Originally posted by 205/65-15H
View Post
Saksasta / Euroopasta bongailtua (mobile/autoscout24/ebay)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En nyt kyllä mikään tietäjä ole mutta valtaosa uudehkoista 5-sarjasta taitaa Saksassa olla diesel-koneella, kallis ja isokokoinen bensa ei sielläkään mene kaupaksi?
-
Jep ja näyttäisi myös koottavia vanteita löytyvän Suomesta nykyään halvemmalla kuin Saksasta.Originally posted by Turder View Post80-luvun Porscheja mennyt myös Suomesta Saksaan (ja Englantiin) viime aikoina. Tietyissä harraste-/klassikkomalleissa on Suomessa melkein Euroopan halvimmat hinnat. Muualla EU:ssa hyväkuntoisten ja alkuperäisten hinnat pompanneet ja täällä laahaa perässä...:think Pienet markkinat, pieni ostajakunta jne.
Leave a comment:
-
80-luvun Porscheja mennyt myös Suomesta Saksaan (ja Englantiin) viime aikoina. Tietyissä harraste-/klassikkomalleissa on Suomessa melkein Euroopan halvimmat hinnat. Muualla EU:ssa hyväkuntoisten ja alkuperäisten hinnat pompanneet ja täällä laahaa perässä...:think Pienet markkinat, pieni ostajakunta jne.
Leave a comment:
-
Ei se nyt niin harvinaista ole harvinaisten autojen ollessa kyseessä. Myihän EPDM:kin E31 Csi:tään Mobilessa. Tosin auto meni kaupaksi Suomessa.Originally posted by H-M View PostTaitaa olla aika harvinaista yrittää "takaisinmyyntiä" Saksaan päin
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...196930879.html
Leave a comment:
-
Taitaa olla aika harvinaista yrittää "takaisinmyyntiä" Saksaan päin
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...196930879.html
Leave a comment:
-
Oi stana!!Originally posted by leksii View Post

Mistäköhän sais 100k€:n korottoman lainan 50 vuoden maksuajalla.. :think
-Timo
Leave a comment:
-
Noissa E30 M3:ssa juna meni jo eli hinnat pomppasi muutaman viime vuoden aikana. Tosin nuo 175 tonnin pyynnit on vielä huomisen hintoja. Nyt kannattaa metsästää E36 M3 evoja manuaalilootalla ja vähillä kilsoilla, samaten E39 M5:sia. Huonoja on maailma täynnä mutta max muutaman kympin ajettuja täysin orginaaleja on vaikea löytää.
Leave a comment:
-
325i oli v.1991 263tmk. Tässä pari kuvaaOriginally posted by JNIJNI View PostOliko noin, kahden devalvaationkin jälkeen? Muistelin, että 325i E30 maksoin liki 320tmk? No, ei jaksa kaikkia muistaa, paljon on aikaa tuosta, vaikka hintoja tuli jo silloinkin seurailtua. Vaikka vain E30 320i olikin tuolloin alla

EDIT: Harmi, kun tuo jälkimmäinen kuva tuli vähän suttuisena, kun en jaksanut noita ladata kuvapalvelimelle ja nämä attachmentit pienenee niin rajusti.Last edited by T3; 24-06-2014, 01:26.
Leave a comment:
-
Oliko noin, kahden devalvaationkin jälkeen? Muistelin, että 325i E30 maksoin liki 320tmk? No, ei jaksa kaikkia muistaa, paljon on aikaa tuosta, vaikka hintoja tuli jo silloinkin seurailtua. Vaikka vain E30 320i olikin tuolloin allaOriginally posted by T3 View PostUuden E30 M3:n listahinta v.1991 (215hv "perusmalli") oli Suomessa 364tmk vakiovarustein
Leave a comment:
-
Uuden E30 M3:n listahinta v.1991 (215hv "perusmalli") oli Suomessa 364tmk vakiovarustein, joten aika kaukana oltiin v.1990 tuosta 600tmk:sta. Sport Evoa ei Suomeen edes hinnoiteltu, mutta oletettavasti oli 50-70tmk kalliimpi, kuin tuo perusmalli.Originally posted by JNIJNI View PostMutta muistelisin, että uusi M3 maksoi n 600 kmk tuohon aikaan. Mitähän mahtoi tuollaisen EVO:n Suomen hinta olla (vaikka tuskin oli maahantuoja hinnoitellut)?
Ei kannata. "Sad, but true"Meinaan vaan, että kannattaisiko näitä jo alkaa haalimaan 30v säilytykseen
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Leave a comment:
-
Mutta muistelisin, että uusi M3 maksoi n 600 kmk tuohon aikaan. Mitähän mahtoi tuollaisen EVO:n Suomen hinta olla (vaikka tuskin oli maahantuoja hinnoitellut)?
Meinaan vaan, että kannattaisiko näitä jo alkaa haalimaan 30v säilytykseen
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Leave a comment:
-
[QUOTE=T3;3353674]
QUOTE]
Aika paljon ajettu
Mutta tästä:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Leave a comment:
Leave a comment: