisasti ja nauttia fiiliksestä ja katuvalolähdöistä. Manuaali on vielä hauskempi Sisustan muovilaatu on pilipalia mutta tekniikka on miellyttävän yksinkertaista, kevyttä ja nöyrää. Osissa on mukavasti varmuuskerrointakin keveydestä huolimatta. Noin jäykän ja varustellun auton kohdalla 1550 kg omamassa on jo hatunnoston arvoinen saavutus GM:n tiimiltä.

                                Minulta vapautuu jossain vaiheessa kesää soihdunpunainen '97 aut C5.. Onneksi jää vielä '99 C5 vert käyttöpeliksi.
                                ---

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎