Originally posted by Bomb5
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarismin ennakkoluulot ja lieveilmiöt
Collapse
X
-
Originally posted by Bomb5 View PostVähän samoja kokemuksia. Kiva törmätä autolla mukaviinkin tilanteisiin joskus. Tässä taannoin päästin isomman porukan nuoria koulutyttöjä suojatien yli, kun bussista nousivat aamulla. Mulla ei ollut mikään kiire siinä. Viimeisenä tuli joku pitkä tummahiuksinen, katto muhunpäin, hymyili oikein iloisesti ja moikkas kädellä oikeen korkealle ilmaan kiitokseksi. Pääsiäisenä olin ajanu pitkän matkaa maalta takas ja Espoossa paisto aurinko. Kaks alle kouluikästä pikkutyttöä istuskeli talon portailla ja katteli ohi meneviä autoja. Ei ne mitää edellä menevälle tojotalle, mutta nousivat pystyyn ja heiluttivat käsiä mulle, ku ajoin ohi. No pitihän sitä tytöille takas moikata.
Comment
-
-
Hymyilin ääneen aika voimakkaasti ylläoleviin
Tällaista erään terveyskeskuksen seinällä, erään foorumistin bongaus:
Last edited by mulletti; 16-05-2014, 10:29.E28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
-
-
Originally posted by mulletti View PostHymyilin ääneen aika voimakkaasti ylläoleviinE39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Ennen olin ennakkoluuloinen BMW:tä kohtaan mutta nyt kun omalla ensimmäisellä ko merkkisellä olen vuoden ajanut niin alan ymmärtää filosofiaa.
Loppuun asti huolella suunniteltu tuote mekaanisesti (paitsi läpät, takaluukun johtosarja & antennivahvistin). Monessa kohtaa olisi voinut oikaista mutta ovat tehneet asiat oikein.
Oma kehonkuljetin on LCI E61 530xdE61 530 D X-Drive LCI
Comment
-
-
Originally posted by Jomppa View PostLoppuun asti huolella suunniteltu tuote mekaanisesti (paitsi läpät, takaluukun johtosarja & antennivahvistin).
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Postja säädettävän tihkun puuttuminen lienee kaikissa (?) malleissa
Aseta viiksi hetkellisesti tihkuasentoon, odota haluamasi aika (max 20s) ja siirrä viiksi pysyvästi tihkuasentoon. Odottamasi aika = tihkun jakso.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJa kaasupoljin, ja portaallinen selkänojan säätö, ja e21 ja e30:ssä tehtaalla nuukuus laittaa aukeavia takasivulaseja 2d-malleihin (aivan, e21 tullut tehtaalta vain 2d:nä) ja e36:ssa pyyhkijöiden I-nopeuden logiikka ja tihkuasennon harvahko sykli, ja säädettävän tihkun puuttuminen lienee kaikissa (?) malleissa, ja e36:n takakelkan kiinn. pisteiden ainevahvuuden mitoitus...
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOT: mikä vika pyyhkijöiden 1-nopeudessa on? Tosi näppärä kun menee liikennevaloissa automaattisesti tihkulle, niin ei tarvi itte vaihtaa. Ja sit taas pyyhkii normaalisti, kun lähtee liikkeelle. Minusta tosi näppärä toiminto ja oon ihmetelly, miks muissa autoissa ei oo vastaavaa.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOT: mikä vika pyyhkijöiden 1-nopeudessa on? Tosi näppärä kun menee liikennevaloissa automaattisesti tihkulle, niin ei tarvi itte vaihtaa. Ja sit taas pyyhkii normaalisti, kun lähtee liikkeelle. Minusta tosi näppärä toiminto ja oon ihmetelly, miks muissa autoissa ei oo vastaavaa.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostVuosimallin 94. e36:ssa 1-nopeus on liian hidas ja 2-nopeus on taas sitten jo liian nopea.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostVuosimallin 94. e36:ssa 1-nopeus on liian hidas ja 2-nopeus on taas sitten jo liian nopea.
E34:ssä se nopeus on säädettävä. Jotenkin mielikuva että olisi ehkä sama.
Pyyhkäisemällä kerran ja pyyhkäisemällä uudestaan kun on haluttu viive saavutettu. Jää kivasti pyyhkimään haluttua nopeutta.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEn nyt millään muista millainen E36:ssa on tuo 1-nopeus.
E34:ssä se nopeus on säädettävä. Jotenkin mielikuva että olisi ehkä sama.
Pyyhkäisemällä kerran ja pyyhkäisemällä uudestaan kun on haluttu viive saavutettu. Jää kivasti pyyhkimään haluttua nopeutta.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
Comment