Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarismin ennakkoluulot ja lieveilmiöt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

laitetaas tämmönen kaikille suunnattu kysymys.

kiinnostaako sua oikeesti muiden mietteet sun autosta tai sun tekemisistä?

mulle on ainakin aivan se ja sama mitä naapurit, tutut ja tuntemattomat mun autoharrastuksesta, ajotavoista tai mistään muustakaan tykkää.

OK. no töissä on eriasia, sillon en edusta itseäni vaan firmaa.
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• Vilikki
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 6309
      • Raahe

Originally posted by peto2 View Post

mulle on ainakin aivan se ja sama mitä naapurit, tutut ja tuntemattomat mun autoharrastuksesta, ajotavoista tai mistään muustakaan tykkää.

Kiinnostaa, en halua olla mulkku jonkun toisen tekemisien takia.
      BMW e36 316i Turbo Compact

Comment

• Juhis
        BTCF Honorary Member
        • Jul 2002
        • 19175
        • -

Originally posted by Vilikki View Post
        Kiinnostaa, en halua olla mulkku jonkun toisen tekemisien takia.
        No niiden ihmisten mielestä olet mulkku jo pelkän BMW:n omistamisen takia. Näin se oli jo ennenkuin edes BTCF oli olemassa. Usko pois.
        All good things come to those who wait.

Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

Sound Factory Bar & Nightclub

Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

Comment

• Ziggis
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2008
          • 454
          • Melbourne (Mellilä)

eiköhän jokainen ole vastuussa omista tekemisistään...
          ei kerho ole vastuussa edes radalla sattuneissa tapauksissa...
          omalla vastuulla siellä kuitenkin mennää...
          Ex. e39 540i -97
          Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
          Ex. e36 325iA -92
          Ex. e34 540iA -94
          Ex. e30 325 2.7 eta -86
          Ex. e34 540iA -93 touring
          Ex. e32 730i -89

Tällä mennään

Comment

• mijuko
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2010
            • 951
            • ۩□□۩

Kyllä. Siloin kun asiat tuodaan naamalle ja kun puolustautuminen tai asiasta välittämättä jättäminen tulkitaan aina kannaltasi negatiivisesti:think

"Oottepa te bemarimiehet herkkiä"

PS. Äiti kysy muuten tänään että "kuulutkos sie johonkiin kerhoon?"...
            Last edited by mijuko; 13-05-2012, 18:39.

Comment

• Vilikki
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 6309
              • Raahe

Originally posted by Juhis View Post
              No niiden ihmisten mielestä olet mulkku jo pelkän BMW:n omistamisen takia. Näin se oli jo ennenkuin edes BTCF oli olemassa. Usko pois.
              siihen en ota kantaa itsellä on sellainen mentaliteetti elämässä että mielellään yritän tulla kaikenlaisten ihmisten kanssa jotenkin toimeen Omista ja muiden puutteista/ajatuksista huolimatta

Comment

• Ziggis
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2008
                • 454
                • Melbourne (Mellilä)

näinhän se ikävä kyllä menee...
                Ex. e39 540i -97
                Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
                Ex. e36 325iA -92
                Ex. e34 540iA -94
                Ex. e30 325 2.7 eta -86
                Ex. e34 540iA -93 touring
                Ex. e32 730i -89

Tällä mennään

Comment

• Juhis
                  BTCF Honorary Member
                  • Jul 2002
                  • 19175
                  • -

Originally posted by Vilikki View Post
                  siihen en ota kantaa itsellä on sellainen mentaliteetti elämässä että mielellään yritän tulla kaikenlaisten ihmisten kanssa jotenkin toimeen Omista ja muiden puutteista/ajatuksista huolimatta
                  Niin myös minulla on. Mutta jos joku pitää minua mulkkuna pelkän autovalintani perusteella, niin sitten sille en voi mitään. En viitsi Toyota Avensista ostaa vain miellyttääkseni muita, koska se ei mielestäni ole erityisen hyvä auto. Yritän myös itse olla tuomisematta muita heidän autovalintojensa perusteella.
                  All good things come to those who wait.

Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

Sound Factory Bar & Nightclub

Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

Comment

• Vilikki
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 6309
                    • Raahe

Niin myös minulla on. Mutta jos joku pitää minua mulkkuna pelkän autovalintani perusteella, niin sitten sille en voi mitään. En viitsi Toyota Avensista ostaa vain miellyttääkseni muita, koska se ei mielestäni ole erityisen hyvä auto. Yritän myös itse olla tuomisematta muita heidän autovalintojensa perusteella.
                    eiköhän me siis taas partyilla oteta huikat edullista tuonti vodkaa? Alkaa olla aika käsitelty tämä asia, palatkaamme siis threadin oikeaan otsikkoon?

Comment

• peto2
                      BTCF Member
                      • Jan 2007
                      • 8257
                      • Järvikylä (Nakkila)

tähän on helppo yhtyä. omalla kohdalla tulee vielä semmonen että jos joku alkaa tuomitsemaan minua mm. auton perusteella niin saa kyllä aika rankasti kuulla mielipiteeni hänen autostaan.. ei ole montaa kertaa tarvinnut mutta aina on jääny vastapuoli sanattomaksi
                      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                      ex:
                      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                      Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• Justabanana
                        BTCF Member
                        • Jul 2008
                        • 835
                        • Käpylä

Aika neutraaliin sävyyn toi Iltiksen juttu tehty onneksi, ja kommentitkin melkein niin kuin ne tuli sanottua. Pelkäsin jo, että kun kylmiltään kommentoi tapausta jota ei oikein tunne, niin päästäisi jotain sammakoita suustaan. Ja juuri siitä syystä piti päästää enimmäkseen tuollaisia soo soo-latteuksia. Tavallaan olisi tehnyt mieli huomauttaa, että kukaan ei loukkaantunut, sentään ajettiin motarilla, ja sakotetut luultavasti oppivat läksynsä.
                        Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
                        Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden

Comment

• Ramzez
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2009
                          • 6104
                          • Jyväskylä

Mitä te foorumilaiset täällä toisianne piikittelette? Keltaisen lehdistön tarkoitus on nimenomaan luoda tällaisia raflaavia otsikoita, koska ne aiheuttavat ihmisissä reaktioita! Totuudenmukaiset otsikot eivät pahemmin lukijoita kiinnostaisi. Älkää siis menkö tähän lankaan, vaan käyttäkää hieman omaa järkeänne. Suurin osa meistä ei edes nähnyt koko autoletkaa, joten on aivan turha spekuloida, kuka teki ja mitä.

Joukossa tyhmyys tiivistyy ja aina sinne mahtuu myös näitä mätämunia mukaan. Mutta se ei ole auton tai sen merkin vika. Ei se auto itseänsä aja. Samainen kuljettaja olisi voinut ihan hyvin ajaa vaikka vanhalla Volvolla ja silti menettää korttinsa. On huvittavaa, että syytetään elotonta malmikasaa, ei sen kuljettajaa.

Tuntuu jotenkin hassulta, että ensimmäisenä asiaa pohditaan täällä foorumilla, ikään kuin kellään meistä olisi asiaan jotakin puolusteltavaa tai seliteltävää. Jos joku töppää liikenteessä, se on hänen oma häpeänsä, ei meidän kaikkien. Jos joku oikeasti ajattelee, että yhden Bemaristin töppäilyt voidaan rinnastaa, että myös kaikki muut samalla merkillä ajavat ovat samanlaisia, niin siitä vain. Ei pahemmin itseäni liikuta se, mitä joku muu yksinkertaisuudessaan ajattelee. Pitää osata olla itse sen verran fiksu, ettei lähde moiseen leikkiin mukaan.

Comment

• Petteri75
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2005
                            • 2540
                            • Kirkkonummi

Niin toisilla kun ei auto pysy lapasissa pienemmissäkään nopeuksissa, niin heille en kyllä suosittele noita 200km/h nopeuksia..
                            Luoja.. Jos tykkää ajaa lujaa, voi mennä radalle. Ei 1-tielle.
                            Last edited by Petteri75; 13-05-2012, 19:33.
                            BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

Comment

• Ishvan
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2005
                              • 254

Originally posted by Paabo View Post
                              Ja tämäkin johtuu siitä, että Skodalla taitaa olla yksi automalli joka ottaa sen 200km/h,VW.llä Golffin erikois ja passatin erikois mallit, Toyotalla vanhat suprat ja lentokoneesta tiputettuna celicat. Kiiasta ei varmaan tarvii edes keskustella.

Valitettava tapahtuma ja varsinkin lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja saatinhan tännekkin foorumille joku uusi kirjautuja, joka voi tulla avautumaan Kian avaimet kädessä, kun vaimo ei anna edes koeajaa Saksalaista autoa, koska se on saatanasta niin kuin Robin ja kaikki muukin tässä maailmassa.

Te jotka ajomiittejä järjestätte niin muistakaa painottaa, että kun yhdessä liikutaan niin silloin edustetaan nimenomaan merkkiä\kerhoa. Silloin kun yksin ajat tutkaan niin se on oma asia. Ajelumiitit on helvetin mukavia ja kivaa vaihtelua siihen pelkkään ryyppäämiseen ja rellestämiseen, mutta pidetään järki päässä ja niitä omia auton kulkemisia ja ajotaidon näytteitä voi esittää tämänkin kerhon ratapäivillä useaan kertaan kesässä.
                              Eiköhän nyt sentään nykyään löydy jokaiselta merkiltä lähes joka mallisarjasta kippoja jotka yli 200 kulkee.

EDIT: Vai Skodallakin yksi automalli...
                              -21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport

Comment

• smo83
                                Banned
                                • Dec 2009
                                • 1988
                                • oulucity

Originally posted by biglimited View Post
                                kyllähän tämä ajelu oli btcf:n järjestämä,
                                olen varmasti myöhässä kommenttini kanssa mutta onko facobookissa sovittu tapahtuma facebookin järjestämä? ja joutuuko facebookin omistajat ja johto vastuuseen?

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎