Tuossa toisessa topicissa tuli mieleen, kun joku heitti läppää, että itellä tulee vaihdettua autoja usein, niin siihen liittyen asia, jota olen aina sillon tällöin mietiskellyt.
Bemareista kokemusta noin 5 vuotta, ei enempää. Sinä aikana ollut sigussa näkyvät autot, joista suurin osa siis E39:ejä. Nytkin E39 alla, jossa bout kaikki mausteet, mitä noihin on saanut, paitsi se pakollinen näädänkarkotin ja kiväärikotelo tietysti puuttuvat . Ollaan muiden E39 omistajien kanssa joskus mietitty, että mikä voisi olla semmonen auto, josta saa E39:n jälkeen vielä oikeasti kunnon "kicksit". Itellä oli karvalakki E60 vain vähän aikaa, ja se ei kyllä ainakaan 530d:nä tuonut niitä kiksejä sillä tavalla, joka olisi ollut perusteltua hintaansa nähden.
Joskus tulee siis mieleen, että mikä auto seuraavaksi, joka:
- olisi selkeä step-up ajettavuudessa ja mukavuudessa E39:n jälkeen
- olisi riittävän raskaasti varusteltu (M-Sport on oltava, siitä en enää tingi)
- ei olisi hankintahinnaltaan kuitenkaan tähtitieteellinen
- saa kuluttaa paljon bensaa (tai dieseliä), en jaksa kiinnostua noista pa-kuluista tmv käyttökuluista enää
- ei olisi E39:stä kuitenkaan mahdoton downgrade niiltä osin, joissa downgradea sitten pakosta tulisi, eli asioissa jotka E39:ssä on makeimmillaan (laatuvaikutelma, koko, ulkonäkö, hiljaisuus)
Mielessä on käynyt E60 LCI:t nelivetosina, sitten välillä tulee mieleen, että 1-sarjakin menisi coupena, tai ehkä sittenkin 3-sarja raskaasti varusteltuna nelivetona.
Jos joku on yhtä kovasti tykännyt E39:stä kuin minä, mutta löytänyt korvaavan auton, joka miellyttää selkeästi vielä enemmän, niin kertokaapa mikä se oli ja miksi.
Tero
ps> en ole mitenkään aktiivisesti harkitsemassa autonvaihtoa, tää on vaan tämmöstä mietiskelyä, nykysessä on 115tkm mittarissa ja loistava kunto, eikä ole autokuumetta... saisi luvan olla, edes vähän .
Bemareista kokemusta noin 5 vuotta, ei enempää. Sinä aikana ollut sigussa näkyvät autot, joista suurin osa siis E39:ejä. Nytkin E39 alla, jossa bout kaikki mausteet, mitä noihin on saanut, paitsi se pakollinen näädänkarkotin ja kiväärikotelo tietysti puuttuvat . Ollaan muiden E39 omistajien kanssa joskus mietitty, että mikä voisi olla semmonen auto, josta saa E39:n jälkeen vielä oikeasti kunnon "kicksit". Itellä oli karvalakki E60 vain vähän aikaa, ja se ei kyllä ainakaan 530d:nä tuonut niitä kiksejä sillä tavalla, joka olisi ollut perusteltua hintaansa nähden.
Joskus tulee siis mieleen, että mikä auto seuraavaksi, joka:
- olisi selkeä step-up ajettavuudessa ja mukavuudessa E39:n jälkeen
- olisi riittävän raskaasti varusteltu (M-Sport on oltava, siitä en enää tingi)
- ei olisi hankintahinnaltaan kuitenkaan tähtitieteellinen
- saa kuluttaa paljon bensaa (tai dieseliä), en jaksa kiinnostua noista pa-kuluista tmv käyttökuluista enää
- ei olisi E39:stä kuitenkaan mahdoton downgrade niiltä osin, joissa downgradea sitten pakosta tulisi, eli asioissa jotka E39:ssä on makeimmillaan (laatuvaikutelma, koko, ulkonäkö, hiljaisuus)
Mielessä on käynyt E60 LCI:t nelivetosina, sitten välillä tulee mieleen, että 1-sarjakin menisi coupena, tai ehkä sittenkin 3-sarja raskaasti varusteltuna nelivetona.
Jos joku on yhtä kovasti tykännyt E39:stä kuin minä, mutta löytänyt korvaavan auton, joka miellyttää selkeästi vielä enemmän, niin kertokaapa mikä se oli ja miksi.
Tero
ps> en ole mitenkään aktiivisesti harkitsemassa autonvaihtoa, tää on vaan tämmöstä mietiskelyä, nykysessä on 115tkm mittarissa ja loistava kunto, eikä ole autokuumetta... saisi luvan olla, edes vähän .
Comment